Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Inače biće fešta sa vozovima za Exit, moraće da ostave red vožnje za radni dan tokom vikenda i da pojačaju sve polaske sinhronom, moraće verovatno i 3. KISS da osposobe kako bi neki polasci IC vozova išli u sinhronu. I dodatni polasci će verovatno trebati oko 3-4-5 ujutro iz NS
 
Када нису на време средили вагоне, већ су их секли. Лагано би Егзит покрила нека композиција са 10 вагона.
 
Inače biće fešta sa vozovima za Exit, moraće da ostave red vožnje za radni dan tokom vikenda i da pojačaju sve polaske sinhronom, moraće verovatno i 3. KISS da osposobe kako bi neki polasci IC vozova išli u sinhronu. I dodatni polasci će verovatno trebati oko 3-4-5 ujutro iz NS

Moram reći da me zaista raduje da se sve ovo sa železnicom poklopilo i sa organizacijom NS kao evropska prestonica kulture, a i EXIT festivalom. Napokon da se ne brukamo kada već organizujemo medjunarodne festivale itd. Mislim da neko ko je bio prošle godine na EXIT-u i ko bude dolazio ove neće moći da prepozna da je reč o istoj zemlji (osim ako krenu dalje po Srbiji :D )
 
moraće verovatno i 3. KISS da osposobe kako bi neki polasci IC vozova išli u sinhronu.
KISS kod nas nije vršio probe vožnje u sinhronu iz nekog razloga. Tako da od bilo kakvog dupliranja KISS-a za vreme EXIT-a nema ništa. A neće ga biti ni u skorije vreme,nevezano za EXIT.
 
Кад смо већ код брукања, ово је већ постало тешко брукање. Сваки други полазак Интерситија не иде Соко. Дакле, од 3, само једна гарнитура ради. Шта је проблем са остале две гарнитуре и када ће бити отклоњени кварови? Невероватно да после само пар месеци саобраћања имобилизација ових (пре)скупо плаћених гаритура је 2/3. Чија је то кривица?

„Србија Воз“ а.д. обавештава кориснике својих услуга да ће 12.06.2022.год. бити извршена привремена замена електромоторних гарнитура „Соко“.


Замена ће се извршити на возовима који полазе из Београда Центра за Нови Сад у 8.09,10.00,12.00,14.00,16.00, 18.00 и 20.00 часова, а из Новог Сада за Београд Центар у 9.00,11.00,13.00,15.00,17.00,19.00 и 21.30 часова.
 
KISS kod nas nije vršio probe vožnje u sinhronu iz nekog razloga. Tako da od bilo kakvog dupliranja KISS-a za vreme EXIT-a nema ništa. A neće ga biti ni u skorije vreme,nevezano za EXIT.
Zbog čega? Koliko bi im trebalo da testiraju sinhron?
 
Кад смо већ код брукања, ово је већ постало тешко брукање. Сваки други полазак Интерситија не иде Соко. Дакле, од 3, само једна гарнитура ради. Шта је проблем са остале две гарнитуре и када ће бити отклоњени кварови? Невероватно да после само пар месеци саобраћања имобилизација ових (пре)скупо плаћених гаритура је 2/3. Чија је то кривица?
Jednoj je oštećen točak posle incidenta od pre neki dan gde su postavljali prepreke na šine, druga čeka postolje iz Švajcarske (barem je čekala pre nedelju dana, nisam sigiran da li se nešto promenilo)
 
Treba pod hitno nabaviti još nekoliko Sokolova, ne moze da se odvija normalno saobraćaj sa samo 3 Kiss-a. Uvek će neki imati havariju.
 
Jednoj je oštećen točak posle incidenta od pre neki dan gde su postavljali prepreke na šine, druga čeka postolje iz Švajcarske (barem je čekala pre nedelju dana, nisam sigiran da li se nešto promenilo)
Nadam se da su uhvatili i te što postavljaju prepreke, u svakom slučaju ne bi smjeli izbjeći zatvorsku kaznu, pa barem pola godine ili godinu. Čak moram priznati da možda i nije loše ovo sve što se desilo, pošto su izgleda shvatili da će morati da kažnjavaju strogo vandale i kradljivce i da čuvaju infrastrukturu.

Ne znam dali se nekome od vas desilo, jutros sam online kupio povratnu za Sokola NS-BG za utorak i iako znam da nisam ništa pogrešno stisnuo niti upisao naplaćene su mi dvije povratne karte i rezervisana dva sjedišta, tj. sve duplo kao da putuju dva putnika. Na sajtu piše izričito da za promotivni period nema povrata ni ništa? Nisu to sad neke pare, nisam ni mislio pisati i tražiti povrat, ali me zanima dali se to dešavalo već nekome ranije?
 
Nadam se da su uhvatili i te što postavljaju prepreke, u svakom slučaju ne bi smjeli izbjeći zatvorsku kaznu, pa barem pola godine ili godinu. Čak moram priznati da možda i nije loše ovo sve što se desilo, pošto su izgleda shvatili da će morati da kažnjavaju strogo vandale i kradljivce i da čuvaju infrastrukturu.

