Šta je novo?

Zeleni venac

Па добро, свакако да је боље него што је било. Плоче за сада делују пристојно, видећемо у будућности. Добро је што се сређује и ограда. И ја мислим да у друштву са нашим степеном свести стубићи треба свугде да се налазе и да буду што јачи. Наравно, сада је друго питање одржавање. Било би добро када би и овај простор нека приватна фирма одржавала као јавно-приватно партнерство.
 
A kada će da reše problem beskućnika u prolazu.

Inače, svako jutro je nadrealna scena u prolazu - umetnik (verovatno sa svim potrebnim dozvolama) svira gitaru, a oko njega spavaju beskućnici.

Da ima dovoljno kapaciteta da se prime svi beskućnici u prihvatilišta ne bi bilo toga ili bi barem bilo svedeno na minimum, niko tu ne bi spavao u prolazu da ima bolju alternativu. To je samo jedna od stavki za koju bi morala da se odvoje veća sredstva u budžetu. Gledao sam nedavno neku emisiju gde pominju da po procenama u Bg ima oko 5 hiljada beskućnika, a ti trenutno imaš kapacitet ispod 300 mesta u prihvatilištima i privremenim prenoćištima tokom zime.

Isto kao što se ne odvaja ništa za rešavanje problema romskih karton sitija po celom gradu, a lako to može da se reši da ima volje, neki drugi gradovi su to uspešno odradili. Pravi problemi se guraju pod tepih, a prodaju se populističke priče.
 
1000057978.jpg
 
Zanimljivo rešenje. Čekamo ponedeljak i prvu gužvu.

Odmah vidim problem da će autobus iza morati da autobus ispred u slučaju velikog broja putnika u autobusu ispred.
 
Ovako autobusi ne mogu da uključe "preko reda", tj samo prvi autobus na vrhu stanice može da se uključi i to tačno na predviđenom mestu.
 
Dobro, ako ćemo iskreno, imamo već takav sistem u Kneza Miloša, i rekao bih da više pomaže nego što smeta.
Tok saobraćaja je nešto jednostavniji i uredniji.

Veće je pitanje da li su uglovi i dimenzije dobro odmereni za zglobne autobuse.
 
Већ видим шта се десило.
Доктор Шапић задовољно прелази Бранков мост на путу на посао, кад цап, на Зелењаку га исече зглобни 65 који је завршио пријем путника пре него 95 испред њега, и кренуо да га обилази.
-Е нећеш га мајци! увео сам ја ред у ред вожње, у наплату и у колор шему, увешћу вала и у кретање са стајалишта! Хало БГ пут. Хоћу да сместа ставите неку баријеру да аутобуси на Зеленом венцу иду један по један.
 
-Е нећеш га мајци! укинуо сам ја ред вожње, у наплату и у колор шему, увешћу вала и у кретање са стајалишта! Хало БГ пут. Хоћу да сместа ставите неку баријеру да аутобуси на Зеленом венцу иду један по један.
Остало сасвим реално.
 
U Kijevu je ovo standardno rešenje protiv "četiri migavca".
Uglavnom se postavljaju u dvosmerne ulice sa dve trake ukupno. Da nema delineatora, onda bi svi stajali sa četiri migavca samo tetki da nešto odnesem. Nakon postavljenih delineatora onda, ako neko stane, onda svi stoje, pa zato niko i ne staje.
Po meni ovo je super rešenje za naše ponašanje u saobraćaju.
Evo primera, pre se ovde parkiralo evo kako:
Kijev.png



nakon postavljenih stubića na srednjoj liniji, sada tu postoje dve trake bez parkiranih automobila
 
Ovako nešto su stavili i na ulazu u garažu Pionirski park. Neka ogradica...pa kad se ljudi zeznu i vide da je to ulaz u garažu vraćaju unazad.
Baš htedoh da pomenem to. Očigledno ima smisla ona teorija da mu je autobus isekao put, kad je dolazio iz svoje vile do skupštine grada, pretpostavljam da se ista stvar desila i na ulazu u garažu Pionirski park, pa je ekspresno naredio da se montira ograda.
 
Šta ako se na stajalištu pokvari autobus? Kako će da ga obilaze? I bez toga je loše rešenje, jer se ovde autobusi prestrojavaju dve trake, nije samo uključenje kao u Kneza Miloša ili na Sajmu. Ovde se dešavalo da autobus iza "pomogne" ovom ispred pri uključenju. Sad to neće biti moguće. Ali šta uopšte očekivati od najgore vlasti u istoriji Beograda?
 
Poslednja izmena:
Vrh