Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Danas oko podne (najslabiji mogući saobraćaj između 2 špica, a posebno ka Zemunu) bio sam na raskrsnici Bulevara Mihajla Pupina i Bulevara Umetnosti i rešio da izbrojim i izbrojao tačno 5 vozila koja su skrenula levo + još 2 iz bivše trake za levo.
A sa druge strane, zeleno za levo ka Zemunu je sigurno trajalo duplo duže (nisam brojao), a niko ne skreće.
I onda se pitamo zašto su kolone u trakama za levo od Ušća do opštine.
A sa druge strane, zašto su produžavali traku za levo da bi semafor držao 10s?
A najviše se pitam zašto vozači čim vide da im 2 zelena neće biti dovoljna, ne urade nešto od sledećeg:
- Produže pravo pa polukružno bilo gde se nema semafora za levo
- Iz trake za pravo skrenu levo, čak iako je crveno za levo. Osim ako neko može da objasni kako kamera može to da snimi jer je za tu traku zeleno.
Muka mi je da gledam takve stvari, ali kad su ljudi glupi, neka ih, neka gube vreme kad ne umeju da upale mozak.
Evo navešću primer.
Moj tast koji živi na Miljakovcu je išao u Sremsku Mitrovicu i vraćao se u pogodite koje vreme. Čovek je zacrtao da ide nazad preko Gazele i kad je upao u gužvu sigurno i pre Tošinog bunara, umesto do sledećeg isključenja sa shvati da treba da ide preko mosta na Adi, on je proveo u gužvi onoliko koliko mu je trebalo da dođe do Beograda. Naravno onda idu žalbe kako je izgubio toliko vremena.
 
Da je otišao ka Mostu na Adi tri dana bi mu trebala da prođe kroz Topčider
 
Danas oko podne (najslabiji mogući saobraćaj između 2 špica, a posebno ka Zemunu) bio sam na raskrsnici Bulevara Mihajla Pupina i Bulevara Umetnosti i rešio da izbrojim i izbrojao tačno 5 vozila koja su skrenula levo + još 2 iz bivše trake za levo.
A sa druge strane, zeleno za levo ka Zemunu je sigurno trajalo duplo duže (nisam brojao), a niko ne skreće.
I onda se pitamo zašto su kolone u trakama za levo od Ušća do opštine.
A sa druge strane, zašto su produžavali traku za levo da bi semafor držao 10s?
A najviše se pitam zašto vozači čim vide da im 2 zelena neće biti dovoljna, ne urade nešto od sledećeg:
- Produže pravo pa polukružno bilo gde se nema semafora za levo
- Iz trake za pravo skrenu levo, čak iako je crveno za levo. Osim ako neko može da objasni kako kamera može to da snimi jer je za tu traku zeleno.
Muka mi je da gledam takve stvari, ali kad su ljudi glupi, neka ih, neka gube vreme kad ne umeju da upale mozak.
Evo navešću primer.
Moj tast koji živi na Miljakovcu je išao u Sremsku Mitrovicu i vraćao se u pogodite koje vreme. Čovek je zacrtao da ide nazad preko Gazele i kad je upao u gužvu sigurno i pre Tošinog bunara, umesto do sledećeg isključenja sa shvati da treba da ide preko mosta na Adi, on je proveo u gužvi onoliko koliko mu je trebalo da dođe do Beograda. Naravno onda idu žalbe kako je izgubio toliko vremena.
Ljudi su ovce. 90% ne ume da proneni standardnu rutu.
 
Ne može se skrenuti. Jedino normalno skretanje je u Milentija Popovića. Preostala tri izbegavati ili skretati iz trake za pravo. Primetio sam da vozači 67-ice često skreću iz trake za pravo, moguće i zbog toga jer fizički ne mogu da se prestroje u prepunu traku za levo. 71 uglavnom čeka u traci za levo i gubi po 5-10 minuta. Nema, to kad ovi stručnjaci oprave, ne može da ne valja 😎 Čim sam video da su ukinuli jednu traku za Bulevar umetnosti znao sam da će da bude ovako.
 
Da ponovim nekadašnji savet:
Naučite tačno kako rade semafori, pa tempirajte brzinu tako da na nekoj od te 3 raskrsnice ubodete zeleno za levo i skrenete iz trake za pravo. Ako sve omašite, svi znamo šta raditi.
 
Објекти за рушење на траси са легенда технологије рушења објеката
Pogledajte prilog 259640
Pogledajte prilog 259642
Karakteristika svakog većeg infrastrukturnog projekta jeste rušenje postojećih (većinom neuslovnih) objekata i značajno uredjenje okoline ....

Zamislite kako bi izgledao Dušanovac - Voždovac, Mirijevo i sadašnji pakao Zvezdare sa izgradjenim UMP i SMT.

Čak i nesrećne Ledine su postale malo više kultivisane sa novom prugom i novim moto putem...
 
