Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Што се тиче линије 303, она постоји више од 40 година и није тачно да је саобраћала само до Заклопаче. Према информацијама којима расположем, линија је формирана око 1966. године. Првобитно је саобраћала од старог терминуса на Душановцу, Смедеревским путем преко Заклопаче, до центра Врчина...
И нека сте поставили ово овде. И треба да стоји. Многи из градских насеља ми не верују кроз какве смо муке прошли у ранијим годинама да од Ласте добијемо 1, 2 нова поласка. Ми из приградсих насеља који смо били под Ластиним монополом. Бахатост, нестручност, јавашлук на свим нивоима у њиховом...
Потпуно разумем ово што пишете и искуствено знам. И понављам за оне који не знају: Ласта никада неће успети да дисциплинује своје возно особље. Као што описујете, тако се мање - више свугде поношају. Још су за Врчин дали себи за право ранијих година да глуме монополисту и да блокирају друге...
Данас, по ко зна који пут није саобраћао полазак у 17. 10 на линији 466. Онда смо са Трошарине прешли на Шумице, па је и на Шумицама изостао полазак у 17. 50 на линији 354б, веле да нису имали возача. Писао бих даље поново о линији 466, 466а. Ласта је превршила сваку меру. Узимајући у обзир...
Јутрос, на линији 70, полазак 8.05 са РК Икеа на аутобусу је у току вожње отпао прозор и тако је возио на Нови Београд. Већ инцидент, а тек су линији дали приватнику. Превозник је нажалост озоглашена ЦЛЦ група, и то је тек почетак инцидентима. Уколико буде потребе и могућности, поставићу овде и...
Често путујем Аваласким путем, гужве понекад има на улазу у град, али то не може да се пореди са чепом у шпицу кроз М.М. Луг. Дакле, у нису у истом рангу пропусности и оптерећености Авалски и Смедеревски пут.
Пошто је Врчин овде више пута споменут у постовима и предлозима линија, ред је да се огласим. На овом форуму не мислим да се Врчин нешто форсира у односу на околна насеља, као и у односу на грочанска насеља. Пошто је насеље Врчин поређено са насељем Гроцком, испод ћу написати нешто за шта...
Било је још језивије. Најпре су, после продужетка до Врчина, пре 7 година, увели да у летњем реду вожње свакодневно саобраћа на сат времена. Па сам писао, молио, као и вероватно и други, па смо макар радним данима добили мањи интервал.
О овој теми на овом форуму се већ доста причало, Ласта је пар екселанс била монополиста на оба потеза. О томе како је било "увлачење ГСП-а у Врчин" пре 8 година, то моја душа најбоље зна. Мојих двадесетак година борбе за бољи превоз у Врчину, за формирање ГСП линије ка Врчину. Небројени састанци...
Управо о овоме већ дуже причам. На исти начин смо изгубили поласке преко Авале за град и практично остали без директне везе са комшијским авалским насељима и горњим делом Вождовца. Ласта је тим понашањем одбила путника са тог правца. Сећам се кад сам зимус ишао у Б. Поток по документа, возач ми...
У Врчину, улице Првог маја, Барска, Калемарска и Светог Саве већ девети дан немају расвету. Уредно пријављујемо, послао сам мејл, али нема одговора. Немогуће добити било кога од надлежних у Јавном осветљењу. Безобразлук и јавашлук.
Пишем овде у име комшија из источног дела Рипња, које мало ко хоће да чује што се тиче јавног превоза. Ово су засеоци - улице које гравитирају Врчину: Браће Јеремић, Пут за Кременац, Пут за Пећину, Пут за Скадриће и околне улице. Био сам скоро на збору грађана овог дела Рипња. Они немају ни воду...
Хвала. Слажем се са тим предлогом за 410.
О овоме што сте додатно питали сам хтео и раније да пишем. Што се тиче Равница (неправилно Рамнице, то је била штампарска грешка неког дактилографа у Ласти) је сложена прича. Мислим да потребе ка Вождовачким насељима што се тиче Брђана и Равница нису...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.