Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
da dodam, u ovih par dana godišnje kad su gužve bi mogla da se ne plaća putarina, kao što se praznikom ne plaća ni parkiranje i problem sa gužvama je praktično rešen.
imam 95-110 prolaza autoputem godišnje (nekada ibarskom/ili preko topole), sada isključivo AP, tako da sam dobro upoznat sa opterećenjem i čekanjem na rampama.
uglavnom idem u popodnevnim i večernjim satima ali u vreme policijskih časova sam naravno išao tokom prepodneva.
bilo je u početku puno...
koliko god imao zamerke na puno stvari oko k11, ovde moram da ga branim.
najveći deo godine i K11 i njegove naplatne rampe su neprijatno puste.
samo par puta godišnje imamo velike gužve ne naplatnoj rampi kad svi srbi krenu za praznik negde.
u ovom slučaju da se što pre zaraze koronom ili da...
Čačak je bio razvijeniji i perspektivniji pre 10-15 god nego danas.
da ne kažem i pre 20 dok je ibarska bila u groznom stanju.
razlog nije autoput koga tada bilo nije, već radno sposobni ljudi kojih je bilo mnogo više.
nažalost, razlog nije što se rađalo više i što su žene ranije rađale, već...
mislim da je klasičan spin, to bi bio sulud potez.
mada, ne bi nam bio prvi sulud potez :)
Crnogorci jesu u problemu da plaćaju taj dug a od naplate putarine će biti jedva za održavanje istog.
koliko sam našao oni su uzeli 820M eur kredita + 130M iz svog budžeta
to je oko 950M eur.
plus su...
jel ima neko info dal se šta radi od NBG do surčina?
cenim da će biti nešto lakše izboriti se sa ćudljovom geologijom sremske ravnice nego sa paklom Jelice :).
mislim da se čeka da kinezi završe radove u CG i presele se kod nas.
iako mi mislimo da ih ima previše, neće oni slati nove radnike na balkan već će premestiti iz CG postojeće.
mislim da slično rade i ameri koji na moravski koridor premeštaju sa kosova svoje radnike i opremu.
glupo je da se to...
ne isključuju se poluprazan AP i povremena gužva ne naplatnim rampama, posebno ako su one nesrećno sklepane kao neka privremena rešenja.
prosečan broj vozila za 2019tu se može videti na linku
https://www.putevi-srbije.rs/images/pdf ... S-2019.pdf
setimo se kakve su gužve bile nedeljom u julu i...
Autoput po definiciji treba da skarti vreme, da bude bezbednji i da skrati dužinu puta između dva grada sa visokom frekvencijom saobraćaja.
time se smanjuju i troškovi transporta, štede radni sati, smanjuje zagađenje i sl.
problem projektovane trase K11 je u tome što u delu od ljiga ili...
Beograd - požega nije isplativo, zato hoće da zabrane kamione na ibarskoj da bi na silu povećali promet.
promet od 7-8k dnevno nije dovoljno da AP bude isplativ.
mrtva pruga ipak postoji
voždovac - BG je trebalo odavno da ima unutrašnji magistralni prsten preko autokomande pa tunel do mosta...
ja o tome pričam, ako sagradiš pun profil po ceni AP sa po 6 traka, plate i penzije će biti manje, a akciza veća da bi se platili krediti za to uzeti.
ljudi će se manje voziti i iseljavati se u inostranstvo pa će biti dovoljno da čiste od snega samo po 1 traku jer neće ni biti vozila za drugu...
obilaznica oko cacka nema dovoljnu propusnu moc, i trebalo je proširiti na 2+2 i denivelisati raskrsnice.
ima dovoljno mesta, nije izgrađeno, ima mrtva pruga na jednom delu paralelna sa obilaznicom.
gužvu stvaraju najviše semafori koje svakako treba izbaciti.
bolje denivelisano, ali ako nema...
:) postadoh vrlo dobri samarićanin :)
i dalje isto mislim.
brza saobraćajnica bi bila bolja opcija i više korišćena jer se ne bi plaćala pa bi je 90% ljudi koristilo.
ali kad se već odlučilo za po meni lošiju opciju, onda barem da bližim izlazima poprave situaciju pa da je ne koristi 40% ljudi...
i dalje mislim da bi grad Čačak trebalo da ima najkraći mogući izlaz na AP.
sadašnje stanje je takvo da vam treba 10-15 min da bi u preosečnom saobraćaju na obilaznici oko čačaka došli do AP.
to je previše i trebalo bi omogućiti kraću vezu.
za tih 6-7 km potrošite vreme kojim na AP pređete 30km...
mislim da bi čačak trebalo da ima kraću vezu sa AP nego što su izlazi u konjevićima i u pakovaći.
razlog je to što je neophodno što više saobraćaja usmeriti na njega a to se postiže samo ako se što više približi najvećim gradovima.
čačak je veći grad i nema problema da ima čak i 3 izlaza.
ako...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.