Šta je novo?

Nedavni sadržaj od Jelancha

  1. Jelancha

    Metro

    Batajnički ide redovno, putujem sa njim 2 -3 puta nedeljno, zna samo da okasni nekada, ali ne više od 5 minuta, RV uistinu jako smara. Resnički i Lazarevački ubedljivo najviše kasne / otkazuju se.. Nije tako strašno presedanje na Mostaru, meni treba 2 minuta gore da se popnem, može se presesti...
  2. Jelancha

    Metro

    Brate, niko ne ide tramvajem od Gandijeve do Autokomande. Prebaciš se na Bg Voz ili na Mostaru na 17 / 18 / 70.
  3. Jelancha

    Privatni prevoznici

    Naravno, šutnuli su jedan Crossway i na 601, pozadi, iza drugih vratiju skoro pa da ne može da se stoji, a i pošto je LE, onaj stepenik je baš zeznut, neko može da se povredi u gužvi. Za vreme GSP-a sam makar imao trovratni autobus, može li makar tako nešto Strelo? 🤌
  4. Jelancha

    Lasta

    PRO NF Crossway, idealan za 493, ali....🙄🙄🙄
  5. Jelancha

    Стајалишта

    Čekaj da vidiš stajalište Mostar na Motoputu u Decembru u 16h , dobiješ besplatan kancer pluća.
  6. Jelancha

    Železnice - infrastruktura

    Zakon ne postoji, ne mogu ti ništa, policija u najboljem slučaju može da te legitimiše, ali nema osnov da te tereti / privede. Tako znaju da zovu, a ovi im u PS samo spuste slušalicu, neće da šalju patrolu za to.
  7. Jelancha

    Tramvaji

    https://n1info.rs/biznis/gsp-most-na-adi-tramvaji-drveni-pragovi/ Ako već moraš da menjaš pola pragova pitanje je trenutka kada ćeš morati da menjaš i ostalo, i ne nije normalno menjati pragove nakon 6 godine eksploatacije.
  8. Jelancha

    Tramvaji

    Naravno, da se ovaj Grad nije lepo razvijao i da su za to i planeri i nadležni krivi, nije to uostalom ništa novo. Da, realno fali tramvajski depo sa obe strane Save, onda bi mnoge tehničke stvari bile lakše, ni to nije sporno. Ali reći da je širenje tramvajske kroz Vojvode Stepe do Trošarine...
  9. Jelancha

    Železnice - putnički saobraćaj

    Raspisana je javna nabavka za sertifikaciju modernizacije dizel motornog voza 711, što znači da ulazimo u zadnje faze ovog projekta. Nije još poznato gde će garnitura, iako bih je voleo na Istoku, tu je najbolji eksploatacioni test.
  10. Jelancha

    Tramvaji

    A šta bi danas vozilo silne ljude na Voždovcu? Bus nije dovoljan, teleport? Da nema tramvaja na Voždovcu i do Banjice danas bi imali ozbiljne kapacitativne probleme na tom pravcu, nit je do Banjice (Trošarine) neko brdo nit je bilo usko. Treba tramvaj da se širi i po Novom Beogradu, nije to...
  11. Jelancha

    BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

    Nova politika jeste da se na svežim RVR-ovima sa revizije više ne toleriše grafitiranje, tako da imamo čiste 019 / 020, 035 / 077 i one se stalno čiste, a tako će biti i sa 093 / 094. Ne moraš brinuti, barem što se tiče tog dela. :)
  12. Jelancha

    Tramvaji

    Širina puta u Požeškoj i Vojvode Stepe je ista, i onda napišeš kako sada Požeška valja, ovo ostalo jok. Totalno si kontradiktoran. Tramvaj u Vojvode Stepe postiže gotovo najveću brzinu na celoj mreži i prevozi najviše putnika uz Bulevar, šta je tu "fail"? Šine su sve samo ne smandrljane od...
  13. Jelancha

    BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

    412 093 / 094 je danas upućena na reviziju u Želvoz koji je posao dobio 31.05.2025.
  14. Jelancha

    Tramvaji

    Zaboraviti na impregniranje drvenih pragova je ravno zaboraviti podigniti ručnu kočnicu na kolima. Generalno mi se plan izvođenja klasičnog koloseka preko mosta uopšte ne sviđa, bolje da se fiksacija odradi preko travnate podloge, asfaltom ili kockom, jednostavno GSP nema kapaciteta da održava...
  15. Jelancha

    Železnice - putnički saobraćaj

    I oni imaju veliki problem sa održavanjem, nažalost. Često im upadaju B vagoni na "Tari", koji nisu modernizovani i koji jako loše stoje, verujem da mu je takav zapao. Morali bi da vode više o tome računa, već kada ne šalju CAF-a.
Vrh