Šta je novo?

Nedavni sadržaj od EUKALIPTUS

  1. EUKALIPTUS

    Ноћни превоз / Noćni prevoz

    Šta vredi, kad su ljudi iz svih naselja duž Ibarske, osuđeni da idu u 09 u krevet, jer mogu da mašu kad im pored kuće projuri autobus 581N, koji staje samo na najvažnijim čvorištima.
  2. EUKALIPTUS

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Pa kad je Grocka jedina prigradska opština bivšeg Lastinog monopola, koja nema autobusku stanicu sa peronima. E, sad, zašto je to tako, pa najverovatnije što samo naselje Grocka, iako je centar istoimene opštine, nikada nije bila dovoljno razvijena, pa da stanovnici pripadajućih sela gravitiraju...
  3. EUKALIPTUS

    Ноћни превоз / Noćni prevoz

    Mogli su 581N i bolje da naprave: OVČA /Železnička stanica/ - Lazarevac, bez usputnog zaustavljanja. Svima lepo, Strela mlati pare na kilometre, putnika nema, jer su oni samo teret...
  4. EUKALIPTUS

    Ноћни превоз / Noćni prevoz

    581N je divna linija. Pola naselja Ibarske magistrale sada ima noćni prevoz, koji im samo projuri pored kuće, jer ne staje skoro nigde.
  5. EUKALIPTUS

    Lasta

    Ja pamtim kada su Lotus (kasnije Lastra) na liniji Beograd - Lazarevac imali krajem devedesetih i ranih 2000-ih čak i dvovratne zglobove sa jednokrilnim vratima, i unutra putnička sedišta, sve po dva. Moglo da stane milion putnika da sedi. Nisam siguran da li su takvi fabrički isporučeni ili je...
  6. EUKALIPTUS

    Istorija JGP-a

    Ne, ovo što si ti rekao je dovelo do još nižih cena, a to su 90 minuta u zoni 1 i 2 89 dinara, u zonama 1,2 i 3 179 dinara i u zonama 1,2,3 i 4 269 dinara (2015.) godina. Uvođenjem busplusa 2011. koje sam spomenuo, cene nisu menjane, ali su karte pojeftinile kada se kucaju na busplus aparatu...
  7. EUKALIPTUS

    Istorija JGP-a

    Godine 2005. je uveden ITS (integracija GSP-a i privatnih prevoznika na gradskim linijama i ulazak Laste na 7 gradskih linija). Takođe, te iste godine je Lasta osnovala PO Gradski saobraćaj, kao izdvojenu radnu jedinicu od Laste Avala, i kupila nove autobuse IK-201 i IK-103 na lizing od NLB...
  8. EUKALIPTUS

    Ноћни превоз / Noćni prevoz

    Nema to nikakve veze sa zoniranjem, Trg Slavija svakako nikad nije bila ni zamišljena da bude terminus bilo kojoj noćnoj liniji, a pojedinci ovde su lupali kako će BAS biti terminus noćnih prigradskih linija, što sam odmah rekao da nema teoretske šanse, i bio u pravu (neće sigurno niko da se...
  9. EUKALIPTUS

    Autobusi

    Da li svi Strelini Guleryuzi imaju blokadu na 90 km/h ili neki imaju i na 75 km/h. Video sam u jednom na 81 da na ekranu piše da je maksimalna brzina 75 km/h. Čudi me da imaju različite blokade, i da li je ta blokada trajna, ili može da se menja kroz sistemski softver?
  10. EUKALIPTUS

    "Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

    Lokalne linije u Lazarevcu su brutalno dobre, ali treba da znaš da Lazarevac, osim lokalnih linija, ima svoj sistem linija ugovorenog prevoa za Kolubarom, isto imaju sve svoje brojeve, i nije uvek označeno da to nisu ITS linije. Od ovih sa spiska direkcije za javni prevoz, sve možeš da koristiš...
  11. EUKALIPTUS

    "Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

    Ono što mi nije jasno, zašto i linija 180 ne terminira na ovoj okretnici, nego bukvalno 150 metara dalje.
  12. EUKALIPTUS

    Ноћни превоз / Noćni prevoz

    Zašto? Mogu da idu sa Zelenog venca jer je okretnica noću prazna, a Trg je opterećen drugim linijama. To je jedino logično rešenje.
  13. EUKALIPTUS

    Tramvaji

    Možda je bolje da su sedišta po jedno umesto po dva. Ova mi deluju nestabilno, zamišljam da neko od 120 kg sedne na ovu stranu do prolaza... a generalno, ko uopšte u tramvaju sedi?
  14. EUKALIPTUS

    Autobusi

    Svi su birali isti salon za BMC vozila, kao i broj vrata. Nekada je Lasta uzimala zglobna vozila sa troje, pa čak i sa dvoje vrata za prigrad. Po meni, BMC za Lastu, trebalo je da dođe u verziji sa troje vrata, bez onih prostora za stajanje (eventualno jedno manje mesto za invalidska kolica) i...
Vrh