Šta je novo?

Železnice - teretni saobraćaj

Ja se uvek zezam da je dobro što su titovi automobili ostali u Sloveniji, mi bi smo ih rasparčali kao i sve one tremvaje, trolejbuse, autobuse i vozove koji su ostavljeni napolju da trunu dok se ne otvori jednog dana neki muzej... Pa su ili bačeni ili propali do raspadanja
 
ENNA Transport 187 - 305 na kontejnerskom vozu iz Makiša u Staroj Pazovi.
20250430_152859.JPG


ERL GFR 0 40 - 0723 na reži vozu iz Šida u Staroj Pazovi
DSC_6475.JPG


Srbija Kargo 444-016 na Easima za Makiš u Resniku.
DSC_6607.JPG

DSC_6628.JPG


"Krstila" je ovaj voz.

Srbija Kargo 461-024 na SŽ Taddovima za Jug.
DSC_6617.JPG

DSC_6619.JPG


Srbija Kargo 444-030 na "Kinezu" za sever u Resniku.
DSC_6654.JPG


Tu je i Srbija Kargo 444-006.
DSC_6658.JPG

DSC_6659.JPG


Nesrećna 006 koja će defektirati u Patinom.
(Ovo crveno što viri).
20250521_165339.JPG


Monte Cargo (Najam RTL) 461-030 na kontejnerskom vozu za Sever u Resniku.
DSC_6664.JPG


Beacon (Transagent operator najam) 6182 - 525 sa Turskim kolima u Klenju.
DSC_6675.JPG

DSC_6677.JPG


444-016 se uputila umesto 006 ka Jugu.
DSC_6684.JPG

DSC_6688.JPG
 
И тако, на крају сваког дана дођем да прелистам форум и на свакој, али овог пута баш на свакој теми последњи уписи, обавештења и фотографије, све указује на само једно - Потпуни колапс друштва.
 
Još malo sa našeg voljenog Mladenovačkog kraka.

U zakupu RTL-a su se našle 2 "Leme", lokomotive proizvedene u Softronicu, u pitanju su jedna starija crvena 480 - 016 i jedna novija 480 - 083.
Noviju sam uspeo da uhvatim, totalno slučajno u Ripanj Tunelu na kontejnerskom vozu, istog tipa kao lani. Originalno, lok je u vlasništvu Constantin Group.
DSC_6704.JPG


Prelazimo na njegovog starijeg brata u Kargu.
461-158 na praznom "Kinezu" za Pirej u Patinom Majdanu.
DSC_6724.JPG

DSC_6725.JPG


Kasnije tog dana, u Mladenovcu, vraća punog "Kineza" za Češku.
DSC_6775.JPG


Ne mogu da opišem koliko me živcira kada vidim flašu kako drži prozor, iako znam da je nužda, jer je većina prozora razvaljeno, ali opet lično me nervira..
DSC_6776.JPG


Malo naniže, u Resniku, KP Traxx 185-717 ulazi sa burićima za Šid, fino se izlomio preko celog bloka.
DSC_6709.JPG


Ništa bez Severine, 444-003 na vozu za Radinac, opet u Patinom.
DSC_6734.JPG

DSC_6737.JPG


Tu smo sačekali i našeg prijatelja Aleksandra koji je bio na čelu voza iz Smedereva.

GFR-ova Rumunka 040 - 0723 je vukla Arbele (Sada Faboo kola) sa revizije iz Želvoza za Vreoce.
20250525_152359(0).JPG

20250525_152401.JPG


Interesantna interna TENT-ova numeracija, jednu ćeliju čine 2 vagona, odnosno jedan par vagona!
20250525_152417(0).JPG

20250525_155806.JPG


U Resniku je bilo još fotkanja, dok nam se ne pokvare kamere. *di*
DSC_6745.JPG

20250525_155416.JPG

20250525_155649.JPG

DSC_6762.JPG


Par detalja koji otkrivaju matičnu kuću, CFR. ;)
20250525_155843.JPG


U Resniku su i ostali do sitnih sata.

Taman kada malo odmorite od jedne, pojavi se druga, u Pinosavi 040 - 1008 na kontejnerskom vozu.
20250525_164534.JPG


Novo je ipak novo, Vectron 193 - 906 na mešanom vozu sa NIS-ovim & GFR burićima u stanici Sopot Kosmajski.
20250525_174435.JPG


U Mladenovcu nailazi 193 - 918 sa Shimmns vagonima za prevoz limova.
DSC_6766.JPG

DSC_6768.JPG


Definitivno dan za sveža kola :D, Ernewa je vlasnik.
DSC_6769.JPG

DSC_6770.JPG


Za kraj, PIMK se pojavio sa pola opranom 1141 - 378 sa plato kolima sa revizije.
DSC_6781.JPG

DSC_6783.JPG

DSC_6786.JPG

DSC_6787.JPG
 
Има ил где српских локомотива по иностранству да вуку возове?
 
@mvbg1 Koji operatateri su tamo?

Rumunski privatni operateri. Železnice Srbije i njeni propali derivati su im prodavali lokomotive, Rumuni ih sređivali i vraćali u saobraćaj. Neke od tih lokomotiva su čak vozile ili voze ponovo u Srbiji, ali u sada u vlasništvu rumunskih privatnih operatera.
 
Naše lokomotive se lako raspoznaju, jer su im Rumuni zadržali reflektor koji je vertikalan (ne na svima) a i pozicije su nešto drugačije u odnosu na čiste "Rumunke". Takođe, pored odbojnika original Rumunske 461 imaju svetla, što nisu imale naše. Imaju i visoke brojeve, tkzv "hiljadarke"
Vratite gore moju poruku i lako ćete videti razliku između 1008 (bivša 461 - 104) i 0723 koja je original CFR.


GFR većinom baca u Srbiji ex JŽ lokomotive, interesantno da im manipulator izgleda kao ogroman dildo.
1000056419.jpg


Ovde imate spisak, pa se zanimajte..

 
Док је Фијат извозио 500Л, давних дана, морало је да се ангажује обезбеђење јер су клинци на неким прелазима каменовали возове и товар. Последично је долазило до пуцања стакала, улубљених хауба итд. Надам се да ће транспорт Гранде Панде ка Бару бити бољи.
 
Vrh