Vec rečeno, 8 od kojih 7 aktivno voziPoštovani, da li mi neko može reći ako ima tu informaciju koliko je novih turskih tramvaja stiglo do sada u Beograd?
Već par dana su 1532 i 1536 u kvaru,Ne izlaze na 5,12 šalju katice na njihove polaske.Jedna je imala problem sa brisačem koji je otkazao po onoj kiši u Nedelju.Ali rešavaju nekako.8 od kojih je 1 u težem kvaru i nije ni izašao na liniju.
Hvala na smernicama. Sve ove sem ''Željeznice'' sam pogledao@+381
Ima dosta slika ovde. Zatim, preporučujem ti da se učlaniš na forum željeznice, postoji tema o subotičkim tramvajima (moraš biti učlanjen da bi video sadržaj). I najzad, tu imaš mapu i ovo je dosta zanimljivo. Ali, hajde da postavim mapu iz 1950.
![]()
Jeste, šteta je da su ti tramvaji ugašeni. Nažalost, to su bile odluke lokalne samouprave da se ukinu tramvaji. Jeftinije je bilo uvesti autobuse, kao, skupo održavanje mreže.Zanimljivo mi da je Novi Sad, i Niš, i Subotica su imali tramvaj koji jepokrivao žel. stanicu, centar grada, bolnicu i neko izletište tj mesto za odmor uz prirodu.
Šteta što su ugašeni ti sistemi. Meni je super tramvaj u manjem gradu. I ako nema gužvi kao u BGu gde bi nezavisnom trasom ubrzao prevoz, daje mu neku lepu notu male metropole: Bilbao, Osijek...
Колко смо ми оно платили богзнаштаје?Grad Prag je započeo ozbiljno obnavljanje tramvajskog voznog parka i stigli su prvi primerci novog Škoda modela. Ugovor podrazumeva nabavku ukupno do 200 tramvaja, ali prva isporuka će biti 40 tramvaja u partijama po 20 godišnje. Cena 3,45 miliona evra po komadu.
2,7 miliona evra.Колко смо ми оно платили богзнаштаје?
Grad Prag je započeo ozbiljno obnavljanje tramvajskog voznog parka i stigli su prvi primerci novog Škoda modela. Ugovor podrazumeva nabavku ukupno do 200 tramvaja, ali prva isporuka će biti 40 tramvaja u partijama po 20 godišnje. Cena 3,45 miliona evra po komadu.
Naravno, ali bi to po pravilu trebalo da se podrazumeva kod svih nabavki ovog tipa, pogotovo kada se u vozni park uvodi novi proizvođač. S tim što retko ko tačno objavljuje obim i cenu dodatne podrške već to iskazuju kroz ukupnu cenu nabavke vozila. Čak je ta stavka obično ona u kojoj se kriju začkoljice i troškovi koji se malo teže isprate pa su samim tim i predmet mogućih dogovora. I naš ugovor sa Bozankayom podrazumeva sve to, sada u kom obimu i trajanju to niko ne zna. Ovo što sam naveo su javno dostupni podaci i izneo sam ih radi poređenja. Ne tvrdim da je jedna ili druga opcija bolja, već se nedavno povela polemika oko toga koje su zapravo uporedne cene sličnih tramvaja drugih proizvođača pa sam ovo naveo, kao i neke druge na predhodnim stranama. Čak iako je neka opcija jeftinija, ne znači da je bolja na duge staze. Ovo su prosto cene u ovom periodu posle početka rata u Ukrajini iz kojih se vidi da su tramvaji poskupeli otprilike kao i automobili u istom periodu, negde za trećinu.Druže, ne možeš tek tako nabacivati cene vozila od ukupne sume posla, jer su u ukupnoj sumi uključeni svi troškovi koji uključuju štošta van samih tramvaja. Tipa, obuka osoblja, delovi, testovi, sve to ide u tu konačnu cenu.
Generalno, verovatno i sa tim obitkom da Škoda ispada nešto skuplja od Bozankaye, al nije baš to toliko koliko ispada kada se podeli čisto.![]()