Šta je novo?

Nedavni sadržaj od Generator

  1. G

    Železnice - putnički saobraćaj

    Naravno da može. Treba da se plati nadogradnja softvera i testiranje.
  2. G

    Železnice - infrastruktura

    Nisu ERA, nego TSI standardi. (Technical Specifications for Interoperability). Kada se nešto uredi u skladu sa standardom, ili kada su podsistemi na prugi napravljeni prema TSI, pruga se smatra interoperabilnim. To znači da je pruga ista kao druga u drugoj zemlji u kojoj se uzima u obzir TSI...
  3. G

    Železnice - putnički saobraćaj

    Molim te, nemoj više braniti Kineze. "Proud" je i češka reč za "tok“, poput vodenog ili saobraćajnog toka, nema veze sa toaletnom vodom. Ima mnogo više ovih glupih prevoda na Siriusu. Sušilica i tako dalje. Unutrašnja ili spoljna oznaka. Kinezi prevode na svoj način. Što pre shvatite šta vam...
  4. G

    Železnice - putnički saobraćaj

    Znam šta je UIC broj. Govorim o internom UIC broju. Pročitajte šta piše na kraju UIC brojeva. Slova označavaju ko je registrovao voz. Ako je registrovan u Koreji, to je isto kao Vectron koji ima 193- -D-SKG. Vectron je registrovan u Nemačkoj. Sa Kinezima, dobijate šta oni rade. Be proud...
  5. G

    Železnice - putnički saobraćaj

    Ovo je neki interni broj. Sve ostalo je prevod piši šta govoriš i vidiš. Kinezi ne znaju cirilicu. Taj crrc na češkom ima smešne prevode, ali mnoge stvari su samo na engleskom.
  6. G

    Železnice - svaštara

    Koja je ovo lokomotiva? One crne, serija 189?
  7. G

    Železnice - putnički saobraćaj

    U Sloveniji se još uvek koristi jugoslovenski model numeracije Broj 1 znači: - 0 - parne lokomotive koje nisu bile starije od 50 godina na dan 01.01.1959. - 1 - parne lokomotive starije od 50 godina 01.01.1959. - 2 - dvosistemski za jednosmerni napon 3 kV i naizmenični napon 25kV 50Hz, ili 3kV...
  8. G

    Železnice - putnički saobraćaj

    Onda je Soko istrošio točkove. Zna se šta onda treba da se uradi. Na strug. Da li SV uopšte "okreće" Sokote?
  9. G

    Železnice - putnički saobraćaj

    Ovo je normalna procedura da. Potrebno je i regulisati. Mehanička regulacija koloseka. Sve bi moglo da pokaže vagon za merenje. Pruga može biti zakrivljena za +-mm. Ako se i dalje trese nakon brušenja, onda je problem pruge veći.
  10. G

    Železnice - putnički saobraćaj

    Treba uraditi regulaciju pruge. Pruga 200 km/h zahteva redovno održavanje. Da su teretni vozovi vozili (ovo ne znam), još češće. Teretni voz na pruzi, to je kao traktor koji ore. Ali ako je napravljena greška (nepravilno postavljen tampon i gornji deo), uskoro će imati još veće probleme.
  11. G

    Železnice - putnički saobraćaj

    Nema. Ne vidim ga. Međutim, može se naknadno ugraditi. Može biti i drugi proizvođač. Na slici je prikazana standardna Flirt kabina sa ETCS
  12. G

    Železnice - putnički saobraćaj

    Ovo je ETCS displej. Novi Stadler ima veoma sličnu kabinu kao stari, dakle imata analogni brzinomer. Ali oba nemata ETCS.
  13. G

    Železnice - infrastruktura

    Ne treba. Pošto su sve garniture iste, uzmeš dve tri, uradiš potrebne testove za homologaciju. Testovi elektromagnetnih smetnja, brzina, struja, autostop, sinhron, softver, kočenje (brza, rekuperativno...) itd...(tipska homologacija). Ostale samo digneš pantograf i vidiš rade ili ne...
  14. G

    Železnice - infrastruktura

    Ovo je stvar proizvođača i prevoznika. Dvoje ili troje su postavljene za testove, ostale čekaju u depu. Za sve njih se proverava samo statički test (transformator, pomoćni uređaji, parkirna kočnica) . Dodatni testovi se mogu uraditi po želji, ali nisu besplatni. Tako je. Popravke i Revizije su...
  15. G

    Železnice - infrastruktura

    Da, jer su birani različiti pravci, a između je bila kriza, autoputevi. Kreditiranje mora biti održivo. Ne bi ni Kinezi ovde ništa radili, ako nema para ili kako da na pamet ispune uslov od max 17 promila. Koper 3 metra, Divača 435 metara nadmorske visine. Vazdušna udaljenost manja od 30 km, sve...
Vrh