Šta je novo?

Zrenjaninski put

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885792#p885792:2kzthvjw je napisao(la):
Piccolo » Sub Okt 02, 2021 8:50 pm[/url]":2kzthvjw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885724#p885724:2kzthvjw je napisao(la):
Blade » Sat Oct 02, 2021 4:33 pm[/url]":2kzthvjw]Te jako velike gužve su delom do ljudi. Mnogo njih ne ide ni u Borču ni u Krnjaču, nego prelazi Pančevački most, a dolazi iz pravca Padinske Skele. I umesto da se popne na SMT, pa ka Pančevačkom putu i onda na most, idu pravo kroz naselja. Takav je naš čovek, naučuo samo pravo kao konj sa amovima, nema ni levo ni desno.

Što ne znači da nije prekopotrebna već duže vreme ,rekonstrkcija te deonice, sve do nekadašnjeg restorana ,,Putnik".

Sad ispade da je mala Padinska Skela najveći generator gužvi na Zrenjanincu lol. Izvini ali ovde je isključivo vlast kriva, u nedogled se odlaže ovo proširenje kao i gomila drugih prioritetnih projekata, koje su najavljivali pre par godina ali i pored "rekordnog budžeta" ništa se ne radi a ovo što se uradi bolje da nije s obzirom na kvalitet.

Kolega, ja napisah, ,,sve sto dolazi iz pravca Padinske Skele" , a ne ,,iz Padinske Skele". Iz tog pravca stižu svi oni koji dolaze Zrenjaninski putem, nebitno iz kog mesta, a cilj im je Beograd ili da prodju kroz isti i da idu dalje.
A vlast je kriva naravno. Oni objekti koji su metar uz put, sugurno nisu legalni, niti bi kao takvi mogli da prodju. Čak i da nekim slučajem neki od njih jeste, mora da se ruši uz kakvog god proceduru, zarad opsteg interesa, a to je proširenje puta, koji je davno prevazišao svoj kapacitet. Bar zadnjih 20 godina, koje patim vrlo dobro, a i više.
 
Ovo što se vidi iz toga i planova sa sajta grada izgleda kao da Energy net sebi sređuje "kraj" i menja namenu površina. Verovatno iz budžeta. Generalno bi i trebalo da bude uljudno, ali za sve naravno.

Nema tu nikakve kompletne rekonstrukcije kao što piše u tom fejk naslovu.
 
Ja se iskreno nadam da će prilikom rekonstrukcije uraditi jedan kršteni drvored po obodima, pošto je ceo Zrenjaninac dehumanizovan do krajnjih granica. Trenutno ne znam da li do Borče ima jednog drveta uz put. O trotoarima da ne pričamo...
 
zrenjaninski_put_210520_tw630.jpg

 
Јуче, а и данас, је објављен „Јавни увид у Нацрт ПДР дела Зрењанинског пута - канал Себеш“, односно од канала Себеш до саобраћајнице „Северна тангента“ тј. до петље „Ковилово“.
https://www.beograd.rs/cir/gradski-...rt-pdr-dela-zrenjaninskog-puta---kanal-sebes/

Комплетна документација
https://urbzavbg.sharepoint.com/sit...авни увиди/PDR dela Zrenjaninskog puta&p=true

https://www.beoland.com/javni-uvid-...tina-palilula-sa-izvestajem-o-strateskoj-pro/

Дужина ове деонице која је обухваћена овим планом је 4 км, са две траке по смеру свака по 6,5 метара ширине, разделна баштица ширине 8 метара за обострани градски саобраћај (аутобуси и трамваји), обостране бициклистичке стазе-свака ширине по 1,1 метара, а биће и двосмерних бици стаза ширине 2,2 метра.
Трамвајски саобраћај је планиран од Панчевачког моста до гробља Збег са денивелисаним приступом, где ће бити и планирана окретница и депо.

Ево ортофото приказа планиране деонице и четири цртежа планиране намене.
ортофото планиране намене.JPG

mapa-13.jpg


Планирана намена 2.1
2.1 планирана намена.JPG


Планирана намена 2.2
2.2 планирана намена.JPG


Планирана намена 2.3
2.3 планирана намена.JPG


Планирана намена 2.4
2.4 планирана намена.JPG


:sesir:
 
Занимљиво да планирају кружне токове. Штета што нису смислили некако да трамвај спроведу кроз насеље, макар једносмерно.
 
Hej, bolje je i ovako. Realno će smanjiti udeo autobusa u tom delu, a i brojne linije (96) će izgubiti svoj smisao. Bolje je da onda naprave drugačije veze, fidere, tramvaju.
Dopada mi se ideja da tramvaji i autobusi, kao gradski prevoz, imaju zajedničku traku. To znači da će gužve između Borče i Pančevačkog mosta biti premostive prevozom, koji će realno postati funkcionalniji.
Sad, pretpostavljam da je na istu foru planirano i nadalje - ka Mostu.

Samo će, kad ovo budu krenuli da rade, napraviti takav pakao stanovnicima.
 
