Šta je novo?

Nedavni sadržaj od ivchonny

  1. I

    Aerodrom Ponikve

    I ovo je dokaz da su B757 i A321 dugoprugaši? Ja čitam ER (extended range) i LR (long-range), ali ne vidim da ovo važi za osnovne verzije. Hajde odgovori da li su ova dva tipa aviona primarno "dugoprugaši" kako si ih naveo. Ali probaj malo da ne budeš sujetan, nego pročitaj istu tu Wikipediu za...
  2. I

    Upravljanje stambenim zgradama (stambene zajednice, kućni saveti, upravnici zgrada)

    Odgovor na pitanje nije jednostavno. Prema zakonu je stambena zajednica odgovorna za štetu, a solidarno sa njom i stanari. Međutim, može i upravnik da odgovora za štetu zgradi, ukolliko on kao zakonski zastupnik ne preduzme odgovarajuće radnje. Nisam konsultovao zakon, ovo pričam po sećanju...
  3. I

    Aerodrom Ponikve

    Dajte izvor prema kom B757 i A321 mogu da lete preko 9 h (pod uslovom, naravno da nije maksimalan dolet).
  4. I

    Aerodrom Ponikve

    Ni B757 ni A321 nisu primarno dugoprugaši. Tako da jeste površno nazivati ova dva aviona "ukotrupnim dugoprugašima". Ostalo je deplasirano komentarisati.
  5. I

    Aerodrom Ponikve

    Istina je neumoljiva. Niš možda i može da opstane, Morava je promašaj, a tek Ponikve će biti. Zlatibor je low budget Budva na planini (a i ni Budva nije za neku višu klasu, naprotiv, ona je za naše ljude s malo više para). Ne znam koji će stranci da dođu u onaj urbanistički haos.
  6. I

    Aerodrom Ponikve

    B757 i A321 su avioni dizajnirani za kratke i srednje linije. Tek A321 XLR jeste za duge, ali nije ni on tipičan long-haul avion. I jedan i drugi se ređe koriste na nekim dužim linijama (npr. preko Atlantika), ali to ih ne svrstava u dugolinijske.
  7. I

    Aerodrom Ponikve

    A nije površno reći da su A321 i B757 uskotrupni dugoprugaši?!
  8. I

    Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

    Mora da je neki naš političar koji je boravio u Kini a ima kapacitet da popije :D
  9. I

    Stambeno-poslovni objekat u Višnjičkoj 74, Beograd (Ingrap-Omni)

    Prva dva nadzemna nivoa treba da budu garaže, a ostalih 6-7 stanovi. Takođe oko zgrade treba daide saobraćajnica uz koju je takođe parking. Da li će tako stvarno biti - videćemo. Svakako ih budno gledam kroz terasu. Evo UP-a...
  10. I

    Stambeno-poslovni objekat u Višnjičkoj 74, Beograd (Ingrap-Omni)

    Naprotiv. Na moju (delimičnu) sreću, objekat će biti smanjen, ali neće imati podzemnih etaža. Valjda 7 m niži, i biće oivičen saobraćajnicama i parkingom. Bez obzira na to i ovo je predimenzionisano imajući u vidu trenutno stanje sa infrastrukturom i saobraćajem. Imam negde taj projekat, pošto...
  11. I

    Stambeno-poslovni objekat u Višnjičkoj 74, Beograd (Ingrap-Omni)

    Usvojen im je novi urbanistički plan.
  12. I

    Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

    Nivo komunikacije osobe pod pseudonimo Dalmatinac je za posmatranje u nekoj ustanovi zatvorenog tipa. Odgovarati na ovakav nevaspitan način, a ne pročitati navod do kraja nije komunikacija i diskutovanje. To verovatno ima svoj medicinski naziv. Zašto sam napisao da su klinci doprineli šteti...
  13. I

    Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

    Da, jesu propisi jasni i klinci su izazvali nezgodu bar sa 70% doprinosa. Ali meni takođe deluje da je žena prekršila ograničenje brzine ako je u gradu. Deluje da se kretala prilično brzo. Elem, veći problem od samog udesa koji je srećom prošao bez večih posledica je saobraćajna kultura kod...
  14. I

    Aerodrom "Morava" Kraljevo

    Slično, ali ima jedna velika razlika: dnrvni list Politika danas ne sme da kritikuje vlast.
Vrh