Šta je novo?

Trg Slavija

Opa,

Mimoisli smo se sa Blicom, mada bice da je njihova fotografija od pre koji dan :)

170509-Slavija-fontana-01.jpg

170509-Slavija-fontana-02.jpg

170509-Slavija-fontana-03.jpg

170509-Slavija-fontana-04.jpg

170509-Slavija-fontana-05.jpg

170509-Slavija-fontana-06.jpg

170509-Slavija-fontana-07.jpg

170509-Slavija-fontana-08.jpg

170509-Slavija-fontana-09.jpg

170509-Slavija-fontana-10.jpg

170509-Slavija-fontana-11.jpg

170509-Slavija-fontana-12.jpg

170509-Slavija-fontana-13.jpg
 
Mogao bi Igore da održiš koji čas novinarima iz blica kako treba fotografisati i u
kojoj rezoluciji iste pokazati čitaocima.

Oni ladno imaju naslov "pogledajte kako izgleda nova fontana" a gde da pogledam u fotografije
formata poštanske markice.

Isti je slučaj i sa Večernjim novostima.

Plusić za tvoju reportažu.

Nego, s obzirom da si obišao gradilište, kakav je tvoj lični utisak kako ti deluje fontana, materijali, kvalitet
izvedenih radova?

Da li si imao prilike da porazgovaraš sa majstorima, da li je onaj razlog što je njuška Vesić izjavio novinarima
ili majstori imaju neke druge priče.
 
Pa u sustini je u pitanju jedna monotona konstrukcija i tesko je izvuci neki bas zanimljiv ugao mozda tek po neki detalj. Sto se kaze na oko deluje sve veoma kvalitetno (kamen, instalacije itd). Na zalost nisam stigao da porazgovaram sa majstorima sem par obostranih pozdrava posto je vreme bilo promenjivo a jurio sam da stignem na par gradilista.

160427-Fontana-Slavija-05.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=450321#p450321:k7lyli2s je napisao(la):
Дошљак » Tue May 09, 2017 12:27 pm[/url]":k7lyli2s]Не смета дрвеће да се цео храм види са Теразија, већ сама зграда хотела Славија. А дрворед у улици Светог Саве је једна од лепших хладовина у граду и веома оплемењује ту улицу.

Slazem se.
Obe zgrade na ulazu u ulicu Sv Save iz Slavije su previsoke i zaklanjaju hram ali tesko da ce se one rusiti. Inace, Savska ulica mi izgleda idealno za pjesacku ulicu koja bi povezala plato hrama i Trg Slavija, ali tek ako se jednog dana ukine kruzni tok saobracaja na Slaviji i formira pravi trg.
 
Савина улица је природан наставак осе Калемегдан-Теразије-Краља Милана и завршава се тачно на храму, а у неком плану је претварање тог потеза у пешачку зону, тако да би и Светог Саве био сасвим логичан наставак и примеренији пешачки приступ храму од Булевара ослобођења. Шта више, опет ћу поновити, са тим планом губи се потреба за кружним током пошто остају само Немањина, Београдска, Макензијева и Булевар олобођења (и Делиградска) које могу да формирају класичну Х раскрсницу са семафором.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=450609#p450609:38buv3ei je napisao(la):
Дошљак » 11 May 2017 09:38 am[/url]":38buv3ei] Шта више, опет ћу поновити, са тим планом губи се потреба за кружним током пошто остају само Немањина, Београдска, Макензијева и Булевар олобођења (и Делиградска) које могу да формирају класичну Х раскрсницу са семафором.
I time prouzrokovati kilometarske kolone u svakoj navedenoj ulici, veću buku i zagađenje, i enormno veće troškove za gorivo, kao i ukupna vremena putovanja.
 
Ja se slazem sa Dosljakom.
Ovako kako je sad organizovan saobracaj - kruzno, na vise traka, sa tramvajskim kolosjecima, trolejbusima i autobusima, nije nikako dobro rjesenje.

Fontana je nebitna stvar. Treba poci od rjesavanja problema saobracaja uz davanje vece vaznosti kretanju pjesaka.
 
Ja ne znam ni jedan primer da kružni tok pravi zastoje. A imamo primer dva ogromna čvorišta u gradu koji svi pljuju zbog haosa (Slavija i Autokomanda) a gde se ne čeka više od pola minuta do minut da se prođe. Čak je i broj sudara na tim mestima vrlo mali (osim KT kod opštine NBGD, ali svi znamo zašto se to dešava)

Ali zato znam za bezbroj primera gde semafori prave kolone.
 
