Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 203 35,1%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 75 13,0%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 37 6,4%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 176 30,4%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 60 10,4%
  • Ne znam

    Glasovi: 28 4,8%

  • Ukupno glasača
    579
Па у тунел, ваљда знаш!
Gledam malo šire. U globalu, stari deo grada je prenatrpan zgradama i tu ne može da dođe ni do kakvog proširenja. Tako da može biti i mos' sa po tri trake, ako nema efektivno kuda posle da se odvede saobraćaj, onda đžabe. Do duše od tog mosta levo će se ići ka Kalemegdanu, desno ka Savskom trgu i pravo u tunel. Tako da tu i nije tako loša situacija. Samo da dočekamo tunel. 🙂
 

“Proces uklanjanja Starog savskog mosta ide planiranom dinamikom, bez kašnjenja i preostalo je da se skine luk. Novi most koji će biti izgrađen na njegovom mestu biće otvoren početkom 2027. godine, naveo je gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić govoreći o aktuelnim i predstojećim infrastrukturnim projektima u gradu.”
 

“Proces uklanjanja Starog savskog mosta ide planiranom dinamikom, bez kašnjenja i preostalo je da se skine luk. Novi most koji će biti izgrađen na njegovom mestu biće otvoren početkom 2027. godine, naveo je gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić govoreći o aktuelnim i predstojećim infrastrukturnim projektima u gradu.”
Takođe:

“Šapić je istakao da bi vrlo brzo trebalo da se krene sa uređenjem Savskog priobalja, u saradnji sa Srbijavodama i Vladom Srbije, tačnije od Ušća do starog železničkog mosta, koji će biti prenamenjen u pešačko-biciklistički most. Tada će iz vode biti izvučen i splav Freestyler, jer Grad Beograd ne poseduje adekvatnu mehanizaciju za takav posao, naglasio je on. Kada je reč o Linijskom parku, Šapić je naglasio da radovi teku planirano.”
 
Inženjerija Vermahta je ovaj most sagradila u ratnim uslovima za svega nekoliko meseci.
Sa čisto građevinske strane - nema tehničkog, inženjerskog izgovora da novi most na ovom mestu ne bude završen do 2027.
Nemci su ovo radili u ratnim uslovima, doduše imali su već gotovu konstrukciju, most je uži, lakši, postavili su drvene šipove za noseće stubove - i radili su u totalitarnoj državi u kojoj nikome nije padalo na pamet da zabušava i uzima procenat na ovakvim projektima...
Sa druge strane, ovo je sredina treće decenije 21. veka, tehnologija projektovanja i gradnje je danas daleko ispred zime 1941/42, ni ovaj raspon nije delta Amazona... samo ljudski faktor može da otegne završetak novog mosta.

I onda se čovek podseti: Bulevar patrijarha Pavla, podvožnjak ispod pruge na NBG, Drajzerova....
 
Most Vasko Da Gama u Lisabonu koji je dugacak 17km (najduzi u EU) je izgradjen kroz 3 godine (18 meseci priprema i 18 meseci izgradnje) za Expo '98

Vasco-da-Gama-Bridge-Lisbon-Portugal.jpg
 
Poslednja izmena:
I onda se čovek podseti: Bulevar patrijarha Pavla, podvožnjak ispod pruge na NBG, Drajzerova....
Da, u pravu si, mi i naša sr...anja...

Ali svaki od ovih slučajeva koje si naveo ima svoje konkretne razloge za razvlačenje... čini mi se da u slučaju mosta nijedan od tih razloga ne može da se aktivira.
Tenderi su gotovi, izvođač je na terenu, radovi teku, blokade radova nisu uspele... ne znam, nadam se najboljem.

Ja bih se više bojao problema oko dovlačenja konstrukcije iz Kine... nekako mi ceo taj poduhvat baš izgleda kabast, ali ajde, nije ni to nuklearna fizika.
 
Inženjerija Vermahta je ovaj most sagradila u ratnim uslovima za svega nekoliko meseci.
Sa čisto građevinske strane - nema tehničkog, inženjerskog izgovora da novi most na ovom mestu ne bude završen do 2027.
Nemci su ovo radili u ratnim uslovima, doduše imali su već gotovu konstrukciju, most je uži, lakši, postavili su drvene šipove za noseće stubove - i radili su u totalitarnoj državi u kojoj nikome nije padalo na pamet da zabušava i uzima procenat na ovakvim projektima...
Sa druge strane, ovo je sredina treće decenije 21. veka, tehnologija projektovanja i gradnje je danas daleko ispred zime 1941/42, ni ovaj raspon nije delta Amazona... samo ljudski faktor može da otegne završetak novog mosta.

I onda se čovek podseti: Bulevar patrijarha Pavla, podvožnjak ispod pruge na NBG, Drajzerova....
Vlast nema potrebe da zuri sa ovim mostom.
Gradjanima je svejedno da li mosta ima ili nema.
 
Barem su ovi teletabisi otišli na novi projekat:
1748423275423.png



u sad, normalan čovek bi se zapitao: čekaj bre, u sred dana ovi blokiraju saobraćaj, jedu g....ovna - a rade li gde ovi ljudi?
Radno vreme bog te video... gledaj ti tog naroda, gledaj te face... pa ovo je samo inverzija ćacija, ćaci sa drugim predznakom.
Stvarno čovek da se zapita - a ko sve ovo plaća i zašto?
 
Poslednja izmena:
E sad kad bih znao na koga misliš...
Pomislih da misliš na Šapića... ili grešim?
 
Ma nešto loš parizer u sendviču od jutros, pa mi stomak protestuje...
;)
 
Da li je moguce raditi na novom mostu, dok traje demontaza starog, u smislu dovozenja delova konstrukcije, sklapanja delova i slicno? Da se koliko-toliko paralelizuje izgradnja i da sto pre dobijemo funkcionalan most?

Teško zbog raspoloživog građevinskog prostora, budući da se most ne seče na reci i odmah odvoze delovi, nego se čitavi veliki komadi prvo prebacuju na obalu.

Ali ono što bi moglo i moralo paralelno da se radi je tunel u nastavku mosta, da i sav prolazni saobraćaj sa mosta ne bi morao da se gura kroz centar grada. To je i obećano. Međutim do sada, ništa, a sad su tek počeli da obećavaju. Pri čemu sad kažu da samo za postavljanje mašine za bušenje tunela tobože treba više od godinu dana.

 
Pri čemu sad kažu da samo za postavljanje mašine za bušenje tunela tobože treba više od godinu dana.
Ja se pitam kako će da dovezu tu mašinu do buduće rupe koja se kopa na mestu sadašnjeg parkinga ispred Ekonomskog...
Odakle će da je dovezu? Iz kog pravca? Možda iz pravca luke?

Šta će biti sa kontaktnom mrežom za tramvaje ukoliko kamioni sa krticom budu viši nego što je zdravo za prolazak ispod žica pod naponom?

Svaka čast onome ko sve to organizuje...
 
Te mašine se dovoze u delovima i sklapaju na samom gradilištu.
 
Poslednja izmena:
Vrh