Трамвај ће свакако допринети побољшању амбијента и некој врсти еманципације из магистрале са стовариштима, радионицама и салама за свадбе у градски булевар. Занимљиво да се преко пута гробља планира трамвајско-аутобуска окретница. Да неће линије 101, 106 и 107 да скрате до ње?
 
Što da ne - uštede na gorivu. Mada bih ja tuda proterao i 96. Samo, ako naprave tramvajsku liniju od Zbega do Pančevačkog mosta, opet će ljudi presedati kod Metroa na autobus da bi prešli most.
 
Треба ваљда и преко моста да иде трамвај, локално нема пуно смисла. Само што је по мени грешка што се трамвај наставља ка Омладинском, уместо да провуку нову пругу дуж Дунавске.
 
Tu dolazimo do istog problems kao na NBG, gde je presedanje kod Ušća na autobus, radi veze sa Zelenim vencem, Trgom republike i okolinom, a ovde presedanje kod Metroa radi veze sa Bulevarom despota Stefana i Trgom republike.
 
Зато су морали да осмисле трамвај од Панчевачког моста дуж Деспота Стефана до Трга републике и Ташмајана макар. Знам да мало ситуацију ту отежава тунел код Ботаничке, али мислим да има простора да га и трамвај заобиђе. Алтернатива је скроз нова пруга дуж планиране нове трасе Дунавске.
 
Трамвај ће свакако допринети побољшању амбијента и некој врсти еманципације из магистрале са стовариштима, радионицама и салама за свадбе у градски булевар. Занимљиво да се преко пута гробља планира трамвајско-аутобуска окретница. Да неће линије 101, 106 и 107 да скрате до ње?
Koliko ja znam na Zbegu već postoji okretnica, koja se ne koristi, odnosi koristi se samo za uklapanje vremena 101.

Inače ispred raskrsnice kod Metroa, tačno pred semaforom su posadili LED bilbord, ne znam ni kako je dozvoljeno uraditi tako nešto, i izgleda da si prilikom kopanja temelja, pokidali senzore za pametni semafor, pošto taj semafor više nije usinhronizovan sa ostalima. A taman je lepo odrađen bio zeleni talas.
 
Ова нова окретница је планирана са друге стране, преко пута гробља.
 
Jel to znači da planiraju ovu postojeću da "bace".
 
Није обухваћена овим планом, мислим да је неће дирати.
 
Inače ispred raskrsnice kod Metroa, tačno pred semaforom, posadili su LED bilbord. Ne znam ni kako je dozvoljeno uraditi tako nešto i izgleda da su, prilikom kopanja temelja, pokidali senzore za pametni semafor, pošto taj semafor više nije usinhronizovan sa ostalima. A taman je lepo odrađen bio zeleni talas.
Zašto me ovo uopšte ne čudi...

Tu dolazimo do istog problems kao na NBG, gde je presedanje kod Ušća na autobus, radi veze sa Zelenim vencem, Trgom republike i okolinom, a ovde presedanje kod Metroa radi veze sa Bulevarom despota Stefana i Trgom republike.
Da, ali "proterivanje" tramvaja duž Bulevar despota Stefana nije uopšte ni planirano. Tramvaj ne znam jel bi mogao kroz Terazijski tunel (ne razumem se). U slučaju da tako nešto naprave, komotno mogu da naprave 95 tramvaj, jer bi im 75% posla bilo gotovo.
 
Poslednja izmena:
Према плану шинских система за град Београд, трамвај преко Панчевца се спаја са Омладинским стадионом.
 
Inače ispred raskrsnice kod Metroa, tačno pred semaforom su posadili LED bilbord, ne znam ni kako je dozvoljeno uraditi tako nešto, i izgleda da si prilikom kopanja temelja, pokidali senzore za pametni semafor, pošto taj semafor više nije usinhronizovan sa ostalima. A taman je lepo odrađen bio zeleni talas.
Danas taj semafor nije ni radio pola dana (treptao je žuto). Šta god da su mu uradili, objasnili su mu.

Inače, fotka ispod je ta kod raskrsnice (jes' mutna, prolazio sam autom) i napravljena je pre par časova. Takođe ima još jedan bilbord na spajanju pančevačkog i zrenjaninskog puta gore gde obično stoji radar. To kad upale, znajući ostale led bilborde...

IMG_20220222_214650.jpg
 
Prijavio sam Beokomu problem sa tim semaforom, pa ćemo videti da li će ga rešiti.

Bilbord je jeziv, mogu misliti na šta će to ličiti kad krene da šljašti tik ispred semafora. Pored toga gde stoji radar, stavili su još jedan na početku izlazne rampe sa Pančevačkog mosta ka Borči. Koliko znam to su valjda DPC bilbordi koje su dobili kroz koncesiju za podzemne prolaze.
 
U jeku Šapićeve asfaltizacije™, voleo bih da ga podsetim na deonicu Zrenjaninskog puta od skretanja za Borču do Zbega.

I usput da pitam, šta je tu zaista zapelo nakon svih ovih godina. Rekao bih čak da do Lidla u Borči komotno može da se proširi, čini mi se da nema čak ni objekata na trasi koji bi smetali. Mada možda grešim, ali odokativno, stvarno deluje kao da mogu da se uguraju dve trake sa obe strane.
 
Vrh