Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Taj kruzni sto se pomera ce vrv imati vezu sa obicnim putem iz sokaka hajduk stanka.. to mi najlogicnije
 
Screenshot (130).png
 
Koliko god sam protiv kruznih tokova ovo je jos gore. Usporavas u levoj da bi skrenuo dok iza tebe dolazi kamikaza koja ide 140-150 km/h. Isto tako dok ubrzavas nakon sto si napravio polukruzno stize baja sa 150km/h. Sad ce neko pametan da napise kako imaju trake za iskljucenje i ukljucenje i kako postoji saobracajna signalizacija. Postoji i pre kruznih tokova. Takodje, ovakav vid raskrsnice nikako nije dobar za one koji nastavljaju pravo na putu manjeg reda. Oni moraju da se ukljuce i iz krajnje desne da predju u levu da bi napravili polukruzno. Isto tako da bi ponovo skrenuli desno na put manjeg reda. A traktori i ostalo nikako ne bi smeli da se uljucuju na brzi put da bi nastavili pravo.
 

Bilo bi lepo kada bi neko dao barem orijentaciono koliko je sve ovo jefitinije od najjednostavnije petlje.
Da li je to zaista tolika ušteda uzimajući u obzir cenu celog projekta?
Ja mislim da nije...
P.S.
Ako ne grešim ova slika nije kod nas, ovo je sa nekog drugog projekta u nekoj drugoj zemlji?
 
Bilo bi lepo kada bi neko dao barem orijentaciono koliko je sve ovo jefitinije od najjednostavnije petlje.
Da li je to zaista tolika ušteda uzimajući u obzir cenu celog projekta?
Ja mislim da nije...
P.S.
Ako ne grešim ova slika nije kod nas, ovo je sa nekog drugog projekta u nekoj drugoj zemlji?

Naravno da nije kod nas. Kazahstan. Kod njih je to veoma poznato rešenje. Velika teritorija, mala gustina naseljenosti. Ovo je vrlo praktično za uštedu. Kod nas bi verovatno vrli vozači išli u suprotnom smeru jer bi im bilo nepojmljivo da trebaju da krenu desno pa onda polukružno levo. :ROFLMAO:

Bizarno je o svemu ovome pričati dok imamo nadvožnjak pored skoro svakog kružnog toka na motoputu Šabac - Loznica. Ne znam šta naručiocu posla i projektantu fali u glavi da umesto izlazno/ulaznih rampi vezane za nadvožnjak koji je svakako tu napravi kružni tok.
 
Može i na ŠA-LO na svakom kružnom toku koji ima nadvožnjak pored da se stvar prepravi ovako:

Screenshot (131).png


Uostalom, slično rešenje je urađeno na severnoj obilaznici Požarevca, jedinom delu Dunavskog koridora koji nema kružne tokove:

Screenshot (132).png


Zbog toga mi nikako nije jasno zašto ovo rešenje sa severne obilaznice Požarevca nije primenjeno na Šabac - Loznica, kad je moglo biti primenjeno bukvalno uz potpuno istu cenu izgradnje.
 
Постоје гласине о незадовољству Азвирта што брзи пут није под наплатом.
 
Odlične vesti na Fruškogorskom koridoru, predsednik reče da je "šest od sedam kilometara u cevima tunela već asfaltirano i da rade na završetku toga".

Moram priznati da je za mene ovo iznenađenje, ali ovo je u lice svima onima koji tvrde da sve što predsednik izgovori je laž. Šteta što nije nastavio, možda je i most na Dunavu gotov, i sve spojeno do tunela. Otvaranje za Vidovdan.
 
po onome što je rađeno sa eksproprijacijom i preparcelacijom više izgleda da će ići sa zapadne strane u odnosu na postojeći put, pretpostavljam da će stari put postati leva traka u pravcu ka rumi, uostalom trasiranje neko je urađeno od te pumpe na slici do paje kiflice, tj. omv pumpe (bivše), ne zam šta je ovo levo trasirano ka fruktalu i zašto skreće, možda neka servisna
Da, tačno. Koridori su objavili novi snimak, evo kako su naznačili trasu u ovom delu:

1745913238512.png
 
To je samo graficki prikaz po zamisli onog ko je montirao video. Po meni, ovo zeleno je servisna saobracajnica. desno nasuto kamenom je druga servisna saobracajnica. Moto put ide kroz sredinu. Na samoj krivini je petlja. Ne znam kako ce je izvesti. Pretpostavljam da se motoput nasipa i podize preko ovog Irig-Rivica, pa imamo podvoznjak. Videcemo. Ako neko ima plan neka objavi. Na openstreet mapi je promenjen izgeld petlje i uopste nema iskljucivanje za Irig iz pravca Novog Sada.

1.jpg
 
Antić:
"Do kraja decembra 2026. sigurno puštamo deonicu gde je tunel i deonicu gde je most. Od Paragova do Petrovaradina se radi novi urbanistički projekat, ima i imovinsko pravnih problema..".

Šteta. Ovo zvuči da će kompletna deonica biti 2028. god u najboljem slučaju, ako se ne desi čudo.
 
Antić:
"Do kraja decembra 2026. sigurno puštamo deonicu gde je tunel i deonicu gde je most. Od Paragova do Petrovaradina se radi novi urbanistički projekat, ima i imovinsko pravnih problema..".

Šteta. Ovo zvuči da će kompletna deonica biti 2028. god u najboljem slučaju, ako se ne desi čudo.
1.jpg

Do kraja 2026 mozda budu gotove deonica 2 i deonica 3.
Deonica 2: Paragovo – početak obilaznice Rume sa kružnom raskrsnicom za priključenje lokalnog puta za Vrdnik
Deonica 3: Petlja „Kać“ – Petrovaradin („Autoput E-75“ )

U principu, most + 4 trake do "Novog Zezeljevog" (Aleksandra Bojovica) mosta. Sto ne zavrsava posao oko guzve u Petrovaradinu.
Tunel sa pravinom do Rume. Stvarno ne znam sta ih sprecava da rade obilaznicu oko Rume? Nadam se da se ne sinhrnizuju sa nekim kosmickim poravnanjima pa cekaju. Verovatno sve po ugovorenoj dinamici i po planu. ;).
Evo jedno trik pitanje? Da li ce se naplatna rampa za tunelarinu zavrsiti na vreme ili ce cekati da se kompletira cela deonica?
 
Vrh