Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Колико сви претерујте - нормално је да се на већим аеродромима хода мало више до гејта. Мени је то боље него да праве 100 бус гејтова. Добар део гејтова (А5-Ц7) је буквално на 3мин од КД-контроле. Па чак на аеродрому Тиват мораш да ходаш некада 300м од зграде до авиона по стајанци и по свакаквом времену. За особе са смањеном покретљивошћу постоји аеродромска служба која их вози до гејта. Једино што треба да продуже оне травелаторе, поготово на првом делу Ц ходника и на А страни.
Saglasan da se previše tronja oko toga. Na FRA imaš monitore gde ti govori da imaš i po 15’ do nekih gejtova.
 
Da li je na aerodromu (gejtu) zabranjeno fotografisanje; i gde to piše? Nisam video znak, ako jeste.

Pa me čisto zanima da li sam neinformisan ili sam samo prisustvovao power tripu velikog agenta Menzis avijacije.
 
Nije bitno drugačija okolnost. Mislim da nas je stara organizacija ANT (koja, napominjem, nije bila toliko rđava za manji aerodrom) previše razmazila.
Није нормално да треба да шетам 45 минута до излаза из зграде. А на KRK ми је требало мање од 2 минута. Аеродром који је ништа мањи нити већи од BEG.
 
Jako je problematičan taj izuzetno bespotrebno dugačak put od gejta do izlaska. Manjak sadržaja (čitaj wc je izuzetno daleko) je problem, a još veći to što put vodi uz i niz stepenice u par navrata.
 
Дужина целог крака Це је 500 метара. То је 7 и по минута неусиљеног хода (4km/h) од најдаљег гејта до пртљага, и још минут до излаза. Слажем се да треба унапредити покретне степенице и траке, али сам концепт раздвајања токова путника, и укупне удаљености су сасвим у реду.
 
Није нормално да треба да шетам 45 минута до излаза из зграде. А на KRK ми је требало мање од 2 минута. Аеродром који је ништа мањи нити већи од BEG.
Gde i kada si šetao 45 minuta do izlaza iz zgrade?
 
Када слетиш на Ц2 или А1 ри треба 3мин до пртљага са све пасошком...људи много сте нешто размажени...не кажем да није могло боље али далеко од тога да се на Тесли пуно хода у односу на светске аеродроме!
 
Када слетиш на Ц2 или А1 ри треба 3мин до пртљага са све пасошком...људи много сте нешто размажени...не кажем да није могло боље али далеко од тога да се на Тесли пуно хода у односу на светске аеродроме!

Najbolje bi bilo da poredimo sa aerodromima koji imaju oko 9 miliona putnika, a ne sa svetskim aerodromima.

Ne pada mi na pamet nijedan aerodrom sa tim brojem putnika, a da su toliko udaljeni najdalji gejtovi.
 
Najbolje bi bilo da poredimo sa aerodromima koji imaju oko 9 miliona putnika, a ne sa svetskim aerodromima.

Ne pada mi na pamet nijedan aerodrom sa tim brojem putnika, a da su toliko udaljeni najdalji gejtovi.
Штутгарт, Келн, па и Букурешт (мало је већи од Тесле)...
 
Штутгарт, Келн, па и Букурешт (мало је већи од Тесле)...

Štutgart bih rekao da ima dosta manje hodanja, ali imaju puno remote standova pa se ide busom.
Bukurešt ako si parkiran na mostu onda nema više od 200m šetnje.
I da, imali su 16 miliona putnika prošle godine.

U Kelnu nisam bio, ali deluje mi da ima dosta hodanja jer imaju više terminala.


Na stranu drugi aerodromi, ako budeš u narednih par godina parkiran na C17 javi kakvi su bili utisci 🙃
 
А на KRK ми је требало мање од 2 минута. Аеродром који је ништа мањи нити већи од BEG.
Причаш о аеродрому који има само три авиомоста. Београдски их има отприлике шест пута више.
 
Летос на BEG. На KRK ми је до излаза требало једно 2 минута.
Od C14 (trenutno poslednjeg gejta) do stepenica ka pasoskoj imas 450m. To je najvise 10 minuta hoda i to ako se vuces. Za vecinu ljudi je to 5-7 minuta hoda.

KRK nije uporediv. To je aerodrom koji bazira operacije na bus gejtovima, pa je samim tim terminal dosta manji.
 
Bukvalno htedoh da kažem da ti za toliki vremenski okvir ili treba da skačeš na jednoj nozi s pauzama do izlaska.
Druga tema je pasoška kontrola - ne sumnjam da ume da bude zakrčena (valjda sada manje kada rade kiosci za automatsku kontrolu), ali ona ume svuda da bude problematična.
 
