Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Po DUP-u iz 1985.je isto planirano iz Vojvodjanske,a ne JG i to celom trasom Vinogradske,koliko mogu da vidim.
Po ovom dupu tesko da je u pitanju ova saobracajnica, jer ona nije ni postojala ni u kalvim planovima do pre 15ak godina kada su prebacili autoput na ovu stranu reke zbog klkzista na Umki.
Ja bih pre rekao da je ovde u pitanju sama Vojvodjanska ulica koja je u tadasnjoj perspektivi trebalo da se prosiri.

Mogli su i da naprave mastavak Jurija Gagarina, verovatno ce jednog dana jer je u planu, nije se odustalo..
 
Ako se pogleda malo bolje,vidi se da saobracajnica seče buducu obilaznicu i ide u pravcu Obrenovca,a obilaznica je do te 1985.bila planirana kroz staro Ledine(trebalo je da nas ruše).Imam i taj plan GUP-a iz 1972.gde se to vidi,a i ja se vrlo dobro sećam kako je bilo.
 
Da da, vidi se. Eto ne znam da li je iko znao da je postojala ta ideja, ja je se sećam kao skroz nove, a moje sećanje zalazi do pre jedno 20ak godina. A skoro sam čuo da se planira da se napravi 2+2 od Milosa velikog do Ostružnice sa sređivanjem klizišta, beše aktuelna ta priča u poslednjih godinu dana. Izgleda da su obe varijante postojale dugo..
 
E zato su meni smešni svi planovi i najave tipa će ćemo ću ćeš ćete... koja im je svrha kad imamo planove koji se nikada neće ispuniti poput pomenutog ili starijih GUPova, a takvih je većih ili manjih, na stotine. Ne znam tačno kakva je statistika, ali možda od 10 najavljenih projekata 1 se realizuje u pristojnom vremenu, 2 sa zakašnjenjem, a 7 nikad.
A apropo tog laganja, prođoh sinoć, i ako je najava da će se do kraja godine pustiti, a treba se gradi veći kružni tok, teško, jer još nije ni pipnut, a i ne vidim razlog zašto nije krenulo nasipanje kamena na početku trase koje je raščišćeno, od kružnog toka. Jer nije neuobičajeno da iako neke parcele nisu eksproprijatisane, da se na okolnim nabacuje kamen, pa se onda ove posle brže popune. Bilo je takvih slučajeva sad na takođe brzoj saobraćajnici ka Valjevu, pa ne vidim šta se ovde čeka.
 
Ako se pogleda malo bolje,vidi se da saobracajnica seče buducu obilaznicu i ide u pravcu Obrenovca,a obilaznica je do te 1985.bila planirana kroz staro Ledine(trebalo je da nas ruše).Imam i taj plan GUP-a iz 1972.gde se to vidi,a i ja se vrlo dobro sećam kako je bilo.
Evo GUP-a iz 1972, u kojem je autoput za Zapadnu Srbiju takođe levom obalom Save - mada bez direktne veze sa blokovima, što je kasnijim razradama ispravljeno - a tu je i kružni prsten preko gornjeg špica Ade koji pominješ, i od kojeg se nažalost odustalo (zbog toga moramo da denivelišemo T6, koji je u tom starom planu bio sporedna saobraćajnica).
GUP_1972-1.jpg

(Ne izgradismo, i grad upropastismo)
 
Zna li neko gde vodi taj nadvoznjak koji je snimio na kraju? Pored velikog magacina Sunca(beton)
 
Rešenje bi bilo blesavo, ultra haos u najavi je uterati ap u i onako kolabiranu vinogradsku, dakle šanse da si u pravu uopšte nisu beznačajne. :D
 
Sa snimka se vidi da, sem na kraju kod kružnog toka zbog eksproprijacija, radovi iz nekog razloga kasne i na početku druge strane kod petlje Surčin, nova petlja baš dosta zaostaje sa onim iza ka NBg koje je asfaltirano. Ali bez te petlje može se spojiti asfaltirati sa postojećim autoputem do kraja godine jer fali par stotina metara, a onda teoretski jeste moguće pustiti spajanjem na Vinogradsku, ali ko zna dal će to tako biti, plus bio bi saobraćajni haos na tom suženju
 
Sa snimka se vidi da, sem na kraju kod kružnog toka zbog eksproprijacija, radovi iz nekog razloga kasne i na početku druge strane kod petlje Surčin, nova petlja baš dosta zaostaje sa onim iza ka NBg koje je asfaltirano. Ali bez te petlje može se spojiti asfaltirati sa postojećim autoputem do kraja godine jer fali par stotina metara, a onda teoretski jeste moguće pustiti spajanjem na Vinogradsku, ali ko zna dal će to tako biti, plus bio bi saobraćajni haos na tom suženju

Radovi kod petlje Surčin su kasnije krenuli zbog izmeštanja gasovoda, samim tim i zaostaju za ostatkom trase.
 
Dobro, ta petlja za puštanje i nije tolko bitna, može se pustiti i bez nje. Bitno da završe njen nadvožnjak da mogu mašine prebacuju preko njega a ne preko autoputa pa će onda moći asfaltiraju preostalih par stotina metara do spoja sa sadašnjim autoputem.
 
Ma samo neka je puste. Neka i malo makadama nanesi na 100ak metara, kakve veze ima. Nije bitno kakvo je prikljucenje ni sa jedne ni sa druge strane i to sto ce vam trebati barem po pola sata na svakoj, bitno je da mozete da opicite 150km/h izmedju. I onda se pitamo ato se sve radi na pola.
 
Vrh