Šta je novo?

Nedavni sadržaj od Jelancha

  1. Jelancha

    Železnice - infrastruktura

    Preeeviše (haha :)) se ponavljamo o situaciji na toj pruzi u poslednje vreme. Ali da, nema puno pomaka, SV je i totalno odbio da pruži uslugu prevoza do centra i prebacio odgovornost na Grad. Grad se ne oseća zainteresovanim za to, tako da se birokratija potrudila da se najlakše rešenje ne...
  2. Jelancha

    Tramvaji

    Po satu je cena 150 dinara, mesečna pretplata je 7,000 dinara za 07-021h, malo i jeste cena naduvana za mesečni nivo, ali ko ide tu kolima u centru, može valjda i to da isfinansira. Inače, tako pre određenog vremena kada sam bio sa onim Nemcima da fotografišem na Pristaništu, bilo je tu malo na...
  3. Jelancha

    Železnice - svaštara

    Nova linija u Makedoniji. A uskoro se vraća i macosa posle dugo vremena.
  4. Jelancha

    Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

    Po poslednjim dešavanjima, mislim da se od naseljenog naselja odustalo, ušao je novi vlasnik koji se bavi proizvodnjom auto delova. https://www.ekapija.com/news/4919834/sta-ce-se-graditi-na-vise-od-250-ha-kod-dobanovaca-kineski
  5. Jelancha

    Istorija JGP-a

    Tako je, deonica kroz Starine Novaka, odnosno od Pravnog fakulteta do ulice 27. Marta, puštena je u rad tek 1983. godine
  6. Jelancha

    Istorija JGP-a

    Vukov Spomenik, tramvaj skreće u Ruzveltovu. Prepoznaje se po ovoj zgradi.
  7. Jelancha

    Istorija JGP-a

    Završio bih ovu retrospektivu T4YU u Beogradu. Testni model GB 111 je solidno prošao na ulicama Beograda, no 110 (koji je bio pak prikolica?) se nije pokazala kao nije najsajnije rešenje. Prikolica nosi modelni naziv B4, sa sufiksom YU, odnosno B4YU. Kada je Beograd početkom 70tih naručio ovde...
  8. Jelancha

    Autobusi

    Mnogo lep pregled vozila, ovakvi sa dvoje vrata su i najbolji, mučili su se tim 3. vratima i bespotrebno forsirali. Već ako neko želi gradski tip, uzmeš tada N seriju, ali dobro, diktirala je politika tada svašta. Mada imam zamerku za konfiguraciju sedenja, konkretno za dvovratni model...
  9. Jelancha

    Beogradska tvrđava i park Kalemegdan

    To je, pretpostavljam, ovo.
  10. Jelancha

    Železnice - putnički saobraćaj

    Sopstvenim sredstvima dignuto je par garnitura, ostalo se radi u Želvozu i Šinvozu po ugovoru. Prvo će pustiti testnog (001 / 002) da malo šparta u eksploataciji, pa će onda raspisati modifikaciju i za druge. Moram malo da se potrudim, ali dostaviću spisak ceo voznog parka 711 i stanja uskoro ovde.
  11. Jelancha

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Neću da ulazim u diskusije i bitke koje nisu moje, ali ne mogu da shvatim šta se tačno gubi prebacivanjem 860 na BAS? Sajam i Ada Mall ostaju i dalje stajališta, a to su najbitnija stajališta za većinu, do Galerije već ide tuca linija koje na Sajmu nećeš čekati duže od 3-4 minita. Sa druge...
  12. Jelancha

    Železnice - putnički saobraćaj

    Trenutno je aktivno 28 / 39 711, plan je da do leta ta brojka bude na 31 / 39, ako uzmemo u obzir neke slupane i teško očerupane garniture, ovo je trenutno neki maksimum koji se može izvući bez nekog velikog finansijskog ulaganja. A i da ne budemo zlonamerni, ako uzmemo neke situacije od ranije...
  13. Jelancha

    Gradski prevoz u svetu

    Kada pogledaš, jako jeziva situacija za proizvođače iz EU. Konkurencija nikada jača, a cene materijala i radne snage samo rastu. A opada i objektivno gledano kvalitet Zapadnim markama u celom ovom haosu da sustignu konkurente. EU će jednom morati da preuzme slične akcije kao i za automobile, ako...
  14. Jelancha

    Gradski prevoz u svetu

    Yutong u ozbiljnom naletu na Evropskom tržištu, pobeda na tenderu za trolejbuse u Budimpešti u saradnji sa Ikarusom. Solo 451k evra & zglob 649k evra Drugo mesto Bozankaya, ponudili su najjeftiniji pakte za održavanje, no trole su ispale nešto skuplje. Tek na trećem mestu Solaris, sa najskupljom...
Vrh