Lične frustracije i preference na stranu, ali nesporno je da je konstalacija koja je relativno dobro funkcionisala sa 3 puta manje putnika samo proširena, deluje bez mnogo razmišljanja. Studija je kao i sve ostalo u ovoj državi je na brzinu prelomlejna preko kolena i krenulo se odma u lupanje i zidanje. Distance su onda još dodatno produžene razdvajanjem dolazećih i odlazećih putnika. Nesporno je da postoje i gori primeri, ali isto tako postoje i aerodromi slične veličine koji su neuporedivo bolje organizovani, a mi po navici tražimo opravdanje u onima koji su gori od nas.
 
Pa sad, ako je organizacija pasoške kontrole u Varšavi, recimo, bolja nego u Beogradu, saglasan sam sa konstatacijom. Gro vremena se izgubi upravo na tome.
Plus, ozbiljna zamerka sa moje strane je što ima dosta da se pešači dok stigneš do prvog toaleta na hodniku dolazaka.

Ima "Tesla" ozbiljne nedostatke, ali ovo o čemu se priča u prethodnih 10-15 postova, nisu glavni.
 
Ma ne može se porediti aerodrom iz EU i aerodrom van EU. Kod nas svi letovi osim BG-Ni idu na pasošku, dok tamo letovi u okviru EU ne idu na pasošku, i to je neuporediva ušteda vremena u nekim terminima. Drugo, mogao je bolje da se organizuje terminal u Beogradu, ali sad to je što je. Ja sam se pre neki dan, našetao, jer sam izašao na A7, iskrcali su nas na platformi, pa onda stepenicama na drugi sprat pa onda pešačenje do procesora, pa onda spuštaj se na prizemlje na pasošku, pa kad ste sa detetom ne možete na automatiku, pa onda u podrum po kofer. Brat bratu skoro ko pola leta iz Minhena je sve trajalo. Gore sam prošao jedino na C14 kad su me iskrcali.
Mogla bi bolja organizacija da bude kada bi se umesto ovog penjanja na drugi pa spuštanja na pasošku napravila prečica do pasoške.
 
Ma ne može se porediti aerodrom iz EU i aerodrom van EU. Kod nas svi letovi osim BG-Ni idu na pasošku, dok tamo letovi u okviru EU ne idu na pasošku, i to je neuporediva ušteda vremena u nekim terminima. Drugo, mogao je bolje da se organizuje terminal u Beogradu, ali sad to je što je. Ja sam se pre neki dan, našetao, jer sam izašao na A7, iskrcali su nas na platformi, pa onda stepenicama na drugi sprat pa onda pešačenje do procesora, pa onda spuštaj se na prizemlje na pasošku, pa kad ste sa detetom ne možete na automatiku, pa onda u podrum po kofer. Brat bratu skoro ko pola leta iz Minhena je sve trajalo. Gore sam prošao jedino na C14 kad su me iskrcali.
Mogla bi bolja organizacija da bude kada bi se umesto ovog penjanja na drugi pa spuštanja na pasošku napravila prečica do pasoške.
I u Beču ideš s dna na vrh, pa nazad na dno.
 
Možda sa sve čekanjem na pasoškoj, preuzimanju prtljaga i carini...
Preuzimanje prtljaga u BEG retko traje duže od 10 minuta U NAJGOREM SLUČAJU, kad si već stigao u salu za izdavanje.
Pasoška jeste slaba tačka, što je pitanje za graničnu policiju. Ali ok, stvarno nisam imao veće neprijatnosti po tom pitanju, otkako je uvedena automatska kontrola - izuzev što gro ljudi još ne zna da je koristi.
 
Preuzimanje prtljaga u BEG retko traje duže od 10 minuta U NAJGOREM SLUČAJU, kad si već stigao u salu za izdavanje.
Pasoška jeste slaba tačka, što je pitanje za graničnu policiju. Ali ok, stvarno nisam imao veće neprijatnosti po tom pitanju, otkako je uvedena automatska kontrola - izuzev što gro ljudi još ne zna da je koristi.
Ma da, jeste da ima nekih besmislenih procedura i manjak toaleta ali generalno tokovi putnika su ok...iako je naknadno ubačeno razdvajanje dolazećih i odlazećih PAX pa se malo stvorila konfuzija..!
Na kakvim sam mestima sve bio-a ljudi misle da ''tamo na zapadu'' sve funkcioniše besprekorno..!
 
Vrh