Famozno "Redovno održavanje". 😃

1000070022.jpg


A i što lik liči neironično na Šapića haha
 

Spremite se…
Kako je rekao sada slede radovi na proširivanju Bulevara despota Stefana, kod Doma vojske. Omogućićemo da i Skadarska ulica, ovo parče, bude daleko prohodnije i da tu mogu da idu putnička vozila, da omogućimo samo autobusima da ulaze u Despota Stefana iz Makedonske. Uredićemo i donji deo Cetinjske. To je sve deo paketa koji očekujemo da do marta, aprila, bude uređen i da taj deo centra grada potpuno napustimo i da možemo da idemo dole u Kneza Miloša i Nemanjinu. Mislimo da će ove promene u saobraćaju koje smo uradili u Makedonskoj ulici, naravno uz prilagođavanje svih pratećih i pratećih saobraćaja infrastrukture, proširivanja gde god možemo proširimo da će značajno da utiče da saobraća u centru grada bude protočniji i bezbedniji jer smo povukli neke korake vezano za odvajanje javnog prevoza od putničkog prevoza
 
Treba održati protest ispred Sekretarijata za saobraćaj i izneti konkretne zahteve:

1. Moratorijum na sžzapočinjajnje novih radova koji utiču na uličnu infrastrukturu dok se ne završe svi radovi koji su u toku na postojećoj mreži.
2. Uvođenje Studije ili Elaborata o prohodnosti i uticaja na odvijanje javnog saobraćaja za sve radove koji obuhvataju ulice prvog i drugog prioriteta/reda u koji spada i rešenje povećanja prohodnosti u alternativnim pravcima dok traju radovi na glavnom (situaciono reprogramiranje semafora, promena prvenstva prolaza).
3. Najave ovakvih radova najmanje pet radnih dana unapred u sredstvima javnog informisanja kao i na licu mesta.

4. Smena odgovornih za postojeće stanje zbog nestručnosti i stihjskog, nerezonskog planiranja radova.
 
Poslednja izmena:
Počeli su da rade bul. Kneza Aleksandra Karađorđevića, opšti je kolaps od Pinka jer je ulica zatvorena u smeru prema Prokopu.

Koliko videh i ovde će biti kao u Drajzerovoj, menjaće se broj traka po smeru, postavljaju portale za signalizacuju slobodnih/zauzetih traka
Kao da to nije moglo da sačeka bar da se završi proširenje BVM.
 
Treba održati protest ispred Sekretarijata za saobraćaj i izneti konkretne zahteve:

1. Moratorijum na sžzapočinjajnje novih radova koji utiču na uličnu infrastrukturu dok se ne završe svi radovi koji su u toku na postojećoj mreži.
2. Uvođenje Studije ili Elaborata o prohodnosti i uticaja na odvijanje javnog saobraćaja za sve radove koji obuhvataju ulice prvog i drugog prioriteta/reda u koji spada i rešenje povećanja prohodnosti u alternativnim pravcima dok traju radovi na glavnom (situaciono reprogramiranje semafora, promena prvenstva prolaza).
3. Najave ovakvih radova najmanje pet radnih dana unapred u sredstvima javnog informisanja kao i na licu mesta.

4. Smena odgovornih za postojeće stanje zbog nestručnosti i stihjskog, nerezonskog planiranja radova.
Apsolutna podrška za ovo. Bukvalno niko ne vodi računa o progodnosti dok traju radovi.

A čak i odokativno, nedostatak starog savskog mosta je sasvim dovoljan razlog sa se ne radi ništa drugo (što utiče na peohodnost) dok se be završi bar taj novi most.
 
Kao da to nije moglo da sačeka bar da se završi proširenje BVM.
Beograđani su se digli na noge, koliko god to smešno zvuči, i zato imamo ovo što imamo širom grada. A to je ništa u poređenju sa onim što nas čeka u bliskoj budućnosti. Jer uvrk može gore od postojećeg, kol'ko god ne hteli da to prihvatimo.​
 
Počeli su da rade bul. Kneza Aleksandra Karađorđevića, opšti je kolaps od Pinka jer je ulica zatvorena u smeru prema Prokopu.

Koliko videh i ovde će biti kao u Drajzerovoj, menjaće se broj traka po smeru, postavljaju portale za signalizacuju slobodnih/zauzetih traka
idite Užičkom, ja jutros prolazio-prazna..!
Tamo je sve ravno pa onda nizbrdo od topčiderske zvezde na mostarsku petlju..zaobidjete sve.
 
Gradonačelnik ipak jeste najavio da će do proleća 2026. godine, kada se očekuje otvaranje nove podzemne garaže u Vlajkovićevoj ulici, biti rekonstruisane Svetogorska, Kosovska i Vlajkovićeva ulica, kako bi se olakšao pristup garaži i taj deo grada učinio protočnijim, ali i estetski lepšim.
Pretvaraju centar grada u protočno mesto, kao da je usputna stanica na magistrali.
Meni kao stanaru već nije lako za parking, a uskoro će biti nestvarno teško. Za one kojima se može će uvek biti mesta. Garaže su pristupačne damo bogatima ili onima sa vezom.
Strašno kako niko tamo ko ima glas ne gleda metropole koje su probale ovo i samo dosli do vecih gužvi. Saobraćaj se ne rešava proširivanjem traga nego unapređenjem javnog prevoza i biciklističkih staza.
 
Počeli su da rade bul. Kneza Aleksandra Karađorđevića, opšti je kolaps od Pinka jer je ulica zatvorena u smeru prema Prokopu.

Koliko videh i ovde će biti kao u Drajzerovoj, menjaće se broj traka po smeru, postavljaju portale za signalizacuju slobodnih/zauzetih traka
Најједноставније ми је било да се од Пинка прошетам до Прокопа. Док ми је ногу лаганих не секирам се.
 
Nastavak projekta "one more lane, bro" u centru Beograda. Najava proširenje Kosovske ulice na tri trake, Vlajkovićeve na dve, a Svetogorske na četiri, navodno kako bi se olakšao pristup garaži u Vlajkovićevoj. Čudno je da istovremeno govori o ukidanju levih skretanja, a ovde uvodi levo skretanje iz Kosovske u Vlajkovićevu.

Slajd iz prezentacije:

kosovska ppt.png
 
Jel se zna zašto su poskidali barijere između traka od ušća do zemuna?
 
Vrh