Ziu je mislim prvi put stigao u Beograd krajem 70-tih, možda čak i 1979. Prve serije nisu valjale, o čemu je @branik pisao, dok kasnije serije jesu bile poboljšane, al kao što i sam kažeš, sve je to bilo poprilično zastarelo, drndavo, bučno, neudobno, al barem donekle izdržljivo. Svakako nisu mogli ni prići ičemu tada sklapanom u nekoj od zemalja razvijenog dela ondašnje Evrope. I trole iz Austrije su bile moguće i iz 80-tih, ili eventualno sa početka 90-tih. Baš kao kad bi uporedili Yugo i to one starije 45-ice sa Mercedesom serije 123 ili 124. Jednostavno, navikli su nas da su trole težak dreš oduvek i to je to. Ja i sad verujem da ih većina posmatra kao teško inferioran prevoz, pogotovo što smo imali dodira i sa vrlo korektnim autobusima, a pogotovu to važi za ljude koji nisu mnogo zagledali, niti se vozili trolejbusima po inostranstvu, ako su uopšte igde i putovali. Ovo govorim u smislu da ne verujem da bilo tu nekog većeg otpora i da odluče da ih sutra potpuno uklone sa ulica.