Šta je novo?

Nedavni sadržaj od Joca28

  1. J

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Ovo će biti ostvareno samo zbog kilometraže, ali ako treba da dodje strela da se nešto promeni, svaka čast. Taman da neko pokupi zemljište pogona zemun. U redu, deo oko padinske skele dobija prevoz sa zemunom kao i deo oko puta za Revu. Nego, kakva je ovo linija 110 do obale Tamiša? Jel Opovo...
  2. J

    Istorija JGP-a

    Meni je zanimljiva okretnica 45 oko '65 godine, na mapi je ubeležena današnja žs zemun. Prostor ispred stanice ostavlja utisak da je bila mala okretnica (deo ka stajalištu 45 i 612). Pošto je tadašnja žs na keju ukinuta '70te, mala tema za razmišljanje.
  3. J

    Istorija JGP-a

    Aleki, ne moraš da razbijaš glavu. Pošto sam živeo nedaleko odatle, 15ica je još '87 okretala kod pumpe, a 18 je već bila preseljena na bačku. Za igralište ne znam, ali je produžena dalje.
  4. J

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Vremenom će se više kvariti turci i kinezi, održavanje će postati skupo. Solaris će otpasti zbog starosti i onda će navodnim pritiskom gradjana, gsp gubiti poteze 400, 100. Vidite lako se udobno voze sugradjani sa poteza 600, a gsp garaže na dobrim mestima za stanogradnju. Potez 300 neće uzeti...
  5. J

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Ovo jeste komedija, ali i vreme dok se ne preuzme potez 700. Pare se vuku iz budžeta po ustaljenoj dinamici za privatne prevoznike. Kontrole i nema na tim linijama, baš će beli da se vozika oko žs stepojevac. Ljudima koji tu žive opet lakše, glasovi obezbedjeni, ali ide novac za predjene km...
  6. J

    Istorija JGP-a

    Možda je spomenuto, 52 je kružio oko naselja Cerak i početna je bila današnja taksi stanica u kosmajskoj tj stanični stub uz čekanje vremena. Potvrdjeno od strane jednog prijatelja koji tu živi nekoliko decenija.
  7. J

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    Oko 68, ima zanimljiva prica, nekako kao da linija ne sme da se dira, niti dodaje bilo koja druga ka bloku 70. Ako se drze planova da tu treba da prodje tramvajska linija, onda tesko, nije prosla 40 godina. Isto za milankovica, nije prosao do sada, nece narednih godina. Ali opet, ulica nema...
  8. J

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    Za botanicku, tesko, mada je rekonstruisan trg i mozda moze bar jedna linija tu da koristi za okretanje. Posto je nema u mnogim planovima, jedino da odustanu od nove okretnice dunavska zbog gradnje stanova.
  9. J

    Istorija JGP-a

    Linija 93 je brzo ukinuta zbog malog br putnika i mislim da je rekorder po vremenskom trajanju. Svakako, fali jedna veza do omlad stadiona kuda je isao 67, a 27e bas i ne pokriva, jer nema stanicu iz grada.
  10. J

    Istorija JGP-a

    Bas me obradovala mapa iz '84te koju mislim da nismo imali. Super za opisanu prenumeraciju i nove okretnice. Inace, ima fenomena sa ukidanjem 103 nastajanjem 95, ali leva obala ostaje sa numeracijom 100. Takodje, nisam znao za 603 sa pohorske. Najveci utisak je ubelezena trasa 706 od luke...
  11. J

    Istorija JGP-a

    Mozda te zanima kako je nastao izvorni 73, ovako ide moje misljenje. Posto jedan od derivata 35 postaje 71, a 72 je isao od venca do bloka 45 vojvodjanskom, izgradnjom bloka 44 nastaje potreba da se naselje spoji prevozom. Ostaje slobodan 73 sa relacijom do keja u zemunu. U vezi sa 82, tacno je...
  12. J

    Istorija JGP-a

    Velike promene nastaju vec '91 god. Nikad nisam saznao pravi razlog spajanja 702 i 45 uz rotaciju na 73. Ljudi iz batajnice su imali solidnu 702 i brzu 706 do grada. Uvek cu reci da su ovako usporili prevoz kao sa spajanjem 66 i 95. Ne secam se bilo kakvog predloga u to vreme. Samo imam...
  13. J

    Istorija JGP-a

    Aleki, koliko mogu da zakljucim, 61-64 se ukidaju zbog uvodjenja tramvaja od 1984 godine. Zasto su bas '83 uradili prenumeraciju i za te linije, pa ukinuli, ko zna. Moguce da su kasnila sredstva za zavrsetak pruge, pa nisu bili sigurni kada ce pustiti. Isto tako su pozurili da u planovima stave...
  14. J

    "Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

    Stari tip odgovora djp, onda ostaje 27e u bloku 20 kao jedina linija da svi koji dodju iz zemuna predju u stari deo grada? Mislim nakon gašenja venca posle izgradnje kružnog toka blizu ušća. Pretpostavljam da ug kotež neće dati svoj 43 opet preko reke.
  15. J

    "Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

    Do izgradnje novog terminusa (autobuske okretnice) „Dorćol (Dunavska)“, u postojećoj situaciji ne razmatra se skraćenje linije br. 35, odnosno moguće povećanje broja linija javnog prevoza i vozila na terminusima „Trg Republike“ i „Studentski trg“. Izvor: sajt studio b, gradski servis.
Vrh