Kao neko ko više godina svakodnevno prolazi i kružni tok na Autokomandi i Slaviju, moram da naglasim da je čekanje daleko veće od "pola minuta", a u proseku je iznad pet. U špicu može da se popne na 15 minuta na Autokomandi, dok na Slaviji nije tako strašno. Razlozi za zastoj su različiti, na Autokomandi je to uglavnom bahatost, pravi se zastoj u Vojvode Stepe, a oni koji tamo skreću ulaze u kružni tok ne obazirući se na to i blokiraju ga. Na Slaviji su najčešće u pitanju pešaci, saobraćajci... Na oba mesta bahatost, neznanje i nepoštovanje propisa najviše utiču na protočnost, pa je semafor najbolje rešenje, ne kao neko opšte pokazano dobro rešenje, već u konkretnoj sredini.
 
Biće još veselije kad se implementiraju nova ''rešenja'' bez podzemnih prolaza na Slaviji i kad Mišković sazida onaj svoj ambar tik pored najzagušenijeg dela Autokomande.
 
Iz kod to pravca (smera) je tolika gužva na Autokomandi.

15 minuta?!

Ne idem svakodnevno preko ta dva kružna toka, ali jesam dosta puta prolazio između 4 i 6 radnim danom (i po kiši) i uvek sam prošao za ne više od minuta.

Na Autokomandi mi je uvek veći zastoj bio na rampi sa autoputa ka Ustaničkoj i na tom potezu ka Južnom bulevaru mada i tu nisam čekao više od 10 minuta.

Ne želim da potcenjujem tvoje računanje vremena, ali vrlo često sam bio u situaciji da ljudi pogrešno procenjuju protok vremena, naročito u kolonama. Recimo, često je zastoj na autoputu od Geneksa do Gazele i kolona kao da stoji. Čak i tada se za 20-ak minuta prođe taj potez.
 
Išao sam četiri godine svakodnevno na fakultet, tako da sam svakog dana u drugo vreme prolazio, a i sad često idem na tu stranu. Radi se o pravcu Bulevar Oslobođenja - Autokomanda. Kao što sam rekao, išao sam na fakultet, pa sam merio vreme, naročito kad imam kolokvijume. Nikad, ali nikad u špicu nisam prošao za minut. Ni van špica, samo nekim čudnim momentima, čini mi se oko jedan po podne i uveče posle osam. U špicu je uvek velika gužva, a dešavalo se i 15 minuta. Čak se stanje nije popravilo ni nakon rekonstrukcije. :(
 
Je l pričamo samo o kružnom toku?
To bi onda značilo da su kolone vozila bar 300m u Bulevaru oslobođenja.

Eto, bez više iskustava ne može se steći prava slika.

Poslato sa telefona
 
Zanimljivo, ja ni na jednom kružnom toku nisam čekao duže od nekoliko minuta.

Čekanje na kružnom toku Autokomanda od 15 minuta, bi značilo čekanje od 30 minuta ukoliko bi raskrsnica bila semaforizovana!
 
Потврђујем писање Џонија_С.

Из правца Бањице, на Аутокоманди сам чекао 5-10 минута ваљда још крајем прошлог века. Тај прилаз је заиста проблематичан, па увек возим "надоле" кроз Војводе Степе (јер има засебну траку на улазу у кружни ток), у супротном смеру - Булеваром ослобођења.
 
Mislim da najveci problem stvaraju ljudi sto skrecu u Vojvode Stepe pa zakrce put ljudima iz Bulevara Oslobodjenja, ja odem preko Ljutice Bogdana i prije prodjem nego ovi iz Bulevara, gdje se dodatno stvori dugacka kolona. A da ne pominjem skretanje za Juzni Bulevar kad iz 3 trake svi oce da se uguraju i preko reda se pravi dzumbus, zna dosta da se ceka od iskljucenja sa auto puta dolje pa sve dok se ne prodju drugi semafori.
 
Мисли на оне који са кружног тока иду у Војводе Степе. Управо они блокирају Булевар ослобођења из правца Бањице.
 
Problem KT-a na autokomandi je mali prečnik, ali i pored toga u proseku je on dramatično efikasniji od neke semaforizovane varijante.

U svakom slučaju ovde je tema KT Slavija, a evidentno je da bi količina saobraćaja na Slaviji u slučaju semaforizacije izazvala mnogo veće kolone i zastoje.
 
Na vam rjesavanje saobracajnog problema...
Hvala za ulozeni trud :)
Al to bi bio nakicen užareni tiganj
a oni ljudi sto bi tu trebali da prolaze, ležali bi ko zagoreli cevapi... :lol:
Tek zimi... veselo auto klizalšte po crnoj bljuzgavici :(
 
VelterU pogledaj bilo je rjesnje da bude trg gore kola dolje itd samo nema para mozda za 30 godina
 
Vrh