Reč “Kolaps” je izgubila svaki smisao pri opisivanju stanja saobraćaja u BG jer implicira da je većinu vremena sve super i idealno a onda imamo momenat kad se desi nešto što značajno pogorša situaciju. Kod nas je to trajno stanje.
Dakle, kolapsa ke bilo mnogo pre rušenja mosta i zato se i ne primeti sada velika razlika. Primeti se da tramvaji kruže i nema linija u tom delu NBG ali osim toga za drumski saobraća je manje više isto (haos je i ovako i onako).
Iskreno, ja očekujem još veći problem kad se most završi jer će usko grlo samo da promeni lokaciju jer će se most brže prelaziti i sav taj saobraćaj brže dopremati do Slavije i Pančevačkog mosta, gde je i sada “kolaps” na dnevnom nivou (malo blaža situacija ali ne tako daleko je na NBG strani). Biće osetno bolje jedino za tramvajski saobraćaj (nije to za bacanje).
Pravi efekat bi bio da u isto vreme završe i tunel u nastavku novog mosta i rekonstruišu Pančevački most sa sve prilazima. Dok se to sete da urade biće situacija u saobraćaju taman još toliko gora da se onda ni to neće osetiti.
Dakle, to što zovete “kolaps” je stanje saobraćaja koje se neće skoro promeniti.