U jednoj varijanti je bilo ili Dobračinom ili Uzun Mirkovom - Tadeuša Košćuškog - Dunavskom zajedno sa 31 i eventualno 27 , da bi kasnije 31 stavili da ide Francuskom , a nešto kasnije se pojavila i ideja o proširenju Francuske sa ukidanjem parkinga , gde bi provukli sve trole , liniju 31 i sve autobuse koji okreću na Trgu. Naknadno su se u priču ubacile i podzemne garaže na Trgu republike i Studentskom trgu. Garaža na Trgu republike bi bila ispod parkića gde sada okreću autobusi a ulaz gde je trenutno okretnica. Na Studentskom trgu je planirano da ulaz bude iz Uzun Mirkove. Zamišljeno je da se Studentski park sruši izgradi podzemna garaža i on ponovo izgradi. Kada je krenula seča stabala u Studentskom parku , digla se buka oko toga i ekspresno je stiglo saopštenje da to nema veze sa izgradnjom podzemne garaže , već sa time što se uklanjaju stara i trula stabla. Posađeno je nekoliko mladica i ceo postupak je obustavljen iako je bilo priče da je potrebno još stabala ukloniti. Najnovija ideja im je bila da provuku tramvaj Vasinom i Uzun Mirkovom , preko Terazija i Kralja Milana , da 31 postane solo elektrobus , a da trole Nemanjinom , Kneza Miloša , Takovskom , Cvijićevom i Venizelosovom sprovedu do Dunavske , uz ukidanje pravca ka Trgu republike i Studentskom trgu , sa skraćenjem pojedinih linija do okretnice na Slaviji (ono parče Kralja Milutina koje koristi A1). Od tramvaja se odustalo , a šta će biti od najavljenog sa trolama , to izgleda niko živi ne zna , čak ni sami oni koji odlučuju o tome.