Šta je novo?

Moravski koridor E-761 / A5 Pojate - Preljina

Ovaj sadasnji je celicni nitovan napravljen od ostataka mosta Krajlja Aleksandra bombardovanog '41. Izvadjen iz Save.
Truo je dole na osloncima na stubovima, rascvetao se skroz, , teko da on moze da se rekonstruise, moze asfalt ali je strukturalno gotov.
Morace tu nov most da se gradi
 
Imam jedno pitanje. Video sam na tabli u Adranima da je udaljenost do Beograda označena kao 139 km, što mi deluje nerealno. Zanima me kako se određuje ta kilometraža, odnosno, na koju tačku se odnosi početak Beograda u ovom slučaju? Da li je to možda naplatna rampa u Obrenovcu?
 
Imam jedno pitanje. Video sam na tabli u Adranima da je udaljenost do Beograda označena kao 139 km, što mi deluje nerealno. Zanima me kako se određuje ta kilometraža, odnosno, na koju tačku se odnosi početak Beograda u ovom slučaju? Da li je to možda naplatna rampa u Obrenovcu?
Koliko znam meri se do ulaska u naseljeno mesto, dakle do table na ulazu u mesto. Na autoputu do najbližeg isključenja za to mesto. E sad šta je najbliže isključenje za Bg to ne znam. Verovatno petlja Obrenovac.
 
Imam jedno pitanje. Video sam na tabli u Adranima da je udaljenost do Beograda označena kao 139 km, što mi deluje nerealno. Zanima me kako se određuje ta kilometraža, odnosno, na koju tačku se odnosi početak Beograda u ovom slučaju? Da li je to možda naplatna rampa u Obrenovcu?
10459.jpg

Ovo je najbliža tačka naselja Beograd, trenutno stanje 148 kilometara.
 
Ако тако гледате чим дођете у атар села Дудовица ви сте у Бепграду јер Дудовица припада општини Лазаревац ,самим тим и граду Београду:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: .
Шалу на страну,мислим да се киломтеража увек очитава до неке почетне тачке у граду.
 
Ако тако гледате чим дођете у атар села Дудовица ви сте у Бепграду јер Дудовица припада општини Лазаревац ,самим тим и граду Београду:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: .
Шалу на страну,мислим да се киломтеража увек очитава до неке почетне тачке у граду.
Pre nje je selo Jajčić, kad iz Jajčića pređeš u Dudovicu u Beogradu si. 🤣
 
Nisam odavno ništa pisao, ali kad smo već kod petlje Vrba i 3 (tri) nova kružna toka na pristupnim saobraćajnicama (u Vitanovcu, pre same naplatne rampe i Vrba/Zaklopača), da podsetim da su sva tri napravljena umesto normalnih T raskrsnica. Ali, pronašao sam nove šampione u toj disciplini gluposti: pogađate - bosanci. Za rubriku "verovali ili ne", oni su postavili kružnu raskrsnicu na auto-putu, tačnije, ispred naplatne rampe, koja je svakako deo auto-puta, na koridoru 5c (poddeonica Vranduk-Nemila). Kao što možete da vidite, oba pravca isključenja se pre naplatne rampe "povezuju" kružnom raskrsnicom koja dalje vodi prema naplatnoj rampi (isključenje prema Žepču), ali to istovremeno znači i da može da se nastavi putovanje nazad na auto-put, bez prolaska kroz rampu (kod nas je to apsolutno zabranjeno, odn. u tom slučaju se primenjuje tarifa za nelogičan ulaz i naplaćuje se iznos najduže relacije auto-puta plus 480 din. manipulativni troškovi). Nekako i da "progutamo" tu novu modu (gde god zgodno mesto nađeš, tu kružni tok posadi... i dodatno uspori saobraćaj na "brzim saobraćajnicama") iza naplatne rampe, na ukrštanju sa lokalnim putem, ali za ovo ispred stvarno nemam više reči.
kružni tok na autoputu.jpg
kružni tok na autoputu 2.jpg
 
Prošao sam sve novoizgrađene puteve u Srbiji kao i one koji su ranije izgrađeni(vozio sam kamion jedno vreme) ali tek danas sam prvi put prošao deonicom brze magistrale od Loznice do Šapca i mogu reći da boljeg asfalta nema u Srbiji ali onih 5-6 kružnih tokova nisu za zatvor nego za streljanje!
 
Moravski je već podbacio što se tiče asfalta, jer su se neki delovi asfaltirali po kiši i hladnom vremenu, pa plodove takvog rada vidimo u čestim radovima i zatvaranjima. Nažalost, više ne postoje Radetovi snimci pa da se tačno vidi datum radova
 
Moravski je već podbacio što se tiče asfalta, jer su se neki delovi asfaltirali po kiši i hladnom vremenu, pa plodove takvog rada vidimo u čestim radovima i zatvaranjima. Nažalost, više ne postoje Radetovi snimci pa da se tačno vidi datum radova
Ja sam primetio da su asfalt menjali samo na onom mostu kod Makrešana a diletacije su radili i to znam. Možda sam loše video ali ostalo mi deluje da nije rađeno.
 
Ja sam primetio da su asfalt menjali samo na onom mostu kod Makrešana a diletacije su radili i to znam. Možda sam loše video ali ostalo mi deluje da nije rađeno.
Menjali su i asfalt na nadvožnjaku, petlji Kruševac zapad, smer Pojate - Kruševac
 
Moram da prokomentarišem ovaj isečak iz podcasta u vezi Moravskog koridora. Gospodin Ćulibrk je lepo počeo misao o ceni autoputa, ali slučajno ili namerno zaboravlja i regulaciju toka Zapadne Morave.
Zatim, o trenutnom saobraćaju gde kaže da nije potreban pun profil autoputa, izjavljuje da bi analiza pokazala da je put sa 3 trake (2+1) adekvatniji?! Razumeo bih da je hteo da kaže motoput, ali 2+1 više niko ne projektuje jer je nebezbedan
 
Kod nas nezavisno novinarstvo praktično ne postoji, a kada se osvrnem unazad, čini mi se da ga zapravo nikada nismo ni imali. Novinari su uvek bili jasno podeljeni , jedni su za, drugi protiv i zato sve informacije treba posmatrati sa rezervom, bez obzira na izvor. Stalno se stvara buka i konfuzija zbog nekih drugih ciljeva.
Jasno je da je cena Moravskog koridora značajno povećana, ali ono što meni najviše smeta jeste to što se niko iz vlasti nije ozbiljnije potrudio da objasni zbog čega je cena toliko porasla. Umesto konkretnog obrazloženja slušamo samo opšta opravdanja tipa „sve je poskupelo“. S druge strane, razni „stručnjaci“ iznose nerealne procene, pa se tako stvara utisak da će Moravski koridor na kraju koštati i 3 milijarde.
U suštini, nemamo dovoljno pouzdanih informacija. Ne znamo šta je istina, već možemo samo da nagađamo, jer se niko ne trudi da građanima stvari jasno objasni.
 
Vrh