Šta je novo?

Tramvaji

Kako su krenuli i ne treba nam tramvaj.
Srušiše most ,zatvoriše Karadjordjevu ,pa zaboravljena trojka.
I onda se pojavi odlična ideja zatvorit Nemanjinu bravo.
 
Sinoć je neko greškom obavestio vozača da se parkira na Dorćol, ulaskom kroz Knićaninovu.
Vozač nije znao da je ta kapija zatvorena i da je isključena struja, te je ostao nasukan do jutra da čeka viljuškara da ga izvuče nazad do dela mreže gde ima struje...
Tramvaj je tako stao da se poprečio preko ulice Visokog Stevana i da onemogućava saobraćaj.

Osim ovog pokušaja ulaska tramvaja u depo, Dorćol nije primio nijedan tramvaj sinoć.
Pogledajte prilog 241144Pogledajte prilog 241145Pogledajte prilog 241146
Sto prosto nisu uključili struju ili ga povukli traktorom koja banda nesposobna
 
Ko će da ugasi svetlo tramvajskom prevozu u Beogradu? Gasi Śapke...ajde...nema smisla ovi aparati za veštačko održavanje u životu da ostanu uključeni.

Bože, unesto da dobijemo drige gradove sa ovim prevozom...mi se vraćamo u srednji vek. Ma i tamo su imali zaprežna kola...avaj...napredno...
 
Сви смо таоци наводног београда. Било нас је 100 на првим протестима а онда је Добрица продао протест нво талогу и то је било то.

Криви они што отимају и зидају нам то ругло по сред града, криви ми што смо им дозволили.
 
Objasnite mi, ako Dorćol ima malo kapaciteta, pa ima valjda za par desetina. Toliko da tipa imamo 5 i 10 na po 10 minuta, 14 na svakih 20 minuta, pa neka skarbudžena 2L, možda po neka ostane za 6, malo, ali mi nije jasno po kojoj logici ne ide ništa istočno od Karađorđeve i Nemanjine?

Pa opet, po mom mišljenju u odnosu na neke proteste iz inostranstva, može da se omogući neki ograničeni prolazak javnog prevoza/hitne pomoći. Imali smo redare koji su sa 300.000 ljudi na ulici uspeli da spreče krvoproliće, a nemamo da se propusti 30 tramvaja na sat, i par vozila vatrogasaca i hitne pomoći.
 
Moglo bi sve to Karlo, ali ovo trenutno je jako škaljivo stanje jer je blokirano baš nezgodno mesto, pa je ceo grad saobraćajno u vanrednom stanju.

Inače u nekom lepšem i idealnom svetu, GSP i Grad bi izgradili novi tramvajski i trolejbuski depo negde na području Vilinih voda. Koji bi taman bio povezan i na železničku prugu, radi lakše i direktne isporuke tramvaja i trolejbusa (novih ili kad idu negde na remont). A sve to bi bilo finansirano od naknadne prodaje zemljišta postojećeg depoa.

Naravno, u tom scenariju bi bilo i više kraka tramvajskih i trolejbuskih mreža nego što je sada. Višnjička prva npr.
 
Inače kad smo kod radova i izmena, kako teku radovi u Karađorđevoj?

Koji je tempo trenutno? 2 metra nedeljno?



I posle kao jao ljudi šta vam je, što se plašite prepravki, što se plašite raskopavanja, što ste besni, ajme mene ju ju...

Pa plašim se i besan sam baš zato što znam s kakvim degenericima delim zemlju. Eto zato.
Taj krak je veoma znacajan evo sad vidimo da samo 13 može da vozi čim ne radi deo ka gradu.a da radi 7,9,12 bi išle preko dorćola kao i 2 i 11 normalno
 
Ne verujem da su znali da će ovo biti blokada na duže staze, pa vrv nisu povlačili vozila.
9tka je radila samo Banjica - Slavija, 2jka je išla do Autokomande.

Negde sam pročitao da će sutra sem 13ce sav tramvajski saobraćaj biti ukinut, ali ne znam koliko je istina. Sekretarijat čuti.
Ako Dorćol nema kapaciteta da primi vozila, nzm šta će raditi.
Može dorćol da primi bar jedno 40 katica kada bi bio pun trebali su da jave vozačima da ih tamo odvezu a ne nazad u centralu i ako su čekali do 23h da ih puste ka savskom trgu za garažu,ali izgleda da je struja na dorćolu isključena zbog sređivanja hali i spoljnih prilaza?
 
