Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Moji argumenti su prihvačeni tamo gde se odlučuje o izgradnji mosta, a TO je meni bitno. Možeš ti da se blesaviš ovde koliko hočeš, ali znaš da si smešni gubitnik na ovoj temi. Most će biti izgradjen kad-tad.
Kada p-b most bude izgradjen i počne da se koristi shvatićeš, možda, zašto je izgradjen na toj lokaciji.
Inače, ispod kostrukcije mosta će biti strujni i optički kablovi, ali i vodovodna cev koja će spojiti fabriku vode u Makišu sa NBG gde su i dalje dosta gradi.
Postojeće linije ne voze "direktno na krajnju destinaciju - Adu" (?!), već mora da se dosta pešači od bas-stanice do centra plaže, možda više od 1.000m. Dve sezonske linije bi se ukunule i busevi bi se koristili samo za AdaExpres od opštine NBG do p-b mosta.
Izgleda da moram da pojasnim zlonamernim hejterima : kod opštine postoji mnogo linija (~15) koje vode u razne krajeve Zemuna, Surčina i N. Beograda. Postoji i kružna raskrsnica koja bi služila kao okretnica za liniju AdaExpres sa nap 4 ili 6 autobusa. Znači kod opštine bi bilo presedanje na...
Već sam predložio da se od opštine NBG, gde ima mnogo bas-linija i kružna raskrsnica, uspostavi AdaExpres do okretnice kod mosta. Nap 4 autobusa tako da bude mali interval polazaka of 5-6min.
Tema je u početku bila u podforumu "Radionica", pa je posle par godina prebačena u ovaj podforum tek kada je gradska vlast prihvatila ovakvo rešenje za most.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.