Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Nije moglo pre, onda je 2019. dozvoljeno, kad je taj deo Makedonske prestao da bude isključivo žuta traka. Verujem da i sad može, kako bi se iz tunela stiglo na parkiralište kod Politike.
Da se samocitiram. Ipak ne može, te je put od NBG do parkirališta Prizrenska-Terazije-Kolarčeva-Makedonska. Sa Zvezdare, već komplikovanije.
 
Sa Zvezdare ides na Milos Veliki pa onda na Terazije:ROFLMAO: .

Ako su vec dali da GSP ide levo u Nusicevu,mogli u samo pravo da daju troli i putnickim vozilima ka trgu,ne i teretnim vozilima na primer,ili uvesti vremenski rezim rada u smeru ka trgu.Jos bi bolje bilo da se najuzi centar grad blokira za dizel vozila,odnosno za najvece zagadjivace dizel euro 1 i 2 ,ako su vec zeleli da smanje broj vozila u samom centru.
Ovako se pravi jos veca guzva u Despota koji je i ovako preopterecen.Sta vredi prosirenje Despota kada je tesnac kod Balkana.
 
Poslednja izmena:
Ma vršene su analize, kako ne shvatate?

Ovo što se crveni je samo u našim glavama.

:mad:

Screenshot (23).png
 
Konačno nešto dobro za autobuse i javni prevoz, ovo će konačno ubrzati 65 i smanjiti ispadanja na liniji i svakodnevni haos koji se napravi tokom špica, a jedan od glavnih problema su upravo Makedonska i Svetogorska.
Nevezano za ovo, imam jedno pitanje.
Čemu služe oni kretenski ivičnjaci visine pola metra u Kralja Milana, a posebno na stajalištu Terazije, gde je ivičnjak toliko visok da ljudi stoje tačno u visini retrovizora Bmc autobusa i tako sam pre neki dan zakačio jednu devojku retrovizorom? I sada je jedina opcija da ja bežim od ivicnjaka koliko god mogu, a onda nastaje problem ako nekom ne daj Bože propadne noga između ulaza u autobus i tog ivičnjaka.
 
Konačno nešto dobro za autobuse i javni prevoz, ovo će konačno ubrzati 65 i smanjiti ispadanja na liniji i svakodnevni haos koji se napravi tokom špica, a jedan od glavnih problema su upravo Makedonska i Svetogorska.
Nevezano za ovo, imam jedno pitanje.
Čemu služe oni kretenski ivičnjaci visine pola metra u Kralja Milana, a posebno na stajalištu Terazije, gde je ivičnjak toliko visok da ljudi stoje tačno u visini retrovizora Bmc autobusa i tako sam pre neki dan zakačio jednu devojku retrovizorom? I sada je jedina opcija da ja bežim od ivicnjaka koliko god mogu, a onda nastaje problem ako nekom ne daj Bože propadne noga između ulaza u autobus i tog ivičnjaka.
Можда да се нико не би пентрао и паркирао на 2 минута да да тетки лек
 
Македонска ми на рути за посао и баисом у случају наиласка буса или троле није могуће претицати због оних жутих ивичњака по сред коловоза.

Сад им је негде и јасан концепт - Регулација небезбедног, нефункционалног стања на уштрб пешака и бициклиста.
 
Македонска ми на рути за посао и баисом у случају наиласка буса или троле није могуће претицати због оних жутих ивичњака по сред коловоза.

Сад им је негде и јасан концепт - Регулација небезбедног, нефункционалног стања на уштрб пешака и бициклиста.
Više mi je muka od tih idiotskih ivicnjaka, za koje ne vidim nijednu svrhu, osim da nama vozacima autobusa pravi probleme.
Evo skoro se otvorio krater na stajalištu Terazije u smeru ka St. Trgu i mi taj isti krater ne možemo nikako da obiđemo zbog tog ivicnjaka i stubića.
Takođe pričam na više tema o parkiranju vozila ispred i u stajalištima, zbog kojih mi ne možemo da uđemo u stajalište, a onda ljudi moraju da preskaču taj ivicnjak i stubiće.
 
Vrh