Ja bih reorganizovao taj potez tako da ima manje preklapanja i bespotrebnih L i P oznaka:
102 Siroka greda-pad.skela-Preliv (minibus sa lin.102P koji moze da opsluzuje siroku gredu da sadasnji 102 ne svraca)
103 Zemun Backa-pad.skela-Vrbovsko (produzeni 103 i spojen sa sadasnjim 102)
109 se preklapa celom trasom sa 107 koju treba ukinuti s tim da scraca u dunavac i 2 polaska u besni fok umesto 107
107 zemun backa-borca3-ovca (promenjen broj 105L)
S obzirom na to da bi preko pupinovog mosta isli 103 i 107 sa pojacanim intervalom kao i 112 koja se moze pojacati, smatram da nema potrebe da 85 ide dalje od zemuna jer je zemun povezan odlicno (sa pad.skelom, besnim fokom i vrbovskim, borcom, krnjacom pa i pravcom ka pancevu).
Lin 103 105L i 112 trenutno voze vazduh preko pupinovog mosta i bolje ih treba iskoristiti a
jedino moze skracenjem lin 85 do Zemuna.
Osim toga, nije na odmet i lin 111 Omlad.stadion-SC kovilovo da se produzi do Backe uz svracanje u SC. To bi bila cetvrta linija preko pupina i svi oravci bi bili pokriveni a Zemun backa presedacki terminus za potez 100.
Takodje povodom.najave produzetka linija 81 i 81L sa foruma, i nedovoljno iskoriscene lin 82 predlazem da se linija 81 produzi do bloka 58 a lin 82 spoji sa 81L i saobraca od Altine 1 do bloka 44 (preko bez groblja uz malo promenjenu trasu). Od opstine nbg kroz oml.brigada i desno u bul.heroja sa kosara direktno pored stanice tosin bunar u nikole dobrovica i dalje redovnom trasom jer kroz tosin bunar vec idu 70 72 i 45. Ovim se pravi brza veza i bolje iskoriscenje.
Lin 76 je skroz neiskoricena i preklapa se 90% trase sa 708 pa bih je bolje organizovao i pokrio deo koji sada nema prevoz. Tako bi isla na relaciji Zemun gornji grad kroz filipa visnjica, ugrinovackom ,gornjogradskom i marije bursac (koje sad nemaju nijednu liniju) zatim redovnom.trasom ka bloku 70a. Kao zamena za nju u delu jkp zelenilo, linija 613 bi prolazila tuda.