Šta je novo?

Železnička stanica Novi Beograd

Dobro, za ČV može da se kaže svašta, stoji, ali me zanima šta se ovo dešava sa stubovima?
Ne verujem da je neko toliko blesav da ruši noseće stubove na železničkom nadvožnjaku.
 
Nije mi jasno, ako je stopa ok, a stub nije, kako će slabo vezani omotač oko stuba da drži nadvožnjak kad se nadvožnjak oslanja samo na stari stub? Zar nije bilo logičnije da zatvore kolosek, stave nadvožnjak na skelu, sruše stub, pa izliju novi? Ionako se tri koloseka ne koriste, mogli bi da zatvaraju kako hoće.
 
Ček, oni buše stubove na glavnom železničkom koridoru u zemlji, a nemaju ni dozvolu? Je l' ste zvali inspekciju?
 
Ček, oni buše stubove na glavnom železničkom koridoru u zemlji, a nemaju ni dozvolu? Je l' ste zvali inspekciju?

Ako je reč o bušenju, možda pošalju prosvetnu greškom.

images
 
Uz svo renoviranje, na stanici nije moguce kupiti kartu. Makar jedan kartomat je mogao biti (p)ostavljen, ako je salter mislena imenica.
 
Uz svo renoviranje, na stanici nije moguce kupiti kartu. Makar jedan kartomat je mogao biti (p)ostavljen, ako je salter mislena imenica.
Potvrđujem. Doduše, reče neko od zaposlenih mojoj majci (ne znam koga je tačno našla na stanici da pita) da je u ovom slučaju moguće kupiti kartu u vozu (jer jelte nema na stanici) bez da naplate onaj penal od oko 500 dinara dodatno. Treba samo reći da ste ušli na stanici NBG.

Nije proverena informacija pa treba pitati i potvrditi pre nego što se proba.
 
Mogu samo da zakljucim da stubovi u startu nisu bili dovoljnog gabarita? Ili bar temelji stubova. Ozbiljna razlika izmedju ovih "novih" i postojecih, sada raskopanih.
IMG_20250617_174414622_HDR.jpg
IMG_20250617_174345209_HDR.jpg
 
Nema veze to sa tim.

Ovi stubovi iz 70ih se mogu posmatrati kao stubovi mostovske konstrukcije (sto i jeste stanica NBG) dok su stubovi koji se sada grade obicni stubovi stanicnog objekta visokogradnje.
Rasponi su skroz drugaciji otud i razlika u dimenzionisanu.
 
Vrh