Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Jedine dve noćne tramvajske linije koje po meni imaju smisla su 7N i 9N, koje su ranije postojale.​
Slažem se, pogotovo zato što za sve noćne linije moraš da ideš do trga republike, a sa obzirom da je Prokop sada u PM - pre koju nedelju sam morao da izađem na NBG, noćnim do Trga i tek onda do Ustaničke..
 
Е и ови из Секретаријата нешто паметно да ураде. Данас сам чекао 65/77 на новом стајалишту Македонска и није чекао ни пун минут на семафору за право ка Зелењаку. Ово је требало много много раније да се уради јер су 65/77 много губиле времена на семафору код Дома омладине.
 
Ja bih reorganizovao taj potez tako da ima manje preklapanja i bespotrebnih L i P oznaka:
102 Siroka greda-pad.skela-Preliv (minibus sa lin.102P koji moze da opsluzuje siroku gredu da sadasnji 102 ne svraca)
103 Zemun Backa-pad.skela-Vrbovsko (produzeni 103 i spojen sa sadasnjim 102)
109 se preklapa celom trasom sa 107 koju treba ukinuti s tim da scraca u dunavac i 2 polaska u besni fok umesto 107
107 zemun backa-borca3-ovca (promenjen broj 105L)

S obzirom na to da bi preko pupinovog mosta isli 103 i 107 sa pojacanim intervalom kao i 112 koja se moze pojacati, smatram da nema potrebe da 85 ide dalje od zemuna jer je zemun povezan odlicno (sa pad.skelom, besnim fokom i vrbovskim, borcom, krnjacom pa i pravcom ka pancevu).
Lin 103 105L i 112 trenutno voze vazduh preko pupinovog mosta i bolje ih treba iskoristiti a
jedino moze skracenjem lin 85 do Zemuna.

Osim toga, nije na odmet i lin 111 Omlad.stadion-SC kovilovo da se produzi do Backe uz svracanje u SC. To bi bila cetvrta linija preko pupina i svi oravci bi bili pokriveni a Zemun backa presedacki terminus za potez 100.

Takodje povodom.najave produzetka linija 81 i 81L sa foruma, i nedovoljno iskoriscene lin 82 predlazem da se linija 81 produzi do bloka 58 a lin 82 spoji sa 81L i saobraca od Altine 1 do bloka 44 (preko bez groblja uz malo promenjenu trasu). Od opstine nbg kroz oml.brigada i desno u bul.heroja sa kosara direktno pored stanice tosin bunar u nikole dobrovica i dalje redovnom trasom jer kroz tosin bunar vec idu 70 72 i 45. Ovim se pravi brza veza i bolje iskoriscenje.

Lin 76 je skroz neiskoricena i preklapa se 90% trase sa 708 pa bih je bolje organizovao i pokrio deo koji sada nema prevoz. Tako bi isla na relaciji Zemun gornji grad kroz filipa visnjica, ugrinovackom ,gornjogradskom i marije bursac (koje sad nemaju nijednu liniju) zatim redovnom.trasom ka bloku 70a. Kao zamena za nju u delu jkp zelenilo, linija 613 bi prolazila tuda.
 
A što se tiče 85ice ona i nema neke čepove na trasi, samo je interval problem . Samo da se pojača i mnogo bi bolje funkcionisala
 
Ne može 613 da opslužuje i škole i Zelenilo i hotel. Na njoj radi minibus. Sa druge strane imaš 708 koja je nedovoljno iskorišćena na trasi od bloka 70A do Kvantaša i ona može komotno da nadomesti izmeštanje 76 sa trase oko Zelenila.​
 
109 treba zadržati za dan kada će moći da se vrati u Čentu. Inače videh na renderu nove zgrade u Marije Bursać autobusko stajalište, pa daj bože da nije samo ukras :) Tu bi bile potrebne bar dve linije, jedna da skreće u Prvomajsku i jedna da nastavlja u Gornjogradsku.
 
A što se tiče 85ice ona i nema neke čepove na trasi, samo je interval problem . Samo da se pojača i mnogo bi bolje funkcionisala
Itekako 85 ima čepove. Raskrsnica Vojvode Mišića i Požeške, Most na Adi, Požeška kod pijace, raskrsnica Pupinovog mosta i Cara Dušana, ali svakako i interval je sramotan za takvu liniju.
 
Meni je 85 nepouzdana, često mi se desilo da sam je čekao i 20 minuta, ako ne i više.
 
Cudi me sto Strela nju nije preuzela.Mozda bi se i povecao interval.A i dugacka linija
 
Strela samo smanjuje interval da bi obrnuli što više krugova zbog profita, izuzetak su samo 600 i 607
 
Vrh