Šta je novo?

Nedavni sadržaj od miki_ns

  1. M

    Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

    Sve je meni jasno, ali zar trasa ne bi ispala jeftinija da je autoput nastavio jednim mostom preko Velike Morave? Petlja za Stalać je mogla biti na mestu gde sadašnja magistrala prelazi Zapadnu Moravu. I ne bi se gradila na ovom mestu dva mosta.
  2. M

    Modernizacija železnice

    Da li je moguće da smo postali toliko prljavi i da smo se toliko srozali, da nikoga nije sramota da pusti ovako štrokave vagone u saobraćaj. Leto nije nešto što se pojavi iznenada, i niko nije uložio truda da ih barem pokuša očistiti pre sezone u kojima znaju da će to malo što je preostalo...
  3. M

    Modernizacija železnice

    Zvučaće grubo, ali to neće prestati dok neko "ne plati glavom" ili bude trajno onesposobljen bilo zbog strujnog udara, ili tako što će ga naoružani čuvar onesposobiti.
  4. M

    Modernizacija železnice

    A imamo li mi trenutno išta raspoloživo od vagona da bi se taj voz mogao pustiti? Da ne bude odveze do Tovarnika, i onda se poskidaju zbog neispravnosti? Ili ostane u Šidu.
  5. M

    Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

    Na ovako velikom kružnom (pa makar i deformisanom) toku sa velikim pravcem za prestrojavanje između traka, koja bi uopšte bila prednost ovog "preskakanja" preko traka u poređenju sa direktnim "ulivanjem" sa desne strane u blagom luku.Ja ne vidim nikakvu osim bespotrebne komplikacije, ali možda...
  6. M

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Nas je kanda načepio samo tamo oko Kladova, u preletu iz Rumunije u Bugarsku, ali izgleda da je primarni cilj bio preleteti Rumuniju i Bugarsku, leteli su nisko, sa isključenim transponderom, bez prijavljenog plana leta, a po sletanju ostavljen uredno pokriven ceradom, a posadi ni traga. Ne bih...
  7. M

    Air Serbia

    ja koliko se sećam, par puta pri jutarnjem sletanju u cirih, avioni El-Al-a (izraelci) na ciriškom aerdromu je skoro uvek kada nije uz zgradu na posebnoj stajanci sam daleko od zgrada i ostalih aviona. Koliko to zadovoljstvo dodatno plaćaju aerodromu ko zna.
  8. M

    Modernizacija železnice

    Zar cela ta pruga nije obnavljana relativno nedavno od prve tranše iz ruskog kredita? Kako je već dospela u stanje laganih vožnji?
  9. M

    Modernizacija železnice

    Evo ipak su se malo organizovai, na Srbijavoz app je danas stigla notifikacija da garnitura Soko danas ne saobraća na određenim polascima.
  10. M

    Modernizacija železnice

    Evo aplikacija SrbijaVoz počela da šalje notifikacije - jutros je stigla napomena da će jedna Soko garnitura biti zamenjena na polasku Flirt garniturom.
  11. M

    Modernizacija železnice

    A pa nekad je bilo te pameti - imalo je i naziv - nekadašnja Zajednica Jugoslovenskih železnica, pa su posle elektrifikacije prvi kontigenti ASEA tako i nabavljeni za sve tadašnje ŽTO (osim Ljubljane zbog 3kV). Taj ugovor je rezultovao i prenošenjem licencne proizvodnje na Končar i MIN. Al‘ to...
  12. M

    Modernizacija železnice

    Jeste da nije modernizacija naše železnice, pa je malo off-topic, ali pošto se radi o “braći” naših Flirt garnitura evo vesti još iz oktobra 2021 - švajcarski SBB i još dve železničke kompanije Alps 24 i Thurbo su sklopile zajednički okvirni ugovor za nabavku do 510 (nije greška petstotina i...
  13. M

    Air Serbia

    Niko nije zagovarao da je gotovo i da će tamo ostati - baš sam i napisao da verovatno traje natezanje sa Airbusom i lizing kućom kako rešiti situaciju. Ovo sa slanjem A330 je stvarno prerizično to je jedini u floti i ništa drugo nema ni kapacitet, a kamoli dolet da ga zameni. I šta da se desilo...
  14. M

    Air Serbia

    Pa tačno nije iznajmljen od Airbusa, ali lizing uvek podrazumeva da servis mora da se radi samo kod ovlašćenih servisera (i za auto, a kamoli za avion). Tu nema proizvoljnosti i “ma može i Pera da pogleda i čačne da proradi”. Nikad nije bilo, niti će biti. Čak i da je avion u vlasništvu, servis...
  15. M

    Air Serbia

    Pa avioni ne mogu da lete ukoliko ih ne servisiraju licencirani serviseri. To je oduvek pravilo. Ruski serviseri trenutno nemaju licencu da rade servis. Da su pokušali da polete sa tako servisiranim avionom, s obzirom da je avion iznajmljen(nije u vlasništvu), sigurno bi ga lizing kuća oduzela...
Vrh