Šta je novo?

Trolejbusi

Koliko je i elektriziralo i koliko će trolejbusa elektrizirati danas? 😁
 
U petak u 15 h trole sve zaustavljene mup naredio zbog protesta do 19 h po najvećem pljusku kod MiJ
 
2061 je garažni, prepoznajem je. Sasvim je normalno da udaraju amortizeri nakon 15 godina rada. BMC (crveni) nakon 3 godine isti zvuk pravi.
 
Iritiraju me ljudi koji uporno govore da je prevoz u Beogradu besplatan (ovde mislim na ovog sa reddita).

I ljudi koji misle da je situacija bila nešto bolja dok se šatro naplaćivao.

A što se BKMova tiče, oni su počeli da treskaju i tandrču već posle 5 godina službe.
 
Sinoc sam se vozio sa nekim cinimi se 2073 ili tu nege. Sedeo na zadnjem diferencijalu, više nije udaranje, osećaj je kao daće da se desi neka scena iz crtanog filma, kao otpašće osovina i ja sve sa njom na sedištu. Golim okom se vidi kako se krov uvija u odnosu na ostatak karoserije. Jako neprijatnia vožnja
 
Sinoc sam se vozio sa nekim cinimi se 2073 ili tu nege. Sedeo na zadnjem diferencijalu, više nije udaranje, osećaj je kao daće da se desi neka scena iz crtanog filma, kao otpašće osovina i ja sve sa njom na sedištu. Golim okom se vidi kako se krov uvija u odnosu na ostatak karoserije. Jako neprijatnia vožnja
Znam taj osećaj, ja sam se isto bezbroj puta brinuo da nešto ne otpadne ili da mi nešto ne lansira u glavu onaj čuveni kloparajući poklopac ispod sedišta na točku.
 
Mi plaćamo da idemo u dosadne zemlje
Bukvalno jbt.

Sećam se ranije kad sam manje išao u EU pa pitam ljude, kako je u Nemačkoj, kako je u Švajcarskoj, kako je u Belgiji...

Kažu mi neki "a lepo, sve je sređeno, mirno... samo, dosadno je nekad". A ja se mislim "eeee da je sreće da živim malo u toj dosadi, da odmorim od haosa i bespuća". 😆

I zaista, kad odem tamo, budem u ekstazi. Pogotovu u manjim mestima. Ne moram da pazim da ne slomim nogu svuda. Ne moram da bežim od kolovoza kad je mokro. Ne moram da se preznojim i izmorim kad putujem 4 stanice prevozom. Ne moram da se zentam da li će kad prelazim ulicu lik da ukoči na 20 cm od moje noge, itd itd...

Što ti lepo reče - mi plaćamo da iskusimo dosadne i mirne momente. 😆
 
Sinoc sam se vozio sa nekim cinimi se 2073 ili tu nege. Sedeo na zadnjem diferencijalu, više nije udaranje, osećaj je kao daće da se desi neka scena iz crtanog filma, kao otpašće osovina i ja sve sa njom na sedištu. Golim okom se vidi kako se krov uvija u odnosu na ostatak karoserije. Jako neprijatnia vožnja​
Ja se pre neki dan vozio Vojislava Ilića, spištali se od Gospodara Vučića ka Mis Irbijevoj / Rimskoj. Bukvalno sam nakon prve stanice morao da izađem. Toliko se tresla trola da smo na maltene non - stop poskakivali, toliko se tresla da sam imao utisak da će ili da me lansira ili u plafon ili napred na šipku od sedišta ispred mene. Bukvalno me je i glava zabolela. Bilo mi je potrebno par minuta da dođem sebi. U pitanju je linija 19, a do obraćanja pažnje na GB mi je bilo koliko do lanjskog snega. Kakve god da su nam trole (ima dobrih i loših), sa ovakvom se nikada do sada nisam vozio.​
 
Тако делује. Ал баш Весићева струја.
Kakva crna Vesićeva struja to je sve ista SNS+SPS+SRS gradska vlast i ne treba ih diferencirati. Hajmo ovako, trolejbuse želi da ukine predmetna instituacija. To je jedini razlog zašto se scenario ukidanja trola iz 2019. godine ponavlja i 2024-2025. godine. Naravno, svesni toga različiti pojedinci iz vlasti tu vide za sebe politički i koruptivni profit.

Para za trolejbuse nema s obzirom na uništavanje gradskog budžeta privatizacijom GSP-a davanjem basnoslovnih javno-privatnih partnerstava za prigrad Streli i nabavkom krševa od autobusa i tramvaja.
Trolejbusi su izabrani za odstrel i njih jedino može spasiti promena ove radikalske kleptomanske vlasti, odustajanje od nekog od pomenutih tendera i vraćanje naplate prevoza.

I kakav je to besplatan prevoz kada jedino što je zagarantovan je profit privatnika koji sve više preuzima javni prevoz u Beogradu i ovim tempom će za 10 godina u potpunosti ukinuti GSP Beograd kao gradsko preduzeće?
 
2061 je garažni, prepoznajem je. Sasvim je normalno da udaraju amortizeri nakon 15 godina rada. BMC (crveni) nakon 3 godine isti zvuk pravi.
Зато их треба мењати након сваких пређених 170.000-200.000 километара. Такво је правило за аутомобиле, али верујем да то исто правило важи и за сва возила, било путничка или транспортна.
Koliko je uopšte trolejbusa u funkciji?
Meni se u zadnje vreme čini jedva 50.
То је супер ако их има толико, с обзиром да се не одржавају.
 
Зато их треба мењати након сваких пређених 170.000-200.000 километара. Такво је правило за аутомобиле, али верујем да то исто правило важи и за сва возила, било путничка или транспортна.

То је супер ако их има толико, с обзиром да се не одржавају.
Kao i ostale potrošne elemente oslanjanja. Silen blokove, spone, gumice..... Ne čekati da oni propadnu posle 2 godine pa onda do kraja radnog veka voziti sa trapovima koji se direktno oslanjaju metal o metal.
 
Ni 2040. Ne mogu da editujem više.

Evo stare krntije rade na 29L i 40.
 
Зато их треба мењати након сваких пређених 170.000-200.000 километара. Такво је правило за аутомобиле, али верујем да то исто правило важи и за сва возила, било путничка или транспортна.

То је супер ако их има толико, с обзиром да се не одржавају.
Kako ćeš da menjaš amortizere kad nemaš za šta da ih vežeš. Često su ušice i nosači truli, same karoserije nisu u osi, nema tu trapa koji može normalno da se održava. Konstrukcije su jednostavno jako loše. Što se i jedan iole kršten autobus ovde u Beogradu ne raspada tako. Nisu majstori u održavanju čudotvorci, nego majstori.
 
Nažalost takva vozila onda treba da se rashoduju sva do jednog jer nisu bezbedna. Na čemu se drže osovine ako je sve trulo i van ose?
Sve trole su trule?Žaliti se nadležnim dok neko i tu ne pogine.
 
Vrh