Šta je novo?

Tramvaji

Pa otprilike, po pisanju na forumu, toliko ih i ima u saobraćaju. Manje - više.​
 
На крају, од степена развијености, организованости и уређености друштва зависи шта имаш од трамваја у опсегу од: Распало сокоћало капацитета мало већег од аутобуса и брзине мало веће од пешачења до нископодног градског воза који јури градом и превози милионе.
Najbolje od svega toga je sto smo ipak dobro prosli, s obzirom na to da je po placenoj ceni to drugi najskuplji tramvaj u evropi. Da smo hteli, ne bismo toliko srece imali.
 
Koliko uopste dnevno ima tramvaja (vozila) u rotaciji na svim linijama, mislim da sam negde procitao neku cifru ovde al ne mogu da nadjem?
 
Стала Бозанкаја по сред раскрснице код Владе.
image.jpg
 
Loša procena 99%, na raskrsnici tramvajska mreža nema napon na ukrštanju sa trolejbuskom, tu je uspon i ako se ne uzme zalet gotovo. Često se desi i sa Špancem ili multipliciranim da se zaglave.

P.S. odgurnuo se, upravo skrenuo u Resavsku. :)
 
Nadam se da ima ko će pogledati i obznaniti snimke sa kamera, ako iste postoje.​
 
Ja zbog izmene trase na 23 trpeo uvrede ljudi, a šta sam ja kriv što nema nikakvog obavestenja i što ide preko Kalemegdana. Ja se maltretiram i snalazim po onim ulicama, da bih još trpeo i uvrede. Prosto narod treba da voze Pakistanci i penzioneri, jer bolje ne zaslužuju.​
Ne, nego da obavestiš ljude o izmeni. Više puta sam video da je vozač izašao iz kabine i obavestio o izmeni ili da su ručno ispisali izmenu na šogeršajbni.​
 
Ne, nego da obavestiš ljude o izmeni. Više puta sam video da je vozač izašao iz kabine i obavestio o izmeni ili da su ručno ispisali izmenu na šogeršajbni.​
Obavestio kolega koji je bio sa mnom, bukvalno se glasno razdrao čovek, al to što putnici koriste slušalice i ne čuju, to nije moj problem. To što si ti obavestio putnike, stavio displej ili bilo šta, to dobrom delu putnika ne znači ništa. Redovno imam muke da isteram putnike iz autobusa kad kratim, a jednom sam čak za malo odvezao putnika u garažu, jer je držao slušalice u ušima i ostao u autobusu i još je seo na mesto gde se apsolutno ne vidi, nego sam čuo određene zvukove sa telefona i tako skontao da imam putnika unutra.
 
Ja zbog izmene trase na 23 trpeo uvrede ljudi, a šta sam ja kriv što nema nikakvog obavestenja i što ide preko Kalemegdana. Ja se maltretiram i snalazim po onim ulicama, da bih još trpeo i uvrede. Prosto narod treba da voze Pakistanci i penzioneri, jer bolje ne zaslužuju.

Ja zato imam veliko poštovanje za vozače, pogotovo za linije kroz centar, 31 je npr doslovno poligon za budale od putnika. Sa kakvim sve ljudima delimo vazduh, nerealno.
 
bukvalno se glasno razdrao čovek
Nemate PA sistem i mikrofon, ili ne umete da ga koristite? Uveo bih obavezu korišćenja, kad već informator nema opcije za izmene.

Redovno imam muke da isteram putnike iz autobusa kad kratim
Kakva praksa, takva i reakcija putnika. Prvi bih isp***eo da negde žurim a da mi bus krati na pola trase, a posebno bez informacije, kao što većina vozača radi. Naravno, nema veze s tobom, sama praksa je retardirana i tipično beogradska.

to dobro delu putnika ne znači ništa
Apsolutno tačno, ljudima ne bi pomogao ni info sistem iz Berlina kad su kao zombi masa.
 
Da, putnici su krivi za sve, ne imbecilni i smrdljivi GSP, DJP i ostali prevoznici koji svakog dana nešto menjaju i preskaču, čak i mimo Ćacilenda i svih protesta.

31L, 9L, 9A, 22L, 21A... ko lutrija bogte.

A i vozači su nam za medalju inače.
Ne prođe 3 meseca a da ne naletim na nekog psihopatu ili umnobolnika kome fali jedna trunka greške da nekoga pošalje pod zemlju. A ima i onih koji svesno idu na to da ubiju čoveka, kao onaj umnobolnik na 25ici koga sam opisao prošlog ili pretprošlog leta, a koga bih ne samo otpustio nego umlatio da sam video kako se zaleće u mene ili nekog mog.

I onaj retard na 23ci pre par godina koji zadnjim bokom Solarisa zakači nešto u krivini a kad mu ja dođem i kažem on sleže ramenima i smeje se. Pajserčina mutava i aljkava.
 
Nemate PA sistem i mikrofon, ili ne umete da ga koristite? Uveo bih obavezu korišćenja, kad već informator nema opcije za izmene.


Kakva praksa, takva i reakcija putnika. Prvi bih isp***eo da negde žurim a da mi bus krati na pola trase, a posebno bez informacije, kao što većina vozača radi. Naravno, nema veze s tobom, sama praksa je retardirana i tipično beogradska.


Apsolutno tačno, ljudima ne bi pomogao ni info sistem iz Berlina kad su kao zombi masa.
Bmc nema mikrofon, a bilo bi lepo da ga ima. Solarisi imaju mikrofon, ali ne znam ni da li to radi, niti mi je objašnjeno koja je komanda za mikrofon, pa da bar probam da ga iskoristim.
Ta praksa sa kraćenjem je postala obaveza zbog nenormalnog haosa u gradu jer nema drugog rešenja da se uklopiš u vreme.
Ja prosto ovde imam problem, da koliko god se trudio da obavestim putnike o izmenama, prosto ne vredi jer su kao zombiji i prvo ni ne gledaju koji je broj autobusa i džabe ti je i da staviš L na displeju, prosto ne vredi.
Takođe zbog toga što nema izmena u sistemu smo i mi vozaci u velikim problemima jer ne znamo kuda uopšte treba da idemo. Nama Okc dođe i izdiktira ulice, a mi nismo taksisti pa da imamo poznavanje grada. Prvo mi uvale da vozim 23 prvi put u životu gde jedva znam i regularnu trasu jer nikad u životu nisam imao dodirnih tacaka sa istom, a onda još i dobijem ovu izmenu trase i na sve to uvrede putnika i priče da me je vučić zaposlio, a ja se godinu dana maltretirao oko dozvole i serfikata i dao 1500 evra za kategoriju.
 
Grad u kome autobuski 9A ide beše od Hajata do Slavije i onda dođe imbecilni spori tramvaj 9L koji vozi, gle čuda - isto samo do Slavije!

A nema veze sa Ćaci debilarijumom, odnosno dešavalo se i pre i mimo Ćacilenda i protesta.

I onda posle čuđenje što su ljudi besni...

Mda...
 
Vrh