Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Danas oko podne (najslabiji mogući saobraćaj između 2 špica, a posebno ka Zemunu) bio sam na raskrsnici Bulevara Mihajla Pupina i Bulevara Umetnosti i rešio da izbrojim i izbrojao tačno 5 vozila koja su skrenula levo + još 2 iz bivše trake za levo.
A sa druge strane, zeleno za levo ka Zemunu je sigurno trajalo duplo duže (nisam brojao), a niko ne skreće.
I onda se pitamo zašto su kolone u trakama za levo od Ušća do opštine.
A sa druge strane, zašto su produžavali traku za levo da bi semafor držao 10s?
A najviše se pitam zašto vozači čim vide da im 2 zelena neće biti dovoljna, ne urade nešto od sledećeg:
- Produže pravo pa polukružno bilo gde se nema semafora za levo
- Iz trake za pravo skrenu levo, čak iako je crveno za levo. Osim ako neko može da objasni kako kamera može to da snimi jer je za tu traku zeleno.
Muka mi je da gledam takve stvari, ali kad su ljudi glupi, neka ih, neka gube vreme kad ne umeju da upale mozak.
Evo navešću primer.
Moj tast koji živi na Miljakovcu je išao u Sremsku Mitrovicu i vraćao se u pogodite koje vreme. Čovek je zacrtao da ide nazad preko Gazele i kad je upao u gužvu sigurno i pre Tošinog bunara, umesto do sledećeg isključenja sa shvati da treba da ide preko mosta na Adi, on je proveo u gužvi onoliko koliko mu je trebalo da dođe do Beograda. Naravno onda idu žalbe kako je izgubio toliko vremena.
 
Danas oko podne (najslabiji mogući saobraćaj između 2 špica, a posebno ka Zemunu) bio sam na raskrsnici Bulevara Mihajla Pupina i Bulevara Umetnosti i rešio da izbrojim i izbrojao tačno 5 vozila koja su skrenula levo + još 2 iz bivše trake za levo.
A sa druge strane, zeleno za levo ka Zemunu je sigurno trajalo duplo duže (nisam brojao), a niko ne skreće.
I onda se pitamo zašto su kolone u trakama za levo od Ušća do opštine.
A sa druge strane, zašto su produžavali traku za levo da bi semafor držao 10s?
A najviše se pitam zašto vozači čim vide da im 2 zelena neće biti dovoljna, ne urade nešto od sledećeg:
- Produže pravo pa polukružno bilo gde se nema semafora za levo
- Iz trake za pravo skrenu levo, čak iako je crveno za levo. Osim ako neko može da objasni kako kamera može to da snimi jer je za tu traku zeleno.
Muka mi je da gledam takve stvari, ali kad su ljudi glupi, neka ih, neka gube vreme kad ne umeju da upale mozak.
Evo navešću primer.
Moj tast koji živi na Miljakovcu je išao u Sremsku Mitrovicu i vraćao se u pogodite koje vreme. Čovek je zacrtao da ide nazad preko Gazele i kad je upao u gužvu sigurno i pre Tošinog bunara, umesto do sledećeg isključenja sa shvati da treba da ide preko mosta na Adi, on je proveo u gužvi onoliko koliko mu je trebalo da dođe do Beograda. Naravno onda idu žalbe kako je izgubio toliko vremena.
Ljudi su ovce. 90% ne ume da proneni standardnu rutu.
 
Ne može se skrenuti. Jedino normalno skretanje je u Milentija Popovića. Preostala tri izbegavati ili skretati iz trake za pravo. Primetio sam da vozači 67-ice često skreću iz trake za pravo, moguće i zbog toga jer fizički ne mogu da se prestroje u prepunu traku za levo. 71 uglavnom čeka u traci za levo i gubi po 5-10 minuta. Nema, to kad ovi stručnjaci oprave, ne može da ne valja 😎 Čim sam video da su ukinuli jednu traku za Bulevar umetnosti znao sam da će da bude ovako.
 
Da ponovim nekadašnji savet:
Naučite tačno kako rade semafori, pa tempirajte brzinu tako da na nekoj od te 3 raskrsnice ubodete zeleno za levo i skrenete iz trake za pravo. Ako sve omašite, svi znamo šta raditi.
 
Објекти за рушење на траси са легенда технологије рушења објеката
Pogledajte prilog 259640
Pogledajte prilog 259642
Karakteristika svakog većeg infrastrukturnog projekta jeste rušenje postojećih (većinom neuslovnih) objekata i značajno uredjenje okoline ....

Zamislite kako bi izgledao Dušanovac - Voždovac, Mirijevo i sadašnji pakao Zvezdare sa izgradjenim UMP i SMT.

Čak i nesrećne Ledine su postale malo više kultivisane sa novom prugom i novim moto putem...
 
Vrh