Šta je novo?

Nedavni sadržaj od Šumadinac

  1. Š

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    https://ziginfo.rs/grocka/vrcin-i-okolna-sela-bez-prevoza-last/ Проблеми на линијама ка Врчину и ка селима око Умчара
  2. Š

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Не знам каква је ситуација на приградским потезима, са почетком зимског реда вожње, добро би било да људи напишу... Што се тиче Врчина, од 1. септембра кренули су поново проблеми. Ласта - СНСтрела свакодневно бар неколико полазака не реализује на 461 и 462, поласци на линије 354б готово више не...
  3. Š

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    Пут јесте пре неколико година насут од Лештана (Раван) до Врчина (Траншпед), али да би се асфалтирао и аутобус прошао, најпре на неким деловима мора да се прошира и такође, на неким деловима имовинско-правно да се реши са власницима парцела.
  4. Š

    Lasta

    А најкраћа приградска линија? Ако неко зна краћу, нек ме демантује. То је 461, 22 км.
  5. Š

    "Окретнице-Терминуси" јавног градског превоза

    Да вам кажем, нисте далеко од истине, макар за приградски и локални превоз. Пре десетак година, кад сам имао више времена, кренуо ја први пут за Живковац, с намером да одем до окретнице. Остадох једину у бусу у моменту, кад код школе уђе једна девојка. Возач се окрене и пита ме, да ли ћу до пута...
  6. Š

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Што се тиче линије 303, она постоји више од 40 година и није тачно да је саобраћала само до Заклопаче. Према информацијама којима расположем, линија је формирана око 1966. године. Првобитно је саобраћала од старог терминуса на Душановцу, Смедеревским путем преко Заклопаче, до центра Врчина...
  7. Š

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    И нека сте поставили ово овде. И треба да стоји. Многи из градских насеља ми не верују кроз какве смо муке прошли у ранијим годинама да од Ласте добијемо 1, 2 нова поласка. Ми из приградсих насеља који смо били под Ластиним монополом. Бахатост, нестручност, јавашлук на свим нивоима у њиховом...
  8. Š

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Потпуно разумем ово што пишете и искуствено знам. И понављам за оне који не знају: Ласта никада неће успети да дисциплинује своје возно особље. Као што описујете, тако се мање - више свугде поношају. Још су за Врчин дали себи за право ранијих година да глуме монополисту и да блокирају друге...
  9. Š

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Данас, по ко зна који пут није саобраћао полазак у 17. 10 на линији 466. Онда смо са Трошарине прешли на Шумице, па је и на Шумицама изостао полазак у 17. 50 на линији 354б, веле да нису имали возача. Писао бих даље поново о линији 466, 466а. Ласта је превршила сваку меру. Узимајући у обзир...
  10. Š

    Privatni prevoznici

    Јутрос, на линији 70, полазак 8.05 са РК Икеа на аутобусу је у току вожње отпао прозор и тако је возио на Нови Београд. Већ инцидент, а тек су линији дали приватнику. Превозник је нажалост озоглашена ЦЛЦ група, и то је тек почетак инцидентима. Уколико буде потребе и могућности, поставићу овде и...
  11. Š

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Народе, је ли неко приметио да је планирано да Ластине приградске линије које се скраћује до Трошарине, саобраћају у оба смера кроз Бањицу?
  12. Š

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Често путујем Аваласким путем, гужве понекад има на улазу у град, али то не може да се пореди са чепом у шпицу кроз М.М. Луг. Дакле, у нису у истом рангу пропусности и оптерећености Авалски и Смедеревски пут.
  13. Š

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    Пошто је Врчин овде више пута споменут у постовима и предлозима линија, ред је да се огласим. На овом форуму не мислим да се Врчин нешто форсира у односу на околна насеља, као и у односу на грочанска насеља. Пошто је насеље Врчин поређено са насељем Гроцком, испод ћу написати нешто за шта...
  14. Š

    Редови вожње

    Било је још језивије. Најпре су, после продужетка до Врчина, пре 7 година, увели да у летњем реду вожње свакодневно саобраћа на сат времена. Па сам писао, молио, као и вероватно и други, па смо макар радним данима добили мањи интервал.
  15. Š

    Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

    О овој теми на овом форуму се већ доста причало, Ласта је пар екселанс била монополиста на оба потеза. О томе како је било "увлачење ГСП-а у Врчин" пре 8 година, то моја душа најбоље зна. Мојих двадесетак година борбе за бољи превоз у Врчину, за формирање ГСП линије ка Врчину. Небројени састанци...
Vrh