Šta je novo?

Zeleni venac


Ništa ja ovde ne razumem. Otprilike čitam kao:
“Svašta smo nešto izmenili i biće na kraju sve to bolje, verujte nam”

Posebno ovaj deo:

“Pored toga, izvršene su geometrijske korekcije raskrsnice ulica Zeleni venac i Kraljice Natalije, pomereni su pojedini pešački prelazi i optimizovane su pozicije stajališta kako bi se omogućila efikasnija cirkulacija vozila.”
 
Poslednja izmena:
Ово ће се стварно завршити тако што бесан народ изврши геометријску корекцију интерних органа одговорних за уништавања града
 
S obzirom da nema igla gde da padne na Zelenom vencu a uskoro će biti građena i garaža u parku kod Brankovog mosta metro je jedina moguća opcija, a tako daleko...
 
Лепо трамвај кроз жуту траку и то је то. Њихов већи капацитет би редуковао гужву коју праве аутобуси. Сам правац Бранков мост-Бранкова улица дестимулисати за кретања даље од центра града форсирањем будућег тунела Екоф-БДС.
 
I to je valjda to od radova u zoni okretnice
IMG_5316.jpeg

Kao da su malo uvukli trotoar
 
I kako stvari stoje, ništa od levog skretanja iz pravca Londona
 
Rešenje za Zelenjak je podzemna traka iz Brankove za sve koji skreću ka okretnici. Da ulaze kod one kockarnice. Morao bi da se žrtvuje deo podzemnog za pešake i stepenice, ali mogla bi da se smisli alternativa. Može to gradonačelnik.
 
Ovo vise je slika cemu ne sluzi komunalna policija a ne niski ivicnjaci...ne mozemo bedeme da pravimo oko staza za peseke sa se debili ne bi parkirali kako hoce...
 

“Грађани се веома често обраћају са захтевима за уградњу стубића на тротоарима како би се обезбедио пролаз за пешаке, али се изузев у непосредној зони школа или на раскрсницама и пешачким прелазима, у циљу заштите прегледности, на остатку тротоара стубићи не уграђују, јер би то водило ка недопустиво скупом решењу када је у питању уградња и одржавање. Осим тога, и сама забрана прописана законом постала би апсурдна и односила би се на забрану нечега што је неизводљиво (паркирати на тротоару на коме су уграђени стубићи којима се то спречава) - рекли су за наш лист у Секретаријату за саобраћај.”

Šta reći dalje na ovu temu, nakon ovakvog odgovora “nadležnih”. Mislim zaista: “ne možemo da rešimo problem stubićima jer onda ne znamo šta ćemo sa zabranom koja bi trebala da reši isti taj problem”. Bar da stvarno kažnjavaju to strkitno pa i da ne kaže čovek ništa, a ovako…
 
Poslednja izmena:
Волео бих да опет буде као пре.
1744393525883.png

Београд је изгледао много лепше, чистије и боље по питању урбанизма, и саобраћајне инфарструктуре док нису дошле црне деведесете, и све кренуло низбрдо. Данашњи Зелени Венац изгледа као да је преживео руску инвазију. Нажалост, исто то се може рећи и за остатак Београда. Нови Београд се још увек добро држи, али питање је колико дуго.
 
Волео бих да опет буде као пре.
Pogledajte prilog 235100
Београд је изгледао много лепше, чистије и боље по питању урбанизма, и саобраћајне инфарструктуре док нису дошле црне деведесете, и све кренуло низбрдо. Данашњи Зелени Венац изгледа као да је преживео руску инвазију. Нажалост, исто то се може рећи и за остатак Београда. Нови Београд се још увек добро држи, али питање је колико дуго.
ZV na slici stvarno izgleda bolje nego danas, ali pre svega zato što je novo i blisko originalnom projektu, bez nadogradnji itd.
Ali, pogledaj bilo koji snimak iz 1980ih pa ćeš videti koliko je lepo Beograd izgledao, naročito istorijsko jezgro grada - Savamala, Dorćol ili bilo koji deo istorijskog jezgra izgleda jezivo. Da ne pominjem parking na Trgu Republike ili ispred Doma Sindikata, Knez Mihajlova kao saobraćajnica, ona horor verzija obrijanog Narodnog pozorišta itd. Beograd je verovatno najbolje u svojoj istoriji izgledao za vreme Milana Stojadinovića, a i tada je imao horor delova poput Jatagan-ma(ha)le.
 
Самоуправљачка уређења јавног простора је углавном промашај у старту, превише степеника, ћошкова и слепих углова, а одржавање компликовано.
 
Волео бих да опет буде као пре.
Pogledajte prilog 235100
Београд је изгледао много лепше, чистије и боље по питању урбанизма, и саобраћајне инфарструктуре док нису дошле црне деведесете, и све кренуло низбрдо. Данашњи Зелени Венац изгледа као да је преживео руску инвазију. Нажалост, исто то се може рећи и за остатак Београда. Нови Београд се још увек добро држи, али питање је колико дуго.
Nije baš tema je al kad već pomenu Novi Beograd i izgled iz prošlosti:

 
Vrh