Poslednja izmena:
Objasnite mi, ako Dorćol ima malo kapaciteta, pa ima valjda za par desetina. Toliko da tipa imamo 5 i 10 na po 10 minuta, 14 na svakih 20 minuta, pa neka skarbudžena 2L, možda po neka ostane za 6, malo, ali mi nije jasno po kojoj logici ne ide ništa istočno od Karađorđeve i Nemanjine?

Pa opet, po mom mišljenju u odnosu na neke proteste iz inostranstva, može da se omogući neki ograničeni prolazak javnog prevoza/hitne pomoći. Imali smo redare koji su sa 300.000 ljudi na ulici uspeli da spreče krvoproliće, a nemamo da se propusti 30 tramvaja na sat, i par vozila vatrogasaca i hitne pomoći.
Hvala na zdravorazumskom razmišljanju vi ovako nešto možete da iznesete ovde mnogi drugi ne.Samo da je ostavljen koridor za tramvaje kroz Nemanjinu bi više donelo dobrog svima. Zasto se sveo ovo radi? Slučajno ja u to ne verujem..
I da opet me proglasite Vučicevi botom tako je najlakše.
 
Dorćol nije depo za tramvaje, niti ima dovoljno opreme, niti je predviđen za pranje i dnevni pregled. 40 tramvaja je ogroman broj. Nema mesta za ni za 20, a kamoli 40. I ovako je pun svakojakog otpada. Na kraju, jel bila neka elemenatarna nepogoda, jer su neke vanredne okolnosti koje su apsolutno van kontrole. Ja koliko znam nisu, već još jedna blokada u nizu u zadnjih skoro osam meseci. Uopšte ne ulazim ovde u politiku, niti učestvujem u delu foruma koji se bavi tom temom, al stvarno GSP nije taj koji treba da iznalazi ne znam kakva rešenja u ovakvim situacijama. Niti je kriv za radove u Karađorđevoj, niti za blokadu raskrsnice Nemanjina - Kneza Miloša. Neka Grad nađe rešenje, pa će GSP morati da postupi po tome. Do tad samo 13 može normalno da radi.
 
Da li će da se radi kružni tok na sajmištu i da se spoji Vladimira Popovića s Nikole Tesle? Nevezano za blokade, na tom kružnom toku može da se napravi okretnica za tramvaj i da proradi bar lokal Sajmište - Blokovi dok se ne završi novi most. A kasnije može za kraćenja da se koristi.
 
Centrala se deli na dva dela.
Depo Sava i Donji depo Dorcol

Vec preko dva meseca su radovi na Dorcolu, ulazna hala je demolirana, prilaz joj je onemogucen, sa unutrasnje strane ispred te hale stoje muzejska vozila i tone otpada svuda razbacano po kolosecima, ostavljen je samo 1 glavni kolosek koji vodi ka radionici.
Dorcol trenutno ne moze normalno da primi ni tramvaje koji su u kvaru a kamoli 40 ili 20 vozila za redovne linije.
IMG_20250402_010547.jpg
IMG_20250402_010522.jpg
 
'Dorćol' je depo za trolejbuse 'Centrala' je za tramvaje a oba se nalaze na Dorćolu.
Glavni deo SP Centrala je depo Sava. Dorćol je tu sporedan. Služi za veće zahvate prvenstveno. Tu fizički nema dovoljno mesta da se tramvaji samo parkiraju. Dolaze svakako trenutno u većem broju. Al ne može Dorćol da menja depo Savu. Dok se Nemanjina ne oslobodi od tramvaja nema ništa.
 
Колико је могао да прими депо у БКА?
 
Божана? Ахахахаха

Пре ће бити Бајазит
 
Videh danas Bonzakayu oko 16.15 pravi krugove po depou Sava, vezbaju vozaci. Mislim da se preteruje sa tim kudjenjem. Ako ne moze da skrene u Resavsku sve mogu da budu na 13, 9 i 10
 
Vrh