Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Jel se to meni čini ili su na levom vijaduktu u smeru ka Valjevu betoniirali dilatacije umesto da su postavili češljeve? Ako jesu, pa makar i privremeno, ja stvarno nemam reči....
Ta poslednja deonica od tunela Munjino brdo do izlaska na put prema Požegi je relativno kratka i ne toliko zahtevna. Ključni objekti se lagano grade. Ako ovu deonicu napadnu poput deonice od Preljine do Pakovraće ili od Makrešana do Koševa, nema tu posla za više od 6-8 meseci. Dosta je tu...
Radujem se današnjem otvaranju auto-puta Ruma-Šabac, ali jedna stvar mi kvari premijeru. Naime, sa poslednjeg snimka Vojvodina uživo od prekjuče se jasno vidi da sistem odvodnih kanala i bazena za prikupljanje atmosferskih padavina nije ni približno završen. Kako je moguće da takav put bude...
Armatura stubova Jasičkog nadvožnjaka je rađena na licu mesta, što se vidi sa Radetovog prethodnog video snimka radova. To je nešto ozbiljnija armatura od gotove armature koja se koristi za šipove.
@Stefan Mar
Koji motiv ti je bio da ideš prema Mojkovcu preko Jabuke a ne preko Brodareva, obzirom da je prvi put 50% duži (93km naspram 62km od Prijepolja do Bajista)?
Nešto se ipak čudno dešava na deonici od Koševa do Trstenika, što ukazuje da su intezivirali radove na toj deonici. Na stranu to što su počeli da nanose tucanik kod Kukljina i Bele vode (tu su čak i asfalt postavili), ali kod Kukljina su tucanik počeli da nanose i grejderima, mada je do sada...
Baš na mestu gde si nacrtao vezu je na auto-putu planirana čeona naplatna rampa. Odmah posle čeone naplatne rampe kreće vijadukt. Tako da tu nema mesta. Inače meni je logičnije da je tu bila petlja za vezu sa Šapcem, nego na planiranom mestu. Pretpostavljam da je logika bila da, kad već idete...
Pretpostavljam da su П oslonci (portali) uslovljeni rasporedom stubova na peronima ispod stanične zgrade koji nose ploču. Naime, na slici ispod se vidi da su stubovi na peronima u parovima, pa tako i opterećenje nosača krovne konstrukcije mora da se prenese na oba stuba.
Pa mogli bi da završe asfaltiranje leve trake ka Kruševcu koju su sada počeli, zatim da preko već asfaltiranog bajpasa prebace postojeći saobraćaj sa magistrale iz pravca Makrešana na novoasfaltiranu levu traku, a onda spoje tu levu traku sa već završenim autoputem i puste autoput u punom...
Ovo uklapanje autoputa i obilaznice kod Makrešana je skandalozno. Bolje da ništa ni ne otvaraju dok ne završe asfaltiranje ove jedne trake autoputa do zapadne petlje Kruševac.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.