Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

30 miliona evra na jednom mestu..
Ne može to sa slike da se prenese kao uživo, definitivno.

Pogledajte prilog 259140
Bio sam kad je bilo dva komada. Čak sam i unutrašnjost obišao (ali nije bilo slikanja). Po meni, voz ko voz. Ništa preterano posebno kod ove garniture. Enterijer je malo kičast, i ima nekih elemenata koji mi ne idu. Ali neću nikad prežaliti što je samo serija od 5 vozova i kapacitet. Mora još vozila, ili duža vozila. Verujem da će 80% polazaka morati biti sinhron
 
Bio sam kad je bilo dva komada. Čak sam i unutrašnjost obišao (ali nije bilo slikanja). Po meni, voz ko voz. Ništa preterano posebno kod ove garniture. Enterijer je malo kičast, i ima nekih elemenata koji mi ne idu. Ali neću nikad prežaliti što je samo serija od 5 vozova i kapacitet. Mora još vozila, ili duža vozila. Verujem da će 80% polazaka morati biti sinhron

Biće 8 polazaka dnevno do Budimpešte, od čega će 5 polazaka obavljati EMV 411. Za to su po planiranom obrtu potrebne 3 garniture. Dve su rezerva za eventualni sinhron i u slučaju kvara, planiranih pregleda itd. Jedan turnus dnevno bi mogao biti u sinhronu u slučaju potrebe. 80% polazaka u sinhronu (4 od 5) bi značilo 100% upotreba svih garnitura sve vreme što je nemoguće.
 
Biće 8 polazaka dnevno do Budimpešte, od čega će 5 polazaka obavljati EMV 411. Za to su po planiranom obrtu potrebne 3 garniture. Dve su rezerva za eventualni sinhron i u slučaju kvara, planiranih pregleda itd. Jedan turnus dnevno bi mogao biti u sinhronu u slučaju potrebe. 80% polazaka u sinhronu (4 od 5) bi značilo 100% upotreba svih garnitura sve vreme što je nemoguće.
To je moje mišljenje na osnovu predviđanja broja putnika u tim vozovima. Drugo je što nemamo tehničkih sredstava da tu tražnju pokrijemo.
 
Biće 8 polazaka dnevno do Budimpešte, od čega će 5 polazaka obavljati EMV 411. Za to su po planiranom obrtu potrebne 3 garniture. Dve su rezerva za eventualni sinhron i u slučaju kvara, planiranih pregleda itd. Jedan turnus dnevno bi mogao biti u sinhronu u slučaju potrebe. 80% polazaka u sinhronu (4 od 5) bi značilo 100% upotreba svih garnitura sve vreme što je nemoguće.
Ako MAV Taurusi serije 182 imaju homologaciju za Srbiju, hoće li se raditi neke probne vožnje, obuka mašinovođa u nekom predstojećem periodu ?

Inače MÁV od novog reda vožnje otpisuje jedan dobar deo mašina serije 431
 
Ako MAV Taurusi serije 182 imaju homologaciju za Srbiju, hoće li se raditi neke probne vožnje, obuka mašinovođa u nekom predstojećem periodu ?

Inače MÁV od novog reda vožnje otpisuje jedan dobar deo mašina serije 431

182 od broja 560 do 574 imaju homologaciju. Već su vozile u Srbiji za Transagent, a i prve su lokomotive koje su dostigle 200 km/h na pruzi BG-NS tokom testova sa DB mernim vozom. Tada su pripadale firmi MRCE, kasnije prodate firmi Akiem i date u dugoročni zakup MAV Rail Tours.

Obuka mašinovođa bi se morala izvršiti, mada nije isključeno da neke mašinovođe već imaju završenu obuku za njih.

Da, MAV je u poslednje vreme unajmio dosta modernijih lokomotiva, Taurus, Vectron, Astrid, tako da deo V43 / 431 polako može da ide u zasluženu penziju.
 
Vrh