Šta je novo?

Brankov most

Baš sam hteo da preko Beokoma pitam da li je moguće da ne mogu da 30 stubova postave odjednom, kad eto ti Čučka da nam kaže da to nije ni bilo planirano odjednom.


"Mi smo, s obzirom na to da su nam stručnjaci dali nalog da uklonimo staru rasvetu sa Brankovog mosta, odmah i pristupili radovima. Imamo 29 stubova javne rasvete i oni se nalaze na dve mostovske konstrukcije, jer je Brankov most sačinjen i od betona i od čelika. Čelični deo koji je nad rekom, imao je 14 stubova, a deo od tržnog centra Ušće do samog čeličnog dela je sa 15 mesta", rekao je za Tanjug Miroslav Čučković, gradski menadžer.


"Mi smo kompletno zamenili rasvetu na betonskoj konstrukciji i možete videti kako je to lep i bezbedan niz za sve učesnike u saobraćaju, dok je čelični deo uklonjen u ovom trenutku, s obzirom na to da je korozija nagrizla i jednu i drugu mostovsku konstrukciju, tu spojnicu koja je držala postolje za taj stub, mi smo sve stubove i postolja sklonili. Sada se u radionici sprema tih 15 novih mesta i svako to čelično mesto sa postoljem će imati pola tone čelika u sebi i biće postavljeno tokom naredne godine", rekao je Čučković.


"Bitno je da ovi orkanski vetrovi koji su bili u proteklom periodu nisu mogli da nanesu štetu, pre svega stubovima, da se neki od njih ne otkači, udari nekog prolaznika ili padne na automobil”, rekao je Čučković.

"Mi smo uradili ono što je trenutno moguće, postavili smo privremenu svetlosnu signalizaciju, obezbedili kako-takvu osvetljenost čeličnog dela mosta, a betonski deo je u potpunosti zamenjen", rekao je Čučković.

"U tih 14 dana kako je najavljeno, mi smo planirali da sve što je na betonskim postoljima postavimo i da sve ono što je na čeliku sklonimo. Čelična konstrukcija nije mogla da se radi u ovom delu godine zato što je antikorozna zaštita koja mora da se postavi, nemoguće je da se radi kada su magloviti dani, kada je velika vlažnost, kada nisu temperaturni uslovni takvi da se kvaliteno sve završi i bude trajno kako je postavljeno pre nekoliko decenija", rekao je Čučković.

On je naveo i da se trenutno završavaju radovi u Partizanskim avijacijama.

"Danas će biti potpuno puštena u saobraćaj i selimo mašine na obodne delove grada. Radićemo u Maloj Moštanici, Barajevu, rekonstrukciju kompletne vodovodne mreže u Šangaju, završetak Batajničke petlje. Sve ono što ne opterećuje centar grada, jer nam je cilj da od 15. decembra do 7. januara grad u potpunosti bude rasterećen za praznike", rekao je Čučković.

Ukratko - mi smo najbolji i najlepši i sve što radimo je sjajno
 
Jutros vidim katadioptere na mostu. Čemu? Nemam pojma. Kada sam prijavljivao da je staza u mraku pre par nedelja, pominjali su katadioptere kao rešenje. Međutim, u međuvremenu je postavljana privremena rasveta.

Nemam pojma, videću večeras da li pomaže.

brnkov katdiopteri.jpg
 
Da li je moguce da toliko dugo nisu ništa uradili sa rasvetom. Bandere se kače na 4 šrafa, mogo za dan sve da ih postave.
 
Dao je Cuckovic neko "objasnjenje"

 
Čemu ovo služi osim da smanji širinu trotoara? Ako je zbog rupa u žutoj traci, postoje prikladniji znaci koji upozoravaju na njih. Ako se spremaju neki radovi, sada je najgori trenutak za to. Ima li neko ideju zašto su ovo stavili tu?

Brankov.jpg
 
Čemu ovo služi osim da smanji širinu trotoara? Ako je zbog rupa u žutoj traci, postoje prikladniji znaci koji upozoravaju na njih. Ako se spremaju neki radovi, sada je najgori trenutak za to. Ima li neko ideju zašto su ovo stavili tu?

Pogledajte prilog 151308
Sigurno sam propustio, ali zašto su umesto "velikih" stubova postavljene (i ostavljene) ove "obične" bandere?

Brankov.jpg
 
Drugim rečima, nabacili su ugovor nekom pajtosu a da nisu prvo proverili koliki je stvarni obim posla, a sada ih zabole da rešavaju problem, i ovako su nas već navikli da trpimo.
 
Класично срљање у посао без адекватне припреме.
 
Jako lose osvetljeno. Par puta prolazio posle renoviranja, bilo je trenutaka kada sam jedva video put.
 
Moze, ali nikad 1:1 kakav je bio. Mozda blizu toga, ako se rekonstrukcija projektuje inteligentno, jer je Brankov Most gotovo skoro kompletno novi most.
 
Svako malo se pojavi neko ko prvi put vidi fotografiju starog mosta i pokrene priču o "obnovi".
Niko normalan neće, samo zbog "izgleda" da već jednom prošireni gredni most koji je ključan u svakodnevnoj upotrebi da menja užim visećim mostom daleko komplikovanije i odavno zastarele konstrukcije (ili proširenim, pa će tek da izgleda nakaradno).
 
Само су искоришћене стопе старог моста, а касније су и оне проширене са проширењем моста.
 
Vrh