Посебно накарадно делује блок на месту бивеш БАС, као и скретање путање са моста. Све скупа, међусобна комуникација објеката, као и са околним и постојећим старим објектима је хаотична. Пејзажно, имамо промашај у главим визурама, са реке, са мостова и на Савском тргу.
Појас иза главне станице па скроз до реке и до Бристола је морао да буде велики парк.
Карађорђева друмски да скрене са Савског трга преко бивше БАС право на кружни ток код новог моста, да само трамвај остане на постојећој оси, портал тунела и саобраћајница ка њему да буду у оси Личке улице, а да се парк Бристол и Луке Ћеловића дели само трамвај, Коче Поповића да продужи право испред Бристола и да скрене поред њега ка Херцеговачкој. У продужетку Београдаске задруге да се заокружи блок зградом опере у истом стилу са куполама на ћошковима, и да иде до прообалног кеја.
Даље, од осе железничке станице ка реци где би био парк, су требали да ураде правилне затворене блокове у линији постојећих улица попречних на Савску, висине до 8 спратова.