Šta je novo?

Železnice - svaštara

Bio je radio pothodnik tipa od jeseni prošle godine, pa je ovog leta nakon veće kiše ostalo masa vode, pa to nisu dobro popravili pa je bilo nešto zbog podzemnih voda, očekuje se da će uskoro biti popravljeno. Pisao je neko opširnije u nekoj od drugih tema.

Ali generalno tada su svi vozovi kretali sa 4. perona jer su išli samo ovi ka Segedinu, Somboru i Kikindi. Sad je ovo stanje već barem 2-3 meseca...
Stranci u svom gradu :)
 
To novi peron zakorovio vec

To je još i dobro.
U Zemunskom polju je već livada

1000064805.jpg
 
Onolika stanica Zemun sa 11 koloseka nema svog šefa stanice nego zavisi od šefa stanice Zemun Polje?
Sad vidim šta sam napisao.
Šef stanice Zemun je ujedno i šef stanice Zemun Polje. Mada to i nije toliko bitno. Podjednako je odgovoran za obe stanice. U svakoj ima svoju kancelariju pa tako nije vezan samo za jednu. Barem bi tako trebalo biti.
Npr. šef stanice Batajnica je ujedno šef i u Surčinu. Stanice Resnik je i šef stanice Jajinci, itd, itd...
 
Korov i trava je 2-3 sata posla u vrh glave po stanici, organizacija i održavanje je ovde problem. Neka stanica sam video da se baš održava a neka zarasla i u grafitima. Kad se napravi nešto novo i što donosi veliki profit(BG-NS preveze više putnika nego ceo železnički saobraćaj u ostatku zemlje) onda valjda nije teško izdvojiti neku firmu koja će čistiti i održavati kako treba.
 
Slika i prilika kako nista ne funkcionise, ***enu kantu nema ko da isprazni, a pune kancelarije od kvazi strucnjaka i sviraca ku*r*a... SUBOTICA
 

Prilozi

  • IMG_20251013_065745.jpg
    IMG_20251013_065745.jpg
    131,4 KB · Pregleda: 46
Slika i prilika kako nista ne funkcionise, ***enu kantu nema ko da isprazni, a pune kancelarije od kvazi strucnjaka i sviraca ku*r*a... SUBOTICA

Kakav horor od projektovanja. Bukvalno su postavili prepreke na svakih metar na ionako uzak peron. Kanta, tabla polazaka, stub KM, stub rasvete. Bukvalno su sve moglo da stave na ivicu perona, odnosno u liniju gde je ova ograda.
 
Vrh