Zapravo ima.
Kako je nemačka (zeleno-crveno-leva) vlada upravo izašla sa dokumentom koji (optimistično) planira smanjenje automobilskog saobraćaja za 1% do 2030. u njihovim uslovima (a verujem da će se zapravo povećati), onda je jasno da kod nas sledi značajno povećanje - kao što je to bilo jasno i pre 10, 15 godina i ljudi koji se razumeju, a od kojih nijedan nije bio "automobilski lobista", to su pisali.
Name tek predstoje procesi u smislu razvoja grada koji posebno podstiču automobilizaciju (kao npr. selidba srednje klase u naselja na Kosmaju). Plus "surčinizacija", da ne zaboravimo. Pomenuta Nemačka je sve te procese prošla. Kod nas, stoga, do 2030. može da se očekuje dvocifreno uvećanje drumskog saobraćaja u procentima.
Znači, moraju da se grade putevi (mostovi, tuneli), to ostaje primarni zadatak u razvoju gradske infrastrukture, kao što je i bio u svakom pismenom planskom dokumentu dosad.