Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 203 35,1%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 75 13,0%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 37 6,4%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 176 30,4%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 59 10,2%
  • Ne znam

    Glasovi: 28 4,8%

  • Ukupno glasača
    578
Pa ne znam zasto je iko verovao da ce jedna traka koja je vise stajala nego sto se kretala dovesti do kolapsa ako je ne bude u opste.
Ah bilo ja takvih priča, sve ode u tri lepe ako ga sruše, što ne grade novi paralelno da se ne zatvara saobraćaj, nabudžite stari sa pet novih traka, što ga rušite itd.
I eto - nebo se nije srušilo na zemlju, oni teletabisi što su blokirali radove netragom nestadoše, sklanja se stari most, imaćemo novi, dao Bog, za dve godine...
 
Taj kolaps je počeo da biva sve gori i gori dosta pre zatvaranja mosta.
Ajde neka neko objasni kako u kolona u Despota Stefana od Trga do kraja žute trake ima veze sa zatvorenim mostom. Ili kolona na pančevačkom mostu (čuo sam negde da cela ulica ima jednu ne-žutu traku, a posebno od mosta do Takovske).
 
Тако што нико не користи трамвај више да иде на нбг, па је једна од алтернатива и аутомобил. Свака линија која је ишла туда је сад објективно лошија, а нашем народу не треба много убеђивања да седне у кола.

Нема колапса -> Боже мој, све [па и колапс] је за људе.
 
Reč “Kolaps” je izgubila svaki smisao pri opisivanju stanja saobraćaja u BG jer implicira da je većinu vremena sve super i idealno a onda imamo momenat kad se desi nešto što značajno pogorša situaciju. Kod nas je to trajno stanje.

Dakle, kolapsa ke bilo mnogo pre rušenja mosta i zato se i ne primeti sada velika razlika. Primeti se da tramvaji kruže i nema linija u tom delu NBG ali osim toga za drumski saobraća je manje više isto (haos je i ovako i onako).

Iskreno, ja očekujem još veći problem kad se most završi jer će usko grlo samo da promeni lokaciju jer će se most brže prelaziti i sav taj saobraćaj brže dopremati do Slavije i Pančevačkog mosta, gde je i sada “kolaps” na dnevnom nivou (malo blaža situacija ali ne tako daleko je na NBG strani). Biće osetno bolje jedino za tramvajski saobraćaj (nije to za bacanje).

Pravi efekat bi bio da u isto vreme završe i tunel u nastavku novog mosta i rekonstruišu Pančevački most sa sve prilazima. Dok se to sete da urade biće situacija u saobraćaju taman još toliko gora da se onda ni to neće osetiti.

Dakle, to što zovete “kolaps” je stanje saobraćaja koje se neće skoro promeniti.
 
Ima ko je stigao :)
IMG_5743.jpeg
IMG_5741.jpeg
IMG_5742.jpeg
IMG_5744.jpeg
IMG_5745.jpeg
 
Што се тиче колапса, пошто је у саобраћајном смислу стари мост у рангу Ресаваке улице (1 трака по смеру, заједничка за трамвај и друмска возила), ефекат затварања се одражава периферно а не централно.
 
Trpimo kolapse i zbog protesta širom grada, pa opet život ide dalje...
 
Baš je kul ovako, mogao bi da bude turistička atrakcija.
Još veća atrakcija bi bio da su ga metnuli na suvo, tamo u parku, da služi ko spomenik... bar bi imao neku svrhu...
Most na suvom... dođi u BG da vidiš i to čudo :)

Realno, nije ta ideja bila toliko loša, posebno ako bi se konačno rešenje skockalo i uklopilo u druge sadržaje...
 
zna li se kakav plan za skidanje luka to bi bilo lijepo da neko snimi i da ostane za istoriju, kad vec most ide u istoriju
 
Vrh