Šta je novo?

Trotoari

Да, наравно.. :D

Како сам застао да усликам тротоар, почеле су истрчавати из живе ограде, односно круга Дипоса, а како сам се ја померао - и оне су са мном, после је пало чешкање и предење и све што уз то иде..
 
Sto nisu uradili trotoar kod parkica rozali marton kome su to ostavili
 
Мислим да су у питању темељи где ће бити пришрафљене нове табле за стајалишта јавног превоза.
 
14516605_188303298245861_4567576914348680094_n.jpg


fejsbuk kaže da je godina 1942.
 
У оквиру уређења стајалишта "Пут за Заклопачу" ради се и тротоар од стајалишта до улаза у насеље Пандурице (викенд насеље у Заклопачи). Тротоар је у овом делу пристојне шириње, а наставља се на свеже асфалтирану Београдску улицу са које се после силази (вероватно неким степеницама, јер је она једино што спаја тротоар, а улица је слепа и то је једино решење) на други део мало ужег тротоара.
Уређење стајалишта "Пут за Заклопачу" by Somi303, on Flickr
Поглед назад на стајалиште и тротоар
Уређење стајалишта "Пут за Заклопачу" by Somi303, on Flickr
Београдска улица
Уређење стајалишта "Пут за Заклопачу" by Somi303, on Flickr
Уређење стајалишта "Пут за Заклопачу" by Somi303, on Flickr
Уређење стајалишта "Пут за Заклопачу" by Somi303, on Flickr
:!: :?: :arrow:
Уређење стајалишта "Пут за Заклопачу" by Somi303, on Flickr
Уређење стајалишта "Пут за Заклопачу" by Somi303, on Flickr
Уређење стајалишта "Пут за Заклопачу" by Somi303, on Flickr
Уређење стајалишта Пут за Заклопачу by Somi303, on Flickr
Између ове рампе на крају улице и наставка тротоара нема ничега и ту би требале да иду те степенице (то сам ја закључио, не знам које је коначно решење :!: )
Уређење стајалишта "Пут за Заклопачу" by Somi303, on Flickr
Улаз у насеље
Уређење стајалишта "Пут за Заклопачу" by Somi303, on Flickr
Криминална ширина тротоара
Уређење стајалишта "Пут за Заклопачу" by Somi303, on Flickr
 
Trotoar je komotno mogao biti siri za 30 cm vjerovatno sve rade odokativno
Plus cudi me paralelni put uz glavni put a postoji veza dvorista i glavnog puta plana nigdje
 
Тротоар је могао бити дупло шири, овако су оставили овај простор између који су почели да бетонирају вероватно у циљу одвода кишнице. Штета само што су се појавили колотрази и пут у једном делу утонуо око 20-30 цм па то нема сврху јер вода јури низ канал на путу. Сад ми је криво што се нисам сетио да фотографишем то улегнуће које се мале рупице претворило у потенцијално клизиште!
Пут иде паралелно и има око 5 излаза на Смедеревски пут од којих су само два асфалтирана, остале су оставили људима да сами бетонирају
Уређење стајалишта "Пут за Заклопачу" by Somi303, on Flickr
 
Замена тротоара у центру Лештана,испред зграде поште и месне заједнице.
jt9mci.jpg
4h6rfa.jpg
 
Simpatican behaton krenuli su dobro da slazu pa su se zeznuli red uskih ploca nisu uopste stavili prva fotka
 
Већ је ред да заврше тротоар на деоници саобраћајнице Т6, од излазне рампе са аутопута па даље скоро до десног скретања према т.ц. Змај и фабрици Змај. Ту је сад земљана утабана стаза, која је углавном зарасла у траву и којом се крећу пешаци и по који бициклиста.
Кад би се урадио тротоар био би прописне ширине, 3 метра и без проблема би могла да се изгради и бициклистичка стаза. Целом дужином је ископан и једним делом озидан, канал за скупљање и одвођење кишнице !

