Šta je novo?

Niš

Mozda zato sto je jos vise katolicka, zapadna i nesrpska i od romanike.
Te etikete lepi nekome drugom, jer sam ti lepo objasnio u onoj raspravi besmislenost tvog unižavanja vizantijske kulture i umetnosti, a ne da li je gotika ili romanika katoličkija, zapadnija ili nesrpskija, posle toliko vremena ti i dalje nisi skontao šta sam ti i zašto pisao onomad.
 
Са јутјуб канала -Herbal Athlete

IMG_2326.jpeg
 
Mnogo bitan bulevar da se rastereti ogroman deo Niša, a pre svega Jagodin mala.
 
 
Неодољиво подсећа на БВ Резиденцес, Терасес,...ово је заиста нова развојна локација и после Делтиног тржног центра (који је мени лепши унутра од Ушћа или БИГа у Београду) се овај део Ниша фино изграђује. Мени смета што ова зграда нема неко зеленило.
 
Opšti saobraćajni kolaps će nastati u ulici Blagoja Parovića, a i celom tom delu bulevara kada se usele stanari. Potpuno promašena lokacija za ovako lepu zgradu, plus što je toplana odmah u komšiluku što će biti problem za same stanare pogotovo stanovi koji su okrenuti ka toplani pre svega zbog same buke.
 
Ono srpsko...od rendera do realizacije. Mnogo smo nekih Jugoslava imali u proteklih nekoliko godina.


 
Bravo Miro, prava poruka za građevinski forum.
 
@vlasta , ajde sam se blokiraj, nemoj pisati nebuloze
Jel piše NIŠ GRAĐEVINSKE TEME, ili samo piše NIŠ?
Zasto si ti pisao na mnogima stvari koje nisu u okviru građevinske teme, a znamo se puško kad si pištolj bila?
Ali da ti ponovim kao onomad na A2 - Noju dupence viri dok glavu zabija u pesak, TEK CES DA ME ČITAŠ
Lep pozdrav uz tradicionalno PUMPAJJJJJ!

P.S. nego lutko, ako trazis info gde da se parkiras u Nišu u subotu, lepo pitaj ljude, objasniće ti
 
Ne poznajem Niš, ali bilo bi najbolje laki šinski sistem (Light rail transit). Trasa već postoji, nisu potrebna velika ulaganja za efikasan prevoz.
Bilo bi najbolje da se ta pruga demontira, a umesto nje uradi Juzni bulevar, kako je i planirano projektnom dokumentacijom.
Jedino bi tako mogle da se smanje guzve kroz centar grada (obzirom da se Nis prostire pravcem istok-zapad), bilo kakav tranzit kroz grad mora proci kroz par ulica u centru.

Izgradnjom takvog bulevara stvorila bi se mogucnost za zatvaranje centra (od Suda do Ureda) i pretvaranje u pesacku zonu.
Svaka vrsta voza, tramvaja, metroa ili bilo kog zeleznickog transporta ne bi smanjila guzve, jer ta trasa ne ide delom gde gravitira stanovnistvo, vec obodima grada.
Na kraju bi dobili nesto sto bi retko ko koristio, a ulupali ogroman novac u nesto sto bi imalo samo jednu liniju.
 
Vrh