Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Jedine dve noćne tramvajske linije koje po meni imaju smisla su 7N i 9N, koje su ranije postojale.​
Slažem se, pogotovo zato što za sve noćne linije moraš da ideš do trga republike, a sa obzirom da je Prokop sada u PM - pre koju nedelju sam morao da izađem na NBG, noćnim do Trga i tek onda do Ustaničke..
 
Е и ови из Секретаријата нешто паметно да ураде. Данас сам чекао 65/77 на новом стајалишту Македонска и није чекао ни пун минут на семафору за право ка Зелењаку. Ово је требало много много раније да се уради јер су 65/77 много губиле времена на семафору код Дома омладине.
 
Ja bih reorganizovao taj potez tako da ima manje preklapanja i bespotrebnih L i P oznaka:
102 Siroka greda-pad.skela-Preliv (minibus sa lin.102P koji moze da opsluzuje siroku gredu da sadasnji 102 ne svraca)
103 Zemun Backa-pad.skela-Vrbovsko (produzeni 103 i spojen sa sadasnjim 102)
109 se preklapa celom trasom sa 107 koju treba ukinuti s tim da scraca u dunavac i 2 polaska u besni fok umesto 107
107 zemun backa-borca3-ovca (promenjen broj 105L)

S obzirom na to da bi preko pupinovog mosta isli 103 i 107 sa pojacanim intervalom kao i 112 koja se moze pojacati, smatram da nema potrebe da 85 ide dalje od zemuna jer je zemun povezan odlicno (sa pad.skelom, besnim fokom i vrbovskim, borcom, krnjacom pa i pravcom ka pancevu).
Lin 103 105L i 112 trenutno voze vazduh preko pupinovog mosta i bolje ih treba iskoristiti a
jedino moze skracenjem lin 85 do Zemuna.

Osim toga, nije na odmet i lin 111 Omlad.stadion-SC kovilovo da se produzi do Backe uz svracanje u SC. To bi bila cetvrta linija preko pupina i svi oravci bi bili pokriveni a Zemun backa presedacki terminus za potez 100.

Takodje povodom.najave produzetka linija 81 i 81L sa foruma, i nedovoljno iskoriscene lin 82 predlazem da se linija 81 produzi do bloka 58 a lin 82 spoji sa 81L i saobraca od Altine 1 do bloka 44 (preko bez groblja uz malo promenjenu trasu). Od opstine nbg kroz oml.brigada i desno u bul.heroja sa kosara direktno pored stanice tosin bunar u nikole dobrovica i dalje redovnom trasom jer kroz tosin bunar vec idu 70 72 i 45. Ovim se pravi brza veza i bolje iskoriscenje.

Lin 76 je skroz neiskoricena i preklapa se 90% trase sa 708 pa bih je bolje organizovao i pokrio deo koji sada nema prevoz. Tako bi isla na relaciji Zemun gornji grad kroz filipa visnjica, ugrinovackom ,gornjogradskom i marije bursac (koje sad nemaju nijednu liniju) zatim redovnom.trasom ka bloku 70a. Kao zamena za nju u delu jkp zelenilo, linija 613 bi prolazila tuda.
 
A što se tiče 85ice ona i nema neke čepove na trasi, samo je interval problem . Samo da se pojača i mnogo bi bolje funkcionisala
 
Ne može 613 da opslužuje i škole i Zelenilo i hotel. Na njoj radi minibus. Sa druge strane imaš 708 koja je nedovoljno iskorišćena na trasi od bloka 70A do Kvantaša i ona može komotno da nadomesti izmeštanje 76 sa trase oko Zelenila.​
 
109 treba zadržati za dan kada će moći da se vrati u Čentu. Inače videh na renderu nove zgrade u Marije Bursać autobusko stajalište, pa daj bože da nije samo ukras :) Tu bi bile potrebne bar dve linije, jedna da skreće u Prvomajsku i jedna da nastavlja u Gornjogradsku.
 
A što se tiče 85ice ona i nema neke čepove na trasi, samo je interval problem . Samo da se pojača i mnogo bi bolje funkcionisala
Itekako 85 ima čepove. Raskrsnica Vojvode Mišića i Požeške, Most na Adi, Požeška kod pijace, raskrsnica Pupinovog mosta i Cara Dušana, ali svakako i interval je sramotan za takvu liniju.
 
Meni je 85 nepouzdana, često mi se desilo da sam je čekao i 20 minuta, ako ne i više.
 
Cudi me sto Strela nju nije preuzela.Mozda bi se i povecao interval.A i dugacka linija
 
Strela samo smanjuje interval da bi obrnuli što više krugova zbog profita, izuzetak su samo 600 i 607
 
То већ има неке логике, јер је прича била да ће да иде од Бањице до Славије?! Богословија се није помињала. Каквог би то смисла имало поред 9 и 10.
 
Uvodi se linija 8...Omladinski Stadion-Banjica...početkom decembra...pročitah malopre...nekad je išla do okretnice kod Pere Ždere,odnosno Voždovca...ta okretnica ostaje alternativa kad su neke vanredne situacije...

Sent from my SM-A566B using Tapatalk


Još jedna nepotrebna linija koja će u špicu biti zaglavljena ili u Beogradskoj ili kod Vuka ili u Ruzveltovoj, cilj je bio da postoji koliko toliko redovna linija u špicu za nas u VS, došli smo do ovog sranja.
Mogli su komotno onda da pojačaju 14cu umesto ovoga, doslovno isti efekat, možda korisnije.
Jedino korisno jeste ta direktna veza sa Bogoslovijom, ali pitanje je koliko stvarno ljudi želi tamo, teško da će ljudi menjati 33jku za to.
 
Još jedna nepotrebna linija koja će u špicu biti zaglavljena ili u Beogradskoj ili kod Vuka ili u Ruzveltovoj, cilj je bio da postoji koliko toliko redovna linija u špicu za nas u VS, došli smo do ovog sranja.
Mogli su komotno onda da pojačaju 14cu umesto ovoga, doslovno isti efekat, možda korisnije.
Jedino korisno jeste ta direktna veza sa Bogoslovijom, ali pitanje je koliko stvarno ljudi želi tamo, teško da će ljudi menjati 33jku za to.
Kao neko kome 48 i 33 staju bukvalno pred ulazom u zgradu, mislim da ću pešačiti do Bogoslovije i hvatati osmicu kad god putujem u pravcu Banjice i Voždovca, čak i dok sam radio u Galeriji češće sam koristio 12-cu do Sajma iako mi i 23 staje odmah prekoputa. Nije mnogo sporija vožnja nego busom, a beskrajno je udobnija i nemaš muke da uđeš u tramvaj na okretnici a 23-ka je uvek pretrpana još pre Pančevca. Samo da prvo vidimo kakav će RV imati osmica i da li bez davno najavljene nabavke 100 tramvaja uopšte može saobraćati u nekom pristojnom intervalu.
 
Poslednja izmena:
Može link sajta na kojem se nalazi vest o uvođenju osmice početkom decembra? Ne uspevam da je pronađem nigde.
 
Poslednja izmena:
Vrh