Иста ситуација је и на другој страни улице, а како то све изгледа ево у пар слика.

Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2

Мали проблем би био код уливања излазне рампе са аутопута у саобраћајницу Т6, да ли урадити овде пешачки прелаз или пасарелу ?! Лично пре сам за пасарелу, сигурније и безбедније је.

Pogledajte prilog 1
 
Trafike u centru još nisu jednobrazne, a ni one koje su zamenjene ne poštuju nova pravila izgleda

N8rktkqTURBXy8zN2MwYzIwYTQ4ZThjN2E0MmI2ZWMzMDA3NWMwYTc2YS5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA

Iako su u većem delu Starog grada, Vračara i Savskog venca u poslednjih godinu dana nikli novi, crni kiosci, ostao je još popriličan broj onih starih. A dodatni problem jeste to što ni ovi novopostavljeni ne poštuju gradsku odluku da frižideri, bilo da su za sladolede ili za pića, ne mogu da budu izvan samog objekta.

Radnice novih trafika uglavnom ne znaju ništa o tome, osim da su njihove jedinice zamenjene pre oko tri-četiri meseca prošlog leta.
ehkktkqTURBXy80ODEwYzRkNDBkMzcxMDM5YWViYzdmNjQ0YjliODE4Ni5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


- Nas to nije briga, naše je da radimo. Znam samo da je pola Bulevara već promenjeno - kaže zaposlena u jednoj trafici u Bulevaru kralja Aleksandra.

Slična situacija je i na Slaviji, u jednoj ušuškanoj staroj sivoj trafici, gde mušterijama služe dvoje vrednih radnika.

- Ma zameniće i nama. Ne znamo kada, ali će menjati. Celu mrežu moraju da promene do Nove godine, valjda. Kada dođu i kažu "sutra je sklanjanje", naše je da popakujemo robu i posložimo je u novi objekat - objašnjavaju Željko Ranković i Stana Dekić.

Na Trgu republike najupečatljiviji je prizor jer stari i novi kiosk stoje tik jedan pored drugog. Prolaznici i ne obraćaju pažnju na izmene jer su im najvažnije namirnice, a ne oblik i boja.
fC2ktkqTURBXy9jNmIyMGZjOWZhZDJlNTM2NmRjM2Q2M2FhNjk1NzRmMC5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


- Kupujem često ovde, ali nisam primetio razliku. Šta ova ne valja, a ona valja? - pita se Zoran uz osmeh i dodaje da je njemu svejedno gde kupuje "jer su novine i cigare iste na svakoj trafici".

Cena novih, tipskih kioska kreće se skoro do 10.000 evra, a rađeni su u tri veličine: od 6,5, 8,5 pa do 10,5 kvadrata.

Kako nam je potvrđeno iz Gradske uprave, ništa u međuvremenu nije menjano, te će odluka o jednobraznim kioscima stupiti na snagu 1. januara 2017. godine.

U OSTALIM OPŠTINAMA DO 2019.

Procena je da na tri centralne opštine ima skoro 200 trafika ili kioska, a u celom gradu - 750. Rok za zamenu u ostalim delovima grada je kraj 2018. godine


IZVOR BLIC
 
Milano mogao si ovo u temu o kioscima da stavis spoljne jedinice frizidera moraju da se uklone do 1 januara
 
Гаго, плус за фотке и иницијативу,

додао бих само још и то да уз ограду фабрике "Змај", као и делом са друге стране уз "Грмеч" постоје уређене стазе које су зарасле, а које је пешацима безбедније за користити, него ове до самог коловоза због честог излетања возила. Постављао сам фотографије на овој теми, али их није могуће видети из познатог разлога.
 
Хвала Вожде :sesir:
По овим тротоарима уз "Змај" и "Грмеч", дању како-тако може да се прође, ко зна за њих, али ноћу нико.
Узвраћам са плусићћћем :wink:
 
Vrh