Kad ce da siri tunel sapke? Kad sve rascepljuje u gradu moze da rascepi i i tunel a mozda i Knez Mihajlovu da asfaltira ponovo da bude za saobracaj sa parking mestima..
Ne znam, pitaj njega
Kad ce da siri tunel sapke? Kad sve rascepljuje u gradu moze da rascepi i i tunel a mozda i Knez Mihajlovu da asfaltira ponovo da bude za saobracaj sa parking mestima..
Gužve se neće smanjiti da se napravi deset linija metroa,naši ljudi da se odreknu automobila to teškoBeograd moze da progleda samo AKO se metro napravi kako valja.
Kod mene u Zemunu predvidjena je jedna stanica blizu zgrade (oko 200m daleko) i tacno me vozi do posla. Ne znam zasto bih isao autom u tom slucaju.
Stari deo grada nije predvidjen za ovoliki saobracaj, niti ce ikada biti. 2-3 tunela mogu da pomognu, ali da ce se sva uska grla rasteretiti - nece.
Na ovom mestu denivelisanost bi pomogla da se ljudi koji silaze sa mosta ne ukrstaju sa ovima iz NT.Само денивелација Србина спасава.
Чињеница је да су кружни токови са више од 2 траке јако проблематични и то нема везе искључиво са нашим навикама у вожњи, непознавањем прописа итд. Велики вишетрачни кружни токови постоје с разлогом да убрзају саобраћај на критичним локацијама сабирања огромног протока возила, али то ништа не вреди ако тамо негде даље од улаза и излаза из кружног тока не функционише прилив и одлив саобраћаја из кружног тока, а то је случај сада код Ушћа.
За ефикасно одвијање саобраћаја, Београду недостаје приличан број петљи, тј. денивелисаних раскрсница. Уместо великих кружних токова у граду који се свакодневно зачепе и не раде оно за шта су предвиђени, требало је те критичне градске тачке денивелисати. Славија, Ушће, општина Нови Београд - сваки од ових кружних токова је морао бити денивелисан. Е сад, да ли би естетски било прихватљиво да постоји петља у центру града насред трга Славија - можда не, али би сигурно било функционално. Верујем да је неко од инжењера то и предлагао кад се реконструисала раскрсница код Ушћа и трг Славија, али да су такви предлози одбијени зарад очувања естетског социјалног мира у граду. Да су на спољним тачкама ових кружних токова направљене пасареле или подземни пролази и то би допринело колико-толико убрзању саобраћаја на улазу и излазу из кружних токова и то ми је за сада највећа мистерија зашто макар то није урађено. Славија је чист пример неизбалансираног кружног тока који практично има 3+2 траке и више улазних тачака од излазних, сама логика намеће закључак да ће такав кружни ток зачепити саобраћај у критичним интервалима током радних дана и лоших временских услова.
Пешаци и бициклисти ће можда имати замерку због овога што сам написао, али погледајте модерне светске метрополе које су пријатељски оријентисане према пешацима и бициклистима и поред толико петљи и денивелација усред центра града које понекад изгледају дистопијски, али ипак се већина људи диви функционалности и одрживости таквих градова. Сингапур, Хонг Конг, Шангај, Токио...
Закључак: Београд ће прогледати кад буде успостављен независан шински саобраћај, масовна денивелација моторног саобраћаја где год је то могуће и строго контролисана градња нових стамбених и пословних објеката. Саобраћај у Београду ће наставити да колабира све док не буду испуњена макар два од ова три услова. Уз константно ширење града и прилив нових становника, једино то може учинити живот у Београду подношљивим.
Денивелација, браћо моја, денивелација, а не звона и прапорце.
Зваћемо га "пропоар"Trotoar prop’o
Dugo je trajalo…
Baš sam juče prošao peške od Tramvajskog mosta do kružnog toka - tu je nov asfalt (i ivičnjaci) celim dužinom.РЕДОВНО ОДРЖАВАЊЕ
НОВИ БЕОГРАД
Кружни ток Ушће-проширење коловоза
Старо сајмиште-мање санације коловоза и тротоара
https://www.beogradput.rs/arhiva-radova