Šta je novo?

Nedavni sadržaj od EUKALIPTUS

  1. EUKALIPTUS

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Nije išla za Banovce, nego je prvi jutarnji 73 polazio iz Banovaca (vodio se kao ugovoreni prevoz do Batajnice) i odatle nastavljao redovno kao 73.
  2. EUKALIPTUS

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Nekada je prvi jutarnji 73 polazio iz Banovaca, pa od ŽS Batajnica dalje redovnom trasom i vozio putnike. To je čak bilo navedeno i na sajtu GSP-a. Ne znam kada je tačno prestalo da se primenjuje, da li preuzimanjem linije od strane Strele, ili pre toga.
  3. EUKALIPTUS

    Autobusi

    581 ne treba nikako dirati. Samo treba pojačati liniju 580 i da vozi i vikendom. Ja bih ukinuo 581E i sve polaske prebacio na 580, i tako bi građani Lazarevca dobili pristojnu liniju.
  4. EUKALIPTUS

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Priča sa prohodnosti okretnice Ustanička (isto važi i za Zeleni venac) je najgluplja moguća stvar. Te dve okretnice mogu da prime još dosta polazaka. Na Zelenom vencu su sranja počela da se dešavaju samo zbog ljudskog faktora (nezakočen autobus, ili loša kočnica, penzioneri i migranti koji se...
  5. EUKALIPTUS

    Ноћни превоз / Noćni prevoz

    Noćne linije koje su uvedene jesu prekopotrebne, i slažem se da su građani kojima smetaju svraćanja izuzetno razmaženi, ali da je linija 581N skaradna, skaradna je. Uveo je čovek iz fotelje, koji nikada tu liniju nije prešao busem. Poenta noćmog prevoza je da naselja koja nisu imala noćni...
  6. EUKALIPTUS

    Privatni prevoznici

    Praktično je, jer 601 i 860 koriste isti terminus.
  7. EUKALIPTUS

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Ova linija treba da ide od Bloka 20 Bulevarom Zorana Đinđića, preko Studenjaka, pa dalje autoputem redovno, a na Aerodromu da prolazi pored Terminala 1 i dalje sve isto.
  8. EUKALIPTUS

    Стајалишта

    Treba da stoji 860I
  9. EUKALIPTUS

    Ноћни превоз / Noćni prevoz

    Šta vredi, kad su ljudi iz svih naselja duž Ibarske, osuđeni da idu u 09 u krevet, jer mogu da mašu kad im pored kuće projuri autobus 581N, koji staje samo na najvažnijim čvorištima.
  10. EUKALIPTUS

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Pa kad je Grocka jedina prigradska opština bivšeg Lastinog monopola, koja nema autobusku stanicu sa peronima. E, sad, zašto je to tako, pa najverovatnije što samo naselje Grocka, iako je centar istoimene opštine, nikada nije bila dovoljno razvijena, pa da stanovnici pripadajućih sela gravitiraju...
  11. EUKALIPTUS

    Ноћни превоз / Noćni prevoz

    Mogli su 581N i bolje da naprave: OVČA /Železnička stanica/ - Lazarevac, bez usputnog zaustavljanja. Svima lepo, Strela mlati pare na kilometre, putnika nema, jer su oni samo teret...
  12. EUKALIPTUS

    Ноћни превоз / Noćni prevoz

    581N je divna linija. Pola naselja Ibarske magistrale sada ima noćni prevoz, koji im samo projuri pored kuće, jer ne staje skoro nigde.
  13. EUKALIPTUS

    Lasta

    Ja pamtim kada su Lotus (kasnije Lastra) na liniji Beograd - Lazarevac imali krajem devedesetih i ranih 2000-ih čak i dvovratne zglobove sa jednokrilnim vratima, i unutra putnička sedišta, sve po dva. Moglo da stane milion putnika da sedi. Nisam siguran da li su takvi fabrički isporučeni ili je...
  14. EUKALIPTUS

    Istorija JGP-a

    Ne, ovo što si ti rekao je dovelo do još nižih cena, a to su 90 minuta u zoni 1 i 2 89 dinara, u zonama 1,2 i 3 179 dinara i u zonama 1,2,3 i 4 269 dinara (2015.) godina. Uvođenjem busplusa 2011. koje sam spomenuo, cene nisu menjane, ali su karte pojeftinile kada se kucaju na busplus aparatu...
  15. EUKALIPTUS

    Istorija JGP-a

    Godine 2005. je uveden ITS (integracija GSP-a i privatnih prevoznika na gradskim linijama i ulazak Laste na 7 gradskih linija). Takođe, te iste godine je Lasta osnovala PO Gradski saobraćaj, kao izdvojenu radnu jedinicu od Laste Avala, i kupila nove autobuse IK-201 i IK-103 na lizing od NLB...
Vrh