Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Predlažem liniju 405N Trg Slavija - Glumčevo brdo. Trasa bi bila: Trg Slavija - Bulevar oslobođenja - Bulevar JNA - Bulevar Patrijarha Germana - Avalska - Put za Ripanj - Glumčevo brdo. Na liniji bi saobraćala dva solo autobusa. Linija bi bila u ekspres režimu: do Ripnja koristila bi samo...
GB 261 je imao startan motor, dobar menjač, nije cimao pri promeni brzine kao kod GB 257 i GB 262, imao je sređene ventile visine i nije bio rastrešen. Za razliku od ova dva retko se kvario. Rashodovan je proleća 2017, posle isteka registracije.
Svedoci smo nasilnog rashoda autobusa u voznom stanju. Conecti su mogli da voze još deceniju bez šale, FAP, MAN, Mercedesi O405 i Ikarbusi još pet do šest godina. Ali naš menadžer želi što pre privatizovanje beogradskog prevoznika, pa naručuje neproverenu robu muslimanskih proizvođača.
Mene brine kako će tvrđava izgledati posle sređivanja. Ako se sredi kao nekoliko zgrada u centru sređenih ove godine, izgubiće svoje pravo izdanje koje je imala vekovima unazad. Zbog nečijih planova ne sme se uništiti kulturni spomenik. Ima novca, bolje ga uložiti u rekonstrukciju ulica.
Sećam se slučaja leta 2016, kad je prodavac lubenica na Petlovom brdu preminuo posle svađe sa ološem iz milicije. Pravili su probleme kad stignu, a kad treba da se suoče sa nekim problemom, kukavički ćute i beže. Smeju da se iživljavaju nad prodavcem lubenica, a ne nad navijačkim ološem koji...
Onog bezgranično nesavesnog menadžera treba smeniti, jer ovo je primitivizam neviđenih razmera! Zbog njegovih BMC kršina neko će poginuti, a ponajviše su krivi mrzitelji Ikarbusa, Karose, MAN i FAP, jer se zbog njih realizovala ova nabavka. Voze nas BMC i Temsa autobusi, a iberturaža i kvarova...
Jedno vreme je bio redovan na 403. Zatim se pojavljivao na 20, 25, 25P, 33, 38, 41A, 47, 48, 302, 305, 306, 307, 309, 403, 408 do 2014. kad je rashodovan. Njegov motor dobio je FAP garažni broj 123, koji je rashodovan oktobra 2015.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.