Ne znam dali se nekome od vas desilo, jutros sam online kupio povratnu za Sokola NS-BG za utorak i iako znam da nisam ništa pogrešno stisnuo niti upisao naplaćene su mi dvije povratne karte i rezervisana dva sjedišta, tj. sve duplo kao da putuju dva putnika. Na sajtu piše izričito da za promotivni period nema povrata ni ništa? Nisu to sad neke pare, nisam ni mislio pisati i tražiti povrat, ali me zanima dali se to dešavalo već nekome ranije?
Meni se to desilo na samom početku, prikazivano mi je da su uzete duple karte ali je naplaćena jedna. Nakon 30 minuta se sve samo ispravilo. Vratiće ti ako ih pitaš
 
Pre 4 godine su tokom trajanja EXIT-a ubacili privremenu liniju Pančevo Vojlovica-Novi Sad, na kojoj je vozio RVR. Mislim da je bio jedan polazak dnevno u oba pravca, nažalost ta linija je ukinuta čim se završio festival, a stajala je na svim stajalištima BG Voza.

To je bio prvi put da je neko sa Vojlovice mogao putovati direktnim vozom do Novog Beograda i Zemuna, posle ukidanja Beovoza 2014. Po svemu sudeći, biće i poslednji :(
 
Ништа, пошто очигледно држава није способна да реши каменовање возова, крађу делова пруге, нек уграде решетке као на старом Ганцу, додатно могу и на фарове решетке, па нек иду док не покраду делове контатне мреже, а онда могу да их продају половне, неће много километара прећи док се то деси, неће им пуно пасти цена. Гре'ота Соко да иде 30 км/ч...

91768074_2932979626764279_4180037140844904448_n.jpg
 
и после те мороне неко брани. па ето, нису узели за сходно да узму возове са могућношћу синхроне вожње, а требаће

Ne znam šta je problem da se vozovi sa Šidske pruge puste ako ne do Stare Pazove onda do Inđije. Koloseka i perona ima sasvim dovoljno. Ne bi smetali Novosadskim a putnici bi imali kakvu takvu vezu za Beograd i NS.

проблем је што за тако нешто треба да се укључи мозак. довољно је и да их продуже до Старе Пазове, па одатле да хватају везе за даље. а не да иду до мртвих Голубинаца одакле нема веза ни за шта

I konačno, opet je okačena dokazano netačna senzacionalistička vest da je Požega-Kraljevo ukinut. Jednostavno nije.

нигде не пише да је воз укинут, већ да се укидају одређени поласци због неисправних гарнитура

Prvo zvanjem 711 raspalim vozom apsolutno nije fer, ti vozovi su okej kad se održavaju, međutim ne održavaju se (kako funkcionišu u Vojvodini sasvim normalno?).

распали воз за распалу фирму
 
Ne znam šta je problem da se vozovi sa Šidske pruge puste ako ne do Stare Pazove onda do Inđije. Koloseka i perona ima sasvim dovoljno. Ne bi smetali Novosadskim a putnici bi imali kakvu takvu vezu za Beograd i NS.

колико видим, има и директна веза од Голубинаца до Инђије. не знам зашто ту не пусте?
 
колико видим, има и директна веза од Голубинаца до Инђије. не знам зашто ту не пусте?
Pa zato sam i napisao da bi moglo do Inđije.
Kolosek je završen,spreman za saobraćaj a ne koristi se. Čak je i KISS imao probe do Golubinaca iz Inđije i nazad.
 
Очигледно је нека бирократска заврзлама по среди.
 
Nije mi jasno kako nikog ne udari struja dok kradu delove kontaktne mreže. U ovom momentu je na ogromnom broju kilometara pruge pokradena kontaktna mreža, nije to baš mali posao. Moguće da je organizovano u dogovoru sa nekim ko radi na železnici. Prije par godina su tako pokrali KM između Zagreba i Rijeke na preko 60 kilometara pruge i to po nepristupačnim terenima, ne znam dali su našli počinioce, ali definitivno je sumnjivo, takve krađe mora izvesti neko ko zna šta radi.

Ovo za šidske vozove sam davno pisao i stvarno je nejasno zbog čega ne puste do Stare Pazove kada nikakvog doticaja ne bi imali sa brzom prugom. Čak je i moguće da donekle podilaze autobuskim prevoznicima, pošto su im uzeli putnike bg-ns, pa da bar voze od Šida i Mitrovice. Sa ovom brzom prugom između Šida i Beograda, a pogotovo Mitrovice i Beograda se jako brzo stiže i definitivno da ide voz do Beograda ljudi bi prešli na voz koji je u prednosti i po brzini i cijeni, s tim da bi se sa presjedanjem u Staroj Pazovi najbrže i najjeftinije od Šida i Mitrovice stizalo i do Novog Sada i tu bi autobuski prevoz izgubio putnike, to mi je jedino racionalno objašnjenje pošto drugog nema.
 
Vrh