Šta je novo?

Zrenjaninski put

U jeku Šapićeve asfaltizacije™, voleo bih da ga podsetim na deonicu Zrenjaninskog puta od skretanja za Borču do Zbega.

I usput da pitam, šta je tu zaista zapelo nakon svih ovih godina. Rekao bih čak da do Lidla u Borči komotno može da se proširi, čini mi se da nema čak ni objekata na trasi koji bi smetali. Mada možda grešim, ali odokativno, stvarno deluje kao da mogu da se uguraju dve trake sa obe strane.
Каква му је логика, вероватно би прво проширио Зрењанинац са 2+2 на 3+3 и направио још већи чеп тамо пред скретање за овчански пут, а наставак ка Збегу не би ни погледао.
 
Prvi put sam isao kao putnik gspa do Borce , tako da sam uglavnom imao priliku da razgledam okolinu, jer uglavnom uvek vozim i gledam pravo. Na sta ono lici, jedna velika tuga i sramota. Ceo put vapi za bar iole sanitarnim sredjivanjem. Objekti koji se grade kao turska vukoje*******ina , sa po 6 7 spratova. Trotoara nema, blatiste, onaj kanal razvio radioaktivnu floru i faunu, stajalista katastrofa. Pakao zivi to sce treba pola sruaiti i trasirati postenu ulicu, i sve iz pocetka.
A propo siranj tramvajske mreze, bice interesantno videti katice kako prelaze Dunav na tom novom Pancevcu za jedno 60 godina.
 
Тешко да ће ту бити икаквог помака. Пут је доста виши од "тротоара", а пола тротоара су уствари нека врста паралелног коловоза за попречне сокаке. Зграда има разних, од аутосалона, хипермаркета, сала за свадбе до аутоотпада, разних радионица, стоваришта и уџерица.
 
Prvi put sam isao kao putnik gspa do Borce , tako da sam uglavnom imao priliku da razgledam okolinu, jer uglavnom uvek vozim i gledam pravo. Na sta ono lici, jedna velika tuga i sramota. Ceo put vapi za bar iole sanitarnim sredjivanjem. Objekti koji se grade kao turska vukoje*******ina , sa po 6 7 spratova. Trotoara nema, blatiste, onaj kanal razvio radioaktivnu floru i faunu, stajalista katastrofa. Pakao zivi to sce treba pola sruaiti i trasirati postenu ulicu, i sve iz pocetka.
A propo siranj tramvajske mreze, bice interesantno videti katice kako prelaze Dunav na tom novom Pancevcu za jedno 60 godina.
Ovo će biti treći Beograd jednoga dana. Za sada deluje baš kao vuko****na ali tako je izgledao i Novi Beograd pre 70 godina. Pitanje je koliko brzo cela ta "urbanizacija" može da ide. Mi bismo odmah, ali kada pogledam da jedan Bulevar patrijarha Pavla rade toliko dugo, šta od ovoga mogu da očekujem. Obećavali su političari izgradnju kanalizacije za početak, pa to više niko i ne spominje. Gomila je započetih projekata u gradu, a jako malo završenih.
 
Па оно, НБГ је пре 70 година био село и мочвара, овде имамо микс Калуђерице, Ледина и Ибарске магистрале у равном.
 
Лева обала је слепо црево Београда и ситуација ће бити само гора. Неминовно је да ће доћи до појачане имиграције из земаља мање развијених од Србије. Тај процес је већ отпочео, али ће се интензивирати у следећих 10 година. Лева обала ће готово сигурно, као област са најгором инфраструктуром и условима за живот у Београду, постати главна дестинација нових досељеника. Њихова концентрација на једно место ће створити проблеме који већ постоје у многим европским градовима.
Једна, на први поглед минорна ствар као ширење Зрењанинског пута од скретања до Пупиновог моста, знатно може да промени курс. Али, то је све бадава, слепо црево ће остати слепо црево. Радничка класа има много већи праг толеранције.
 
Vrh