Šta je novo?

Koridor 10

Oba mosta su serijski izrađeni u Beču, mislim 1923. i dati Srbiji kao ratna reparacija, gde su postavljeni 1924.
Postoji još jedan kao kod Ćuprije, između Jagodine i Svilajnca. On je u najlošijem stanju, ali je tamo i najmanji saobraćaj.


Kod Svilajnca je umeren saobraćaj, 3 380 PGDS, dok je kod Ćuprije sigurno više od njihovih 8 722 PGDS, dobijenih interpolacijom.
Ćuprijsku ćupriju spašava samo to što većinu saobraća čine putnička vozila i autobusi gradskog prevoza, gde ga nesrećnici pređu po 8 puta u smeni.

Lepo je sačuvati stare mostove, ali je moj stav da ovakve mostove treba zameniti novim i savremenim.
Ovo je neefikasno i nebezbedno.

Lepo si rekao, nesrećnici. Al ne znam šta je tu lepo čuvati ovakav most sem ako moraš da ga čuvaš kad nemaš drugi al kad te država izda i potroši novac na druge stvari umesto na nove mostove. Mogu da ga čuvaju ali rasklopljenog ili rastopljenog po meni pa neka mu se dive u nekom drugom obliku. Niti je nešto arhitektonski lep pa da mu se ljudi dive.
 
Lepo je videti da se nova trasa autoputa ka Severnoj Makedoniji lepo održava. Novi slojevi asfalta i radovi u tunelu.

e-75 redovno održavanje novog autoputa 1.png
e-75 redovno održavanje novog autoputa 2.png
e-75 redovno održavanje novog autoputa 3.png
e-75 redovno održavanje novog autoputa 4.png
 
Juce sam vozio ka Madjarskoj iz Beograda, put je relativno ok i vidi se da rade dosta deonice. Medjutim nije mi jasno kako je moguce da kada rade kratke deonice, jednu traku ili samo da krpe put upropaste naredni kilometar sa tragovima od asfalta na gumama masina koji se nikad nespere. Izgeda uzasno aljkavo. To nisam video u Madjarskoj i ako krpe deonice na slican nacin.
 
Juce sam vozio ka Madjarskoj iz Beograda, put je relativno ok i vidi se da rade dosta deonice. Medjutim nije mi jasno kako je moguce da kada rade kratke deonice, jednu traku ili samo da krpe put upropaste naredni kilometar sa tragovima od asfalta na gumama masina koji se nikad nespere. Izgeda uzasno aljkavo. To nisam video u Madjarskoj i ako krpe deonice na slican nacin.
И онда када фарбају нове линије ту где су крпили, буквално у милиметар иде нова фарба до ивице новог асфалта, ни милиметар даље.
 
Vrh