Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Žao mi je što kolega smatra da se kritika mnogih očiglednih gluposti vezanih za ovaj Projekat, koje su uzrokovale nekih 3-4 puta višim troškovima izgradnje nego što je trebalo, ne bi trebale javno iznositi. Za razliku od njega, smatram da je to naša (i moja i njegova) dužnost i obaveza, jer samo...
Samo par kratkih komentara:
1) Ako je Projekat rađen analogno (dakle, pre upotrebe AutoCada i savremenih računskih programa tipa Sap) to mora da bude pre više od 30 godina, nikako pre Bože sačuvaj 10 godina. Onaj ko je pre 10 godina radio "analogno", taj nije inženjer.
2) Ako je Projekat...
Imam blagi osećaj da svega ovoga ne bi bilo da je Pera otišao pravo u policiju. Šalim se, ali sve se opet svodi na problem što je besmisleno odlučeno da obilaznica ide ispod svih postojećih saobraćajnica u zoni (Bulevar - Nivo 0 i Kružni put - Nivo -1), dakle na Nivo -2. Moja ideja, koju...
Sanderu, nemoj sledeće reči prihvatiti lično, jer pretpostavljam da Ti nemaš nikakve veze sa glavnim odlučivanjem u vezi sa ovim Projektom, ali nekoliko stvari pokazuju da je ovaj Projekat (pričam o tunelu Beli Potok, ali pretpostavljam da je čitava obilaznica rađena u identičnom maniru) NAMERNO...
Hm. Nisu mi jasne te dodatne bočne servisne staze. Ako imamo 2x3,75 + zaustavna traka od 2,5, to je ukupno 10 metara. Na to se nekad dodavalo po pola metra sa obe strane za ivične trake i stizalo se do 11,0m. Na ovoj slici si prikazao profil na otvorenom putu, i tu je zaustavna traka od 3,5m...
Kad si mi rekao da je tunel širine 15m, mislio sam na ukupnu širinu, tj na širinu na obe saobraćajnice zbirno. A sad kažeš da je 15m širina jednog tunela. Sad me živo interesuje šta ste sve stavili u tu širinu? Prijatelj iz Crne Gore mi javlja da najduži tunel na njihovom autoputu Bar-Boljare...
Imam gore grešku. Prvobitno sam računao sa 10 užadi za PN, a onda video da mi ne treba toliko, tako da "9 takvih užadi uneće silu od približno 1400kN" treba da bude "9 takvih užadi uneće silu od približno 1260kN". Izvinjavam se...
Sad ću ja kao Nikola Pašić: - U pravu si, ali su u pravu i oni koji ti protivreče. Pri tom mislim na ovu Tvoju tvrdnju da ove grede vrede čitavo bogatstvo, jer je odgovor: i da i ne. Jedna greda i nije tako skupa (to ću kasnije sračunati), ali je problem što ih treba veliki broj. Hajdemo malo sa...
Kad sam pričao o svetlom otvoru tunela od 45 metara, mislio sam na svetli otvor između ove dve palisade od šipova. Srđanov dron je jasno pokazao tri ose zidova tunela, što nisam primetio da fotografijama. Hvala mu. Nažalost, na fotografijama nisam uspeo da vidim teret od dizalica, vidi se samo...
Uz svo dužno poštovanje, ovakvo rešenje ne bih mogao nazvati "superiornim u svakom smislu u odnosu na nekadašnje rešenje ispod perionice". Ako se dobro sećam, nekadašnje čvorište kod perionice je imalo 3 kraka: levo ka Trošarini, desno ka Avali i dole na Kružni put ka Resniku. Tu je jedino...
Sanderu, procenjujem da je svetli otvor tunela širine negde oko 45 metara +- 3m. S obzirom da će obe obilaznice prolaziti kroz ovaj tunel, da li su predviđeni neki centralni stubovi da prepolove raspon stropnih greda tunela? Da li će biti montirani prefabrikovani PN nosači ili nešto liveno na...
Sanderu, moja kritika za nerešavanja problema starih saobraćajnica nije upućena ni Izvođaču, ni Projektantu, već Investitoru (u ovom slučaju državi Srbiji), koja je pokazala veliku nezainteresovanost da se postojeći problem usputno reši tokom novih radova. Stav "neću ništa da diram, baš me...
Ako će, nažalost, opet sve biti kako je i bilo, ostaje pitanje zašto je toliko para potrošeno, bolje rečeno "zašto smo svoju unučad dodatno i nepotrebno zadužili", a da se nije rešio nijedan problem koji su Bulevar i Kružni put imali decenijama? A uopšte nije bilo potrebno da se obilaznica...
Sanderu, da li odluka "da sve bude kao pre" znači da će neko ko iz pravca Bubanj Potoka ide Kružnim putem ka Trošarini, znači da će on odmah po prolasku ispod vijadukta morati da preseče Kružni put skrećući levo, pa onda da se drugim krakom Kružnog popne do perionice, pa da tu sad seče Bulevar...
Sanderu, a kakva će biti veza između Bulevara i Kružnog puta? Zasad je bio taj kružni tok kod farbare, za koji si rekao da je definitivno uklonjen. Dakle, predviđen je kružni tok kod perionice, odnosno odmah pored tunela u pravcu ka Avali. A ako je problem u ekspropijaciji kod perionice, zašto...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.