Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Nije moglo pre, onda je 2019. dozvoljeno, kad je taj deo Makedonske prestao da bude isključivo žuta traka. Verujem da i sad može, kako bi se iz tunela stiglo na parkiralište kod Politike.
Da se samocitiram. Ipak ne može, te je put od NBG do parkirališta Prizrenska-Terazije-Kolarčeva-Makedonska. Sa Zvezdare, već komplikovanije.
 
Sa Zvezdare ides na Milos Veliki pa onda na Terazije:ROFLMAO: .

Ako su vec dali da GSP ide levo u Nusicevu,mogli u samo pravo da daju troli i putnickim vozilima ka trgu,ne i teretnim vozilima na primer,ili uvesti vremenski rezim rada u smeru ka trgu.Jos bi bolje bilo da se najuzi centar grad blokira za dizel vozila,odnosno za najvece zagadjivace dizel euro 1 i 2 ,ako su vec zeleli da smanje broj vozila u samom centru.
Ovako se pravi jos veca guzva u Despota koji je i ovako preopterecen.Sta vredi prosirenje Despota kada je tesnac kod Balkana.
 
Poslednja izmena:
Ma vršene su analize, kako ne shvatate?

Ovo što se crveni je samo u našim glavama.

:mad:

Screenshot (23).png
 
Konačno nešto dobro za autobuse i javni prevoz, ovo će konačno ubrzati 65 i smanjiti ispadanja na liniji i svakodnevni haos koji se napravi tokom špica, a jedan od glavnih problema su upravo Makedonska i Svetogorska.
Nevezano za ovo, imam jedno pitanje.
Čemu služe oni kretenski ivičnjaci visine pola metra u Kralja Milana, a posebno na stajalištu Terazije, gde je ivičnjak toliko visok da ljudi stoje tačno u visini retrovizora Bmc autobusa i tako sam pre neki dan zakačio jednu devojku retrovizorom? I sada je jedina opcija da ja bežim od ivicnjaka koliko god mogu, a onda nastaje problem ako nekom ne daj Bože propadne noga između ulaza u autobus i tog ivičnjaka.
 
Konačno nešto dobro za autobuse i javni prevoz, ovo će konačno ubrzati 65 i smanjiti ispadanja na liniji i svakodnevni haos koji se napravi tokom špica, a jedan od glavnih problema su upravo Makedonska i Svetogorska.
Nevezano za ovo, imam jedno pitanje.
Čemu služe oni kretenski ivičnjaci visine pola metra u Kralja Milana, a posebno na stajalištu Terazije, gde je ivičnjak toliko visok da ljudi stoje tačno u visini retrovizora Bmc autobusa i tako sam pre neki dan zakačio jednu devojku retrovizorom? I sada je jedina opcija da ja bežim od ivicnjaka koliko god mogu, a onda nastaje problem ako nekom ne daj Bože propadne noga između ulaza u autobus i tog ivičnjaka.
Можда да се нико не би пентрао и паркирао на 2 минута да да тетки лек
 
Македонска ми на рути за посао и баисом у случају наиласка буса или троле није могуће претицати због оних жутих ивичњака по сред коловоза.

Сад им је негде и јасан концепт - Регулација небезбедног, нефункционалног стања на уштрб пешака и бициклиста.
 
Македонска ми на рути за посао и баисом у случају наиласка буса или троле није могуће претицати због оних жутих ивичњака по сред коловоза.

Сад им је негде и јасан концепт - Регулација небезбедног, нефункционалног стања на уштрб пешака и бициклиста.
Više mi je muka od tih idiotskih ivicnjaka, za koje ne vidim nijednu svrhu, osim da nama vozacima autobusa pravi probleme.
Evo skoro se otvorio krater na stajalištu Terazije u smeru ka St. Trgu i mi taj isti krater ne možemo nikako da obiđemo zbog tog ivicnjaka i stubića.
Takođe pričam na više tema o parkiranju vozila ispred i u stajalištima, zbog kojih mi ne možemo da uđemo u stajalište, a onda ljudi moraju da preskaču taj ivicnjak i stubiće.
 
Пре пола сата возач 65 ишао кроз тунел, али није прошао кроз Нушићеву, него је скренуо обилазном рутом као за време радова.
 
A onda bi tih 30m do garaže bilo još 150 do Doma omladine. Ko bi to sprečio? Beli, koji bi posle ulaska u garažu stajali i pisali kazne? Čisto sumnjam.
Isti ovi što su se nasadili na raskrsnicu. Ako si čitao,koliko kruženje moraš da napraviš da bi došao do te futrole,odnosno garaže? Već imaju dovoljno kreacija po gradu,ova nam nije trebala. Za vozila JGP koja idu ka tunelu super,sve ostalo nema potrebe,ionako tu nije bilo mnogo vozila ali kad i to malo nabijes u sokak kao Cetinjska postaje zabavno.
 
Isti ovi što su se nasadili na raskrsnicu. Ako si čitao,koliko kruženje moraš da napraviš da bi došao do te futrole,odnosno garaže? Već imaju dovoljno kreacija po gradu,ova nam nije trebala. Za vozila JGP koja idu ka tunelu super,sve ostalo nema potrebe,ionako tu nije bilo mnogo vozila ali kad i to malo nabijes u sokak kao Cetinjska postaje zabavno.
Čuj čitao. Radim u Makedonskoj. Gledam je svaki dan. I slažem se da su mogli da puste i putnički saobraćaj kroz nju, ali sa zabranom skretanja ka Dečanskoj levo. I tačno je da na tom potezu nije bo velikog saobraćaja. A saobraćaj je kao sistem spojenih sudova. Sada se gužva prenela kod Radio Beograda i u Cetinjskoj.
 
Vrh