Šta je novo?

Vojska i Namenska industrija Srbije

Da li ste za povratak vojnog roka?

  • Da

    Glasovi: 121 30,5%
  • Ne

    Glasovi: 245 61,7%
  • Ne znam

    Glasovi: 31 7,8%

  • Ukupno glasača
    397
Zasto crnjak?
Nije svejedno ako ima 1 udes na 100 sati leta ili na 10000 sati.

Kao kod drumskih vozila ili vozaca.
Postoji vozac koji je za 10 godina imao 1 udes, a drugi 4. Ispada da je prvi vozac mnogo bolji od drugog.
No, ako je prvi u proseku godisnje prelazio 5 000km, a drugi 50 000, ispada da je prvi imao jedan udes na 50 000, a drugi jedan udes na 125 000 km.

Naravno, ne sudimo pilotima. Nije ni pilot odgovoran za svaki udes, vec ima mnogo i do stanja letelica, vremenskih uslova pod kojim su korisceni, kvaliteta goriva, zadatka koji su obavljali, itd. Ako je na primer Indijski pilot imao zadatak da Rafalom udje 300km u branjeni pakistanski VP, naoruzan samo bombama, bez adekvatne podrske drugih letelica, da li je on kriv sto je oboren, Rafal je los avion, ili su zahtevi koji su postavljeni pred njega bili svesno zrtvovanje pilota i letelice?
 
,, ..... Rafal je los avion, ili su zahtevi koji su postavljeni pred njega bili svesno zrtvovanje pilota i letelice?... ,,

... bili svesno zrtvovanje pilota i letelice...


Rafal je u biti lovacki avion , bez obzira što može i dr namene.
Obuka i logika lovackih pilota je specificna i totalno drugacija od drugih
Pored mnogih njihovih akcija zapravo avion i pilot žive samo za jedan naj važniji let u životu, što nije tako kod drugih
 
Vrh