Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 333 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 18 5,1%

  • Ukupno glasača
    351
3099 na liniji 78
c09b3f8a1d76056778c7142a6303d5fd.jpg


Sent from my SM-A528B using Tapatalk
 
Bolesno je što 78 nije potpuno zglobna, čak otpada i onaj čuveni izgovor da ne mora zglob jer vozila nailaze jako često. Maksimalni takt 78-ce je 10 minuta u špicu radnim danom, 15-18 minuta vikendom, i svakako ne spada u linije sa najjačim intervalom koje u špicu voze na 4-5 minuta, a i tada bi joj trebao veći kapacitet. Drago mi je što tu liniju ne koristim često, jer su uslovi vožnje u njoj necivilizacijski.
 
Poslednja izmena:
GSPov solo BMC se dimi na autoputu kod NBGD. Vidim vatrogasna vozila.
 
Bolesno je što 78 nije potpuno zglobna, čak otpada i onaj čuveni izgovor da ne mora zglob jer vozila nailaze jako često. Maksimalni takt 78-ce je 10 minuta u špicu radnim danom, 15-18 minuta vikendom, i svakako ne spada u linije sa najjačim intervalom koje u špicu voze na 4-5 minuta, a i tada bi joj trebao veći kapacitet. Drago mi je što tu liniju ne koristim često, jer su uslovi vožnje u njoj necivilizacijski.
Meni se čini sa je raskrsnica kod Banjice nezgodna za zgloba, ali kad idu zglobne trole na 41, verovatno moze i 78. Ipak mrzim te zglobne linije gde imaš te krivine kod kojih te boli glava svaki put kad dođeš do tog nezgodnog dela.
 
Naježim se kad se samo setim svojevremeno tumbanja u solo konzervi ljudskih sardina od Autokomande do Prvomajske u Zemunu, pa čak jednom prošle jeseni i od VMA do Nemanjine, morao sam ući u taj pakao pošto trole iz nekog razloga opet po milioniti put nisu išle, a mislim da nisu pustili ni autobus kao zamenu pošto su valjda zbog nekih radova i 40 i 41 skraćene do stare okretnice na Dedinju koja nije baš blizu. Od tada 78-cu koristim samo onda kada baš-baš nemam izbora, postala je horor linija otkako su solaći uvedeni pre nekih desetak godina, pre toga su koliko znam išli normalno zglobovi i krivine nisu pravile problem.
 
Meni se čini sa je raskrsnica kod Banjice nezgodna za zgloba, ali kad idu zglobne trole na 41, verovatno moze i 78. Ipak mrzim te zglobne linije gde imaš te krivine kod kojih te boli glava svaki put kad dođeš do tog nezgodnog dela.​
Jedno vreme su zglobovi bili redovni na 78.​
 
Šta je gore? 58L ili 82L, pa sledeći tek za 16+ minuta radnim danima. Dobro trebalo bi 15 minuta za obe linije, ali gledamo gužve.
Obe linije nemaju potrebe za pojačanjima, ali da se turaža poveća bilo bi poželjno.
Moj predlog je da 82 bude Novi Beograd opet, a 67 68 i 76 Zemun taman da Higeri imaju bolju svrhu.
 
Ni meni nije jasno zašto uopšte postoje linije 60 i 60L, em idu jednom godišnje em povezuju geta, napuštene fabrike i ciganmale koje već imaju mnogo češće autobuske i tramvajske linije 300 metara dalje u Jurija Gagarina.
 
Линије попут 44,60,60Л,67,68,76,82,87,87А приватизовати. Додуше ја бих укинуо 87А, ал нека је због надвожњака код Аде.
 
Šta je gore? 58L ili 82L, pa sledeći tek za 16+ minuta radnim danima. Dobro trebalo bi 15 minuta za obe linije, ali gledamo gužve.
Obe linije nemaju potrebe za pojačanjima, ali da se turaža poveća bilo bi poželjno.
Moj predlog je da 82 bude Novi Beograd opet, a 67 68 i 76 Zemun taman da Higeri imaju bolju svrhu.

Linija 67 je totalno upropašćena, naručito od kada je postala kružna. Ako npr. živite kod Grand Casina i hoćete da stignete do centra, autobus ide na pola sata. Onda na istoj stajalištu staje i EKO1, kome se trasa skoro poklapa, ali neko je napravio red vožnje tako da uglavnom idu jedan za drugim, umesto da imaju neki "raskorak" da bi se smanjio interval čekanja.
Neko bi rekao da postoji i druga opcija da se ide peške do FDU i stoji na raskrsnici, pa trči na 71 ili 67/EKO1.
Blok u centralnom delu Novog Beograda, ali jako loše povezan sa gradom...
 
Linija 67 je totalno upropašćena, naručito od kada je postala kružna. Ako npr. živite kod Grand Casina i hoćete da stignete do centra, autobus ide na pola sata. Neko bi rekao da postoji i druga opcija da se ide peške do FDU i stoji na raskrsnici, pa trči na 71 ili 67/EKO1.
Blok u centralnom delu Novog Beograda, ali jako loše povezan sa gradom...
I 68 loše funkcioniše, i kad mi zatreba, retka je baš. Mora da se prijavljuje često da vole da krše red vožnje i interval, ne vredi.
Momentalno treba ukinuti kruženja i princip jednog terminusa kod svih linija koje to imaju, ali ne brini. I linija 42 je katastrofa samo zbog kruženja.
Ideja možda i da linija 30 ili 39 kruže potencijalno isto bi napravila problem. I one bi bile nepouzdane.
Naravoučenije, ideja iz Sekretarijata, a naročito Šapića oko jednog terminusa za pauzu i drugog gde nema pauze je jedna od gorih stvari za javni prevoz u poslednjih nekoliko godina. Samo da su radili bolje studije, i možda bi neka linija imala koristi oko "kruženja". U ovom trenutku ne.
Ali odjednom natrpala se Birčaninova, Zeleni Venac, parkiranje Hindusa/Šrilančana i drugih vozača je katastrofu napravila.
 
Meni se čini sa je raskrsnica kod Banjice nezgodna za zgloba, ali kad idu zglobne trole na 41, verovatno moze i 78. Ipak mrzim te zglobne linije gde imaš te krivine kod kojih te boli glava svaki put kad dođeš do tog nezgodnog dela.
Išle su zglobne ikače i solarisi na 41A skoro i nije bilo nikakvih problema

Sent from my SM-A528B using Tapatalk